חברת EA ממשיכה להשקיע בקמפיין לשחקן יחיד גם במשחק Battlefield 4, שישוחרר בסתיו השנה, ומקווה כי יצליח למשוך עוד שחקנים מידיה של היריבה הגדולה – סדרת Call of Duty
אתמול בבוקר, לאחר ציפיות גבוהות במיוחד ובמהלך אירוע GDC, חשפה חברת EA באופן רשמי את המשחק Battlefield 4 באמצעות טריילר משחקיות ארוך במיוחד, באורך 17 דקות.
סגן הנשיא הבכיר של EA, פטריק סודרלאנד, מדגיש הבוקר בראיון לאתר GamesBeat כי החברה מנסה להביא הפעם משחק שלא רק נראה כמו חוויה של הדור הבא, אלא גם ירגיש כמו. הודות לתחרות מול חברת אקטיוויז'ן , ובעיקר מול הסדרה המצליחה שלה Call of Duty, החברה מוכנה להשקיע יותר, הרבה יותר בקמפיין לשחק יחיד, ברמת הכתיבה של המשחק ובדמויות החדשות.
פטריק סודרלאנד, סגן נשיא בכיר ב-EA |
"כשבחברת DICE שטחו בפניי החזון שלהם למשחק הזה, עם דמויות, היה לי קשה מאוד להאמין להם, למען האמת. הם הראו לי קטע של אינטראקציית אופי שגרם לי לתהות אם אנחנו באמת יכולים לעשות את זה. הכיוון הכלילי של כל הפרויקט הזה שנקרא באטלפילד 4, הוא להיות יותר קולנועי, יותר דרמטי, ויותר אמין מכל דבר שראיתי. לכן הרגשתי שאני חייב לתמוך בהם על הרעיון הזה. זה יכול להיות גדול ברמות מפחידות."
EA רוצה חוויה "אנושית" יותר עבור הבאטלפילד החדש. האם זה מה שימשוך את הגיימרים? |
"זה ברור שההשקעה היא גדולה עבור EA בזיכיון מגה גדול כמו באטלפילד, אנחנו צריכים להמשיך ולדחוף את הגבולות כי יודעים שצרכנים אוהבים את מה שאנחנו עושים. אנחנו נשקיע הרבה כסף כמו שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו נמצאים בנקודה במשחק שבו אנו יכולים לספק חוויה שהיא הרבה יותר קולנועית וגם אנושית יותר,ראיתי אנשים שיצאו מהמצגת שאמרו כי הם הרגישו שהם צופים בסרט."
אם עדיין לא צפיתם בסרטון המשחקיות המרשים והארוך שנחשף אתמול, אתם מוזמנים לעשות זאת בהקדם האפשרי:
ב-GamePro תוכלו להתעדכן בחדשות גיימינג יומיומיות.