תוספת קטנה חדשה שנצפתה בידי מספר משתמשים באפליקציית פלטפורמת הסרטונים עבור מכשירי אנדרואיד תוכל להוות כלי חשוב חדש עבור יוצרי תכנים
ההצלחה העצומה של סרטוני כמו Despacito או Gangnam Style הוכיחה לנו שזה לא ממש פשוט לחזות מראש מה יהיה הלהיט הבא שיתפוצץ בפופולריות שלו ב-YouTube, ומשם ברשת כולה – אבל יתכן שבקרוב יהיה עוד נתון סטטיסטי נראה לכולם שיעזור לבצע ניחושים מושכלים מעט יותר.
לפי מה שראו כמה משתמשים שונים של אפליקציית האנדרואיד עבור אתר סרטוני הוידאו הגדול והנודע ביותר בעולם, נראה כי בגוגל בוחנים אפשרות להוסיף מתחת למדד הצפיות הכללי של כל סרטון גם את מספר הצופים בו באותו רגע נתון בכל רחבי הרשת – וזה משהו שיוכל להעניק אינדיקציה טובה יותר להבדיל בין סרטון שהיה פופולרי לזמן מסויים וכעת נמצא בדעיכה ברמת הרלוונטיות שלו, בין סרטון שמוסיף להיות פופולרי מאוד גם עתה, ובין סרטון שעומד לפרוץ בעתיד הקרוב עם עניין שגובר בו במהירות. ניתן לראות בכך שידרוג משמעותי ללשונית ה-Trending שכבר קיימת בשירות.
המספרים האלו יוכלו לקרוץ לא רק לחובבי הסטטיסטיקה למיניהם, אלא לאינספור יוצרי התכנים באתר, שרבים מהם שואבים השראה ליצירותיהם בהתבסס על סרטונים פופולריים עדכניים אחרים – כאשר כעת יהיה כלי שיסייע להם להחליט על איזה גל טרנדי כדאי "לרכב", ועל איזה פחות – ובכך ליצור תכנים רלוונטיים יותר שיגדילו את מספר הצפיות הכללי באתר, בטווח הארוך.
אנחנו עדיין לא יודעים מתי נראה את המאפיין החדש הופך לרשמי, אם בכלל, אך מקווים שזה יקרה בסופו של דבר – כי נראה שזה יכול לעשות רק טוב.