לא חייבים להיות Minecraft בכדי להיות סיפור הצלחה בעולם האינדי: המפתחת האמריקאית הצעירה והצנועה Supergiant Games, אשר מורכבת מ-12 עובדים קבועים בלבד, חושפת את היקפי המכירות של זוג כותריה.
Bastion, הכותר הראשון שיצרה החברה ואחד ממשחקי האינדי האהובים ביותר בסביבה, מכר כשלושה מיליון עותקים בשלושת השנים שעברו מאז הושק לראשונה. Transistor, המשחק השני של הסטודיו שהושק במאי 2014, מכר עד כה כ-600,000 עותקים ונהנה מקצב מכירות טוב יותר מזה של קודמו.
משחקיה של Supergiant, בדומה להרבה משחקי אינדי אחרים, מוצעים ברוב ימות השנה בשלל הנחות ותגי מחיר נמוכים ואטרקטיביים במיוחד אשר לא ממש ברור מה הרווח הנותר במסגרתם עבור אלו שהפכו את המשחק למציאות – אך עם מכירות של מיליוני ומאות אלפי עותקים, סביר מאוד להניח שבמפתחת נהנים (גם) מהצלחה כלכלית בלתי מבוטלת.
נחמד לראות שאיכות וחדשנות ממש לא חייבים לבוא על חשבון הצלחה מסחרית בעולם הגיימינג העכשווי, גם עבור מפתחות קטנות וצנועות יחסית.