לוסיד מפתחת טכנולוגיה שתאפשר גם למחשבים בעלי כרטיס מסך בסיסי להריץ משחקים כבדים
זה נקרא Dynamix, וזה מגיע מאותה חברה ישראלית שאחראית גם על פיתוח שבב ה-Hydra 200 שלא כל כך עמד במבחן המציאות ובפיתוח טכנולוגיית ה-Virtu שעושה חייל בלוחות Z68 מבית אינטל. הקונספט ב-Virtu היה חלוקת עבודה יעילה בצריכת ההספק: בעת מנוחה ועבודה במערכת חלונות, יעבוד כרטיס המסך המובנה, ובעת משחק, ייקח פיקוד כרטיס המסך החיצוני ויספק את הביצועים הדרושים. טכנולוגיית ה-Dynamix, לעומת זאת, נועדה למחשבים שאין להם יותר מכרטיס מסך מובנה, ובכל זאת מעוניין המשתמש לשחק עליהם משחקים.
התוכנה זמינה כרגע בגרסת בטא שתוכלו להוריד בחינם מהאתר של לוסיד, כשדרישות המערכת הן מינימום מעבד מהגרסה הניידת של מעבדי ה-Sandy Bridge, כרטיס מסך מובנה מסוג HD 2000 מבית אינטל, חלונות 7 (גם 64 ביט), 4 גיגה-בייט של זיכרון RAM ורזולוציית מסך של 1366X768.
נכון לרגע זה, התוכנה תומכת אך ורק במשחק The Elder Scrolls V: Skyrim, ותאפשר למשתמש לברור בכמה פריימים לשניה הוא מעוניין ובאיזו איכות גראפית הוא מעוניין לשחק. החלק היחיד במשחק שיעבור שינוי הוא כמובן ריצת המשחק, כשהתפריטים, המפות, וממשק המשתמש (
HUD) לא יעברו שינוי. כמובן שמדובר בגרסת בטא ראשונית, ובעתיד, לכשתצא, תתמוך במשחקים נוספים."עם דיינמיקס, כרטיס מסך מובנה אחד הוא כל מה שתצטרכו בכדי להנות מהמשחקים הכבדים האהובים עליכם על רוב הניידים החדשים מבלי להוריד את הרזולוציה או להפחית מהגדרות הביצועים של המשחק" אמר אופיר רמז (סוף סוף שם שאנחנו לא צריכים לתרגם לאנגלית), נשיא החברה ואחד מהמייסדים. "אנחנו מציעים בטא נסיונית בחינם כהוחכה שהשיטה עובדת, תוך עבודה בכדי שדיינמיקס תתאים למשחקים נוספים. תנסו וספרו לנו מה אתם חושבים!".
בעולם המחשבים אין ניסים. אם כרטיס המסך לא מספיק חזק בכדי להריץ משחקים על ההגדרות המקסימליות, המשתמש יאלץ להוריד אותן להגדרות נמוכות יותר, או לחליפין לסבול מקצב פריימים איטי עד כדי תסכול.
התוכנה נועדה לעשות בדיוק את זה: היא תמיר בזמן אמת את הטקסטורות של המשחק כך שיתאימו גם לליבות הגראפיות החלשות, יחסית, המובנות במעבדי ה-
Sandy Bridge, ובכך תאפשר למשחק לרוץ בצורה חלקה יותר. המחיר הוא כמובן שימוש ביותר משאבי מעבד, אבל אין מדובר בחיסרון גדול, שכן השימוש במחשב נייד לצורך משחקים יעשה בדרך כלל בצמוד לשקע חשמל.