מיקרוסופט מדגימה איך ניתן לשפר קצב פריימים של משחק באמצעות מחשוב ענן
מיקרוסופט הדגימה כיצד פלטפורמת מחשוב הענן שלה, Azure, יכולה לשפר ביצועי משחק באופן דרמטי במהלך כנס Build בסן פרנסיסקו.
החברה הציגה דמו משלה של התמוטטות גורד שחקים (הסצנה היא לא ממשחק קיים). כפי שרואים בסרטון למטה, המחשב שלא מחובר לשרת Azure של מיקרוסופט התאמץ כאשר הבניין החל להתמוטט, לעומת המחשב המחובר, שהיה מסוגל לשמור על קצב פריימים יציב.
הענן מאפשר העברת כוח עיבוד לשרת מרוחק, כמו חישוב פיזיקלי, סיבובי אובייקט וחישובים אחרים, שבתיאוריה, משחרר כוח עיבוד של החומרה המקומית. במבט לעתיד, המטרה היא לאפשר למפתחים להשתמש בכוחו של הענן לפיתוח משחקים בעלי ביצועים טובים ומהירים יותר, שפירושם משחקים טובים יותר לכולם.
Respawn Entertainment, מפתחת המשחק Titanfall, משתמשת כבר עכשיו בענן של מיקרוסופט כדי לשפר את ביצועי המשחק שלה על קונסולת ה-Xbox One.
אם אתם מוענינים לשמוע עוד מהכנס, כאן ניתן לצפות בצורה ישירה בכנס Build של מיקרוסופט שנגמר לפני כמה ימים.