שירות סטרימינג המוזיקה הגדול ביותר בתחום פוצח במבצע מעניין ללקוחות חדשים עד לסוף שנת 2018
פלטפורמת Spotify נחתה בארץ באופן רשמי בתחילת השנה עם השקה מוצלחת למדי שכללה מבחר גדול הן בהיבט הבינלאומי והן מהזווית המקומית – וגם מחיר סביר יחסית של 20 שקלים חדשים בחודש עבור השירות המלא, לצד האפשרות החינמית שזמינה לכולם.
כעת, נראה שאנשי החברה השבדית אשר מתפארת ב-87 מיליון לקוחות בתשלום חודשי ברחבי העולם מכוונים להגיע לרף יוקרתי של 100 מיליון צרכנים בהקדם האפשרי – וזאת על ידי מבצע היכרות שמספק שלושה חודשי שירות פרימיום לנרשמים חדשים בעבור מחיר של 2 שקלים חדשים בלבד.
מדובר בחסכון של 58 שקלים חדשים עבור צרכנים שיחליטו להתנסות בשירות המקוון, כאשר התקווה היא כמובן שהחוויה החיובית תשכנע אותם להמשיך את השימוש ולהצטרף לכל אלו שכבר משלמים 20 שקלים חדשים בכל חודש – שווה בהחלט לבחון את ההזדמנות הזו שתהיה זמינה עד ל-31 בדצמבר 2018, אפילו במצבים בהם כבר יש לכם חשבון קיים.
שימוש לב כי המעבר מתשלום של פחות משקל בממוצע לכל חודש בתקופת ההיכרות לתשלום מלא יקרה באופן אוטומטי אם לא תפעלו לביטול עצמאי של רישום הפרימיום – אז אל תשכחו לסמן לעצמכם ביומן את תאריך הסיום ולבצע את ההחלטה בנקודת הזמן הנכונה, האם להתמיד או לוותר ולבחון אלטרנטיבות אחרות שקיימות בארץ כדוגמת Deezer, Tidal ו-Apple Music. האזנה נעימה!