מיזם ה-ShoppingIL של גוגל וישראכרט מבצע קאמבק, הפעם עם הרבה יותר חנויות
זוכרים את אירוע המבצעים האינטרנטי המפתיע משהו משנה שעברה, שניסה לגרום לישראלים להצטרף באופן רשמי אל הטירוף הכללי אשר אופף את אירועי הבלאק פריידיי (וה-Cyber Monday) בארה"ב בפרט וברחבי כל העולם המערבי באופן כללי? ובכן, למרות שהרבה צרכנים התאכזבו מההיצע הדליל של שנת 2014, מיזם ה-ShoppingIL ככל הנראה היווה הצלחה נאה – משום שהוא חוזר מחר לסיבוב שני בן 48 שעות, עם הבטחה להרבה יותר דילים ראויים.
במהלך השבועיים האחרונים ניתן לראות פרסומות ל-ShoppingIL בכל רחבי האינטרנט, ונראה כי הניסוי הראשוני בשנה שעברה היה טוב, והפעם מושקעים מאמצים רבים בנסיון לקבע את כל העניין כמסורת ישראלית דיגיטלית חדשה.
אנחנו עדיין לא ממש משוכנעים, ומרגישים שבדומה למבצעי בלאק פריידיי 'אמיתיים' רבים גם במקרה הזה יש תחושה שזו בעיקר הזדמנות לביצוע מכירתו חיסול למוצרים שאף אחד לא כל כך רוצה, אך למרות זאת אנחנו בהחלט מוכנים לתת ליוזמים הזדמנות נוספת להפתיע אותנו לטובה – ונשתדל לעדכן אתכם בכל המבצעים השווים שיוצעו במהלך היומיים הקרובים, החל מחצות היום (ה-11 בנובמבר).
בינתיים, נוכל רק להעיד כי רשימת החנויות המשתתפות במיזם השנה נראית ארוכה הרבה יותר, וכוללת לא פחות מ-23 חברות המוגדרות כ'גאדג'טים וטכנולוגיה' (מה שהכי מעניין אותנו, באופן טבעי), 29 חנויות וחברות 'חשמל ואלקטרוניקה לבית' ומאות חברות וחנויות נוספות מתחומים אחרים. נחזיק אצבעות לדילים שווים.
הקמפיין הפירסומי ל-ShoppingIL של שנת 2015 מלווה בכמה וכמה סרטונים מושקעים בכיכובו של הפרזנטור של ישראכרט, יובל סמו – נקווה שההשקעה במבצעים עצמם תהיה טובה לפחות כמו ההשקעה בפרסום המיזם