עם סיוע שיווקי מחברת LeEco הסינית ותג מחיר התחלתי של מעל ל-2,000 ש"ח, ה-Scooterboard יוצא אל הדרך עם תקווה להפוך לסוג חדש של אמצעי תחבורה עירוני
כולנו מכירים, לטוב ולרע, את הקורקינטים הממונעים (או גלגליים, בעברית) שהפכו לאחד מכלי התחבורה הפופולריים ביותר על מדרכות ארצנו, כאשר במקביל ישנם גם סקייטבורדים (גלגשת) חשמליים שנפוצים קצת פחות בזירה המקומית, אך צוברים תאוצה משלהם בקרב חובבי התחום – ועכשיו אנחנו גם מקבלים הצצה ראשונה למה שמתקבל כשמנסים לשלב את שני המכשירים האלה יחד לגוף אחד: ה-Scooterboard.
מדובר באמצעי תחבורה בעל מראה ביזארי משהו, עם שלושה גלגלים (שניים מקדימה ועוד אחד מניע אחורי) שמזכירים מערך בסקייטבורד אך בשילוב עם מקל רכיבה בעל צורה שמזכירה את מקלות ההליכה של הקשישים, שמטרתו להעניק יציבה ויכולת ניווט משופרת לאלה שלא רכבו על סקייטבורד מעולם ועתידים להתקשות בשמירה על שיווי משקל עליו. הטוב מכל העולמות?
מנוע בהספק מירבי של 250 וואט מאפשר לפתח מהירות נסיעה של עד 25 קמ"ש, עם טעינה שמספיקה לנסיעות של עד 12 קילומטרים לערך – כל זאת במשקל כולל של קצת פחות מ-10 קילוגרם, ובגוף שאותו ניתן לקפל ואף להרים באופן חלקי ולגלגל על הרצפה כמו מעין מזוודה, לנוחות טובה יותר מזו של סקייטבורד חשמלי (או לא חשמלי) סטנדרטי.
חברת LeEco, שחוותה עלייה מטאורית עד שנת 2016 אך מאז ועד היום חווה בעיקר אכזבות וכשלונות, בחרה לאמץ את מיזם ה-Scooterboard ולהציג אותו באתר שלה, על אף שאין לה קשר לפיתוח המעשי שלו – ונראה שדחיפה זו עשתנ את העבודה, כשעשרות משתמשים בחרו להשקיע במיזם כבר ביממה הראשונה לעלייתו לאוויר, עם סכום של קצת יותר מ-26,000 דולר שהצטבר לו, מספיק בדיוק בכדי לחצות את רף המינימום שנקבע לגיוס, עם 27 ימים נוספים שנותרו להגדלת המשאבים.
אם התרשמתם לטובה מהקונספט המרענן, תוכלו לעשות עם זה משהו כבר עכשיו – במחיר התחלתי מיוחד של 450 דולר (עם תוספת של 200 דולר עבור משלוח לישראל, אאוץ׳), שנמוך ב-150 דולר מהמחיר הרשמי המיועד. משלוח ה-Scooterboard ללקוחות אמור לקרות כבר בקרוב, החל מחודש נובמבר 2017, עם צפי לעד 45 ימים בדרכים לשם הגעה ללקוחות השונים ברחבי הגלובוס. לא זול בכלל, אך האם שווה בכל זאת? אתם מוזמנים לספר לנו מה אתם חושבים בתגובות.
leeco בצרות משל עצמה והיא נותנת גב לאחרות?
ולעוף על האבן הראשונה…