מיצג רחפנים מרשים ופטריוטי במיוחד וטכנולוגיה מדהימה שמאפשרת לכם להיכנס היישר אל תוך המשחק – יצרנית השבבים ביצעה מפגן שרירים שכדאי לכם לראות באירוע הספורט האמריקאי הגדול
עם כל הכבוד לניו-אינגלנד פטריוטס, לפרסומות המושקעות ולטריילרים עבור הסרטים הבולטים, לפחות במונחי עולם הטכנולוגיה הייתה רק מנצחת מרכזית אחת על הדשא במשחק הסופרבול 51 – וזו היא אינטל.
כבר בתחילת חודש ינואר, במסגרת האירוע התקשורתי הבלתי רגיל שלה בתערוכת CES 2017, שמענו את נציגי החברה מדברים בגלוי על הרצון להפסיק להיות מזוהים אך ורק עם שבבים ומעבדים, ולהפוך לחברת טכנולוגיה רחבת היקף שאת מוצריה ניתן למצוא כמעט בכל מקום ובכל תחום חדשני. גמר אליפות ה-NFL השנתי היה במידה רבה המחשה של הגישה החדשה הזו, כשאינטל הייתה זו שאחראית גם על המיצג האומנותי בהופעת המחצית המסורתית, וגם על טכנולוגיה מעניינת שהפכה את השידורים החוזרים במשחק עצמו למפתיעים ואפקטיביים יותר.
בהלך ההופעה של ליידי גאגא בהפסקה שבאמצע המשחק, ניצלה אינטל את היכולות אותן פיתחה וצברה במהלך השנה האחרונה בכל הקשור לשליטה בנחילי רחפנים באופן מדוייק ומרשים – על מנת ליצור מיצג צבעוני מעופף שכלל סידור של מאות היחידות המעופפות בצורת לוגו של אינטל עצמה, לוגו של חברת המשקאות פפסי, וגם בצורת דגל ארצות הברית, שללא ספק קרצה מאוד לקהל המקומי. כל זאת על ידי רחפנים קומפקטיים מפיתוחה של החברה, שעליהם הותקנו נורות אשר האירו בצבעים שונים.
אינטל הפכה לאחת מהחברות המובילות, ואולי אפילו למובילה מכולן, בתחום הפקת מופעים אווירונאוטיים בלתי מאויישים שכאלה – ובחירה בה עבור אחת מהבמות הכי מתוקשרות ונצפות בעולם כולו מבהירה זאת היטב, וכנראה גם תוכל לסייע לה לצבור עוד כמה לקוחות פוטנציאליים, בנוסף לדיסני שאיתה היא כבר משתפת פעולה בפארקי השעשועים שלה. מי יודע, בקצב ההתפתחות הטכנולוגית הנוכחי אולי בעוד כמה שנים כל חתונה ואירוע חגיגי עירוני יכלול גם מופע רחפנים משלו – ממש כמו שזיקוקי הדי-נור הפכו למשהו פופולרי שאפשר למצוא כמעט בכל סיבה למסיבה.
במסגרת מהלך המשחק עצמו, ראינו את אינטל משתמשת ביכולות עיבוד הצילום המתקדמות שלה בזמן אמת לא רק על מנת לספק לצופים שידורים חוזרים ב-360 מעלות של מהלכים נבחרים, כפי שהחברה כבר עושה באופן קבוע במשחקי הליגה הספרדית בכדורגל ובמשחקי ליגת המכללות האמריקאית בכדורסל – אל גם על מנת לספק שידורים חוזרים עם נקודת מבט מיוחדת אפילו יותר, שבעצם נכנסת "אל תוך הקסדה" של השחקן המוביל במהלך, ומאפשרת לתת תחושה טובה יותר מאי פעם בעבר של נקודת המבט והתחושות אותן הוא חווה.
הקונספט הזה לא היה חף מעיוותים ויזואליים שפגעו במעט בחוויה הכוללת – אבל זה היה סיפתח מעניין בהחלט מבחינתנו, שכנראה גם ימשיך להתפתח ולהשתדרג בעתיד הקרוב, בדיוק כמו אותם שידורים חוזרים שמאפשרים לצפות במהלכים המוצלחים ביותר מכל הכיוונים והזוויות.
האם כל המהלכים הללו באמת יעזרו לאינטל לזכות בהכרה בתור חברה רב תחומית ורב זרועית מובילה? אנחנו עדיין לא ממש בטוחים, אבל נראה שהיא ממש לא מתכננת לעצור את מגמת ההתחדשות הזו בקרוב, אלא להיפך – רק להמשיך ולהגביר את הקצב שלה.
https://www.youtube.com/watch?v=nTw7eten1no