וואלב מבטלת את המשחק חוצה-הפלטפורמות ב-Global Offensive
Valve הודיעה היום שהיא מוותרת על רעיון המשחק המשותף בין שחקני ה-PS3 ובין שחקני המחשב האישי במשחק החדש שלה. המשחק, הרביעי בסדרת Counter-Strike הפופולארית, מפותח בימים אלה ע"י Valve ועתיד לצאת במחצית הראשונה של השנה – כלומר, ממש בחודשים הקרובים.
צ'ט פאליסזק, שכותב עבור Valve מאז הקמתה, נימק היום את ההחלטה, באומרו שהבטא האחרונה של המשחק הוכיחה שהרעיון הזה נשמע מצוין על הנייר – אבל להוציא אותו לפועל זה סיפור אחר לגמרי. לפי דבריו, "(הבטא הוכיחה ש)אנחנו רוצים לעדכן את המשחק לא רק בשלב הבטא שלו, אלא גם אחרי ההשקה (באמצעות Steam). כדי לעשות את זה, אנחנו צריכים להפריד בין הפלטפורמות, כדי שאחת לא תגביל את האחרת. אם איננו מערבבים בין הפלטפורמות, אנחנו הופכים כל אחת לחזקה יותר".
ההודעה עשויה לאכזב שחקנים במידת מה, אך זהו כורח המציאות: גם האיזון העדין חייב להישמר במשחק תחרותי בסדר גודל כזה.