תוכניות הסטרימינג של אפל: 10 דולר בחודש ו-6 מיליארד דולר להשקעה בתכנים • HWzone
טכנולוגיה

תוכניות הסטרימינג של אפל: 10 דולר בחודש ו-6 מיליארד דולר להשקעה בתכנים

פרטים חדשים על פלטפורמת השידור המקוונת של חברת הענק, אשר מיועדת להתחרות בנטפליקס ובדיסני בקרוב מאוד

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


לצד ההכרזות של דיסני אודות שירות הסטרימינג המתקרב שלה, מספק לנו האתר של בלומברג מידע עסיסי גם אודות TV Plus, שירות הסטרימינג המתחרה של יצרנית האייפונים והמקבוקים שעשוי גם הוא לקבל השקה רשמית כבר בחודש נובמבר הקרוב – לפחות בחלק מהשווקים בעולם.

אפל תציע את הפלטפורמה שלה חינם לתקופת נסיון בתחילת הדרך, כך נראה, בזמן שהיא מתחילה לצבור תאוצה ולהשיק את התכנים הבלעדיים אותם היא מפתחת, ולאחר מכן תחל לגבות 10 דולר מדי חודש עבור השירות בתקווה להזניק קדימה את ההכנסות שלה משירותי תוכן שונים ל-50 מיליארד דולר עד סוף השנה הבאה – מה שגם מסביר מדוע יש לה תוכנית להשקה בינלאומית רחבה ביותר ב-150 מדינות שונות, כאשר אין ספק שישראל תהיה אחת מהן.

המתקפה תתחיל בנובמבר הקרוב – ותגיע גם לישראל בתוך זמן קצר? נחזיק אצבעות

עם זאת, לא ברור מה לוחות הזמנים להשקה, וספק גדול אם היא באמת תתרחש בבת-אחת בכל כך הרבה מדינות – על אף "תקדים נטפליקס" שעשה זאת לפני מספר שנים והנחית את השירות המצליח בישראל (ובעשרות רבות של מדינות אחרות) כמעט ללא אזהרה או הקדמה.

מחיר הבסיס של יהיה גבוה ממחירי הבסיס של ושל נטפליקס, אך זהה למחיר אותו גובה החברה עבור שירות חדשות הפרימיום ושירות המוזיקה שלה. האם נוכל לצפות גם להצעת 'טריפל' מוזלת עבור כל השלושה יחד?

לפי הדיווח, אפל עשוי לנקוט בשיטה שונה מזו של נטפליקס בהפצת תכניה ב- TV Plus – כך שסדרות חדשות יחלו את דרכן עם שחרור של שלושה פרקים ברציפות (לשם "ההתמכרות הראשונים" של הצופים), ולאחר מכן יעברו לשיטה מסורתית יותר של הפצת פרק חדש מדי שבוע, במקון הגישה של המתחרה שפשוט מפיצה עונה שלמה בבת אחת ומקווה לראות את המשתמשים עושים צפיית בינג' רציפה וארוכה ככל האפשר.

אחת מהסדרות הבלעדיות המדוברות ביותר איתן יושק השירות היא The Morning Show בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון וסטיב קארל, שגרפה מעל 20 מיליון צפיות לטריילר הבכורה שלה בתוך כיומיים

באפל מתכננים השקעה מאסיבית של כספים ביצירת תכנים בלעדיים – כשש מיליארד דולר עד סוף שנת 2020, שיהוו מספר גדול משמעותית מסכום של מיליארד דולר לערך אותו מתכננת לפי השמועות להשקיע בשירות הסטרימינג שלה באותה התקופה, אך גם פחות ממחצית מהסכום אותו משקיעה המתחרה המבוססת נטפליקס בתחום. אין ספק שלמסכים הקטנים בבתים ובכיסים של כולנו מצפה חגיגה אמיתית בעתיד הקרוב.

מה יהיה שירות הסטרימינג המוצלח והמצליח ביותר לדעתכם? מוזמנים לשתף בתגובות.


תגיות

כתיבת תגובה

Back to top button
Close
Close