אישור הזמנה
אם פעלתם עד כה על פי המדריך שלנו, הרי שכבר אתם בשלב שבו כל הפרטים מוזנים, התשלום בוצע, ועל המסך מופיעה לכם הכתובית הבאה: "אישור ההזמנה נשלח לתיבת המייל שלך" בצירוף קוד אישור ההזמנה.
את קוד אישור ההזמנה רישמו על דף והניחו במקום שתזכרו אותו, הרבה יותר קל לכם לעבוד מול החנות המקוונת ממנה ביצעתם את הרכישה במקרה של בעייה, טעות במשלוח או במוצר כשיש בידכם את הקוד הזה, אל תזלזלו בו!
לאחר כניסתכם לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם, קראו בקפידה את אישור ההזמנה, בדקו זהו אכן המוצר שהזמנתם, שהמחיר תואם את מה שראיתם באתר ושעלות המשלוח לא קיבלה זריקת עידוד של כמה מאות שקלים נוספים.לאחר מכן, שמרו גם את אישור ההזמנה, וזהו – ההזמנה בוצעה.
תהיו פרנואידים
כיום, רוב חברות כרטיסי האשראי מאפשרות שליחת מסרונים (SMS) לטלפון הנייד שלכם המדווחים על כל פעילות שמתרחשת באמצעות כרטיסי האשראי שלכם באינטרנט. מומלץ לדבר עם חברת האשראי שלכם, ולאשר מולם לשלוח את המסרונים הללו, וכך הבקרה על כרטיסי האשראי שלכם, תוכל לעזור לכם לגלות בזריזות האם כרטיס האשראי שלכם נפל קורבן לפושע רשת, או אם האישה רכשה חזיות ב-600$ (לא כולל המשלוח מהמפעל במילאנו).
קבלת המשלוח
בין אם בחרתם ב-UPS, EMS או בדואר ישראל, המשלוח יגיע אליכם לבית בתוך מספר ימי העסקים הנקובים בעמוד ההזמנה של המוצר. כאשר המוצר מגיע אליכם, פתחו אותו ובדקו שהוא בסדר, שזה המוצר שהתכוונתם לרכוש. זכרו: עברה על המוצר דרך לא קלה (במיוחד אם הוא מגיע מחו"ל) ובדיקת המוצר היא דבר חיוני ונדרש בעת קבלתו.
שופינג באינטרנט נכלל גם הוא בחוק להגנת הצרכן ולכן אם לא הייתם מרוצים מהמוצר, או אם סתם פתאום נזכרתם שכבר יש לכם כזה, תוכלו להחזירו לחנות ולקבל עליו החזר תוך ניכוי דמי ביטול הרכישה והמשלוח.
סיכום
נכון, אז האינטרנט הוא לא המקום הכי נוח להשאיר בו את הפרטים האישיים שלכם, את פרטי חשבון הבנק וכרטיסי האשראי שלכם ואת אמצעי הזיהוי שלכם. אך במדינת ישראל שנת 2012, רכישה באמצעות האינטרנט, לרבות רכישה מחו"ל היא הכרחית, חסכונית ויעילה.
במדריך עברנו שלב אחר שלב על תהליך הרכישה באינטרנט, אנו סבורים כי אם תפעלו לפי השיטות אותן הצגנו לכם כאן – אתם לא תיפלו קורבן לפושעי האינטרנט, ותצליחו לרכוש באופן בטוח דרך האינטרנט.
אז למה אתם מחכים? שלפו את כרטיס האשראי ותתחילו במסע הקניות!
חוק כרטיסי האשראי
"חוק כרטיסי האשראי הקיים קיום, מגבה את הצרכן באופן מלא"
זה ממש לא נכון. היה על זה שידור בכלבוטק ונאמר שם באופן ברור: חברת כ.האשראי היא לא חברת ביטוח. הכסף יוחזר ללקוח רק במידה ולחברה שגבתה את הכסף יש יתרה בפקדון שלהם אצל חברות האשראי.
לחברות שבאות לגנוב, אין מספיק פקדון כדי להחזיר ממנו לכל הלקוחות שנשדדו ולכן חברת האשראי לא תחזיר כלום לרוב הלקוחות הנפגעים.
אף לקוח לא הפסיד שקל
חברות הביטוח מחזירים באופן מלא את כל הכסף אם לא ביצעת רכישה ו"פרטי האשראי שלך נגנבו"
אין מה לפחד מ"אקר סעודי" וכל הקשקוש הזה.
מה גם שלכותב אין חצי מושג באבטחת מידע, כי SSL זה לא קשור לזה ששומרים בDB פרטי כ.אשראי!!!
אבל שורה תחתונה לא הלקוח נפגע גם אם "אין כסף לעסק"