ההשקה שלו תתרחש רק בעוד שלושה חודשים, אבל חברת Bethesda לא מבזבזת זמן וחושפת לנו את מערכת המחשב לה נזדקק על מנת להפעיל באופן מכובד את הפרוייקט הגדול הבא שלה
הקיפאון הגדול של חודשי החורף כבר מאחורינו, ועכשיו אנחנו נמצאים בתחילתה של תקופה מעניינת עם הרבה השקות גדולות בתחום משחקי הוידאו – שאחת מהן תהיה זו של Prey, משחק הפעולה של יוצרי Dishonored אשר ינסה לאתחל מותג שמוכר בעיקר כדוגמה לאיך לא מפתחים משחקים בצורה נכונה. משימה מאתגרת למדי – במיוחד כשרבים עדיין מצהירים שהם מעדיפים את החזון שהוצג במשחק Prey 2 שבוטל לפני כחמש שנים על זה העדכני.
Prey החדש, שלו קשר קלוש בלבד ל-Prey המקורי מ-2006, יגיע לחשוף לנו את מה שהכין עבורנו ב-5 במאי, בעוד חודשיים וחצי, עבור המחשבים האישיים וקונסולות ה-Xbox One ו-PlayStation 4 – אבל במפיצה Bethesda חושפים כבר עכשיו את הדרישות שלו, אולי בכדי שנוכל להתכונן כראוי ליום שבו יהיה זמין לרכישה.
אז מה בתפריט? הדרישות המינימליות עבור המשחק כוללות מעבד Core i5-2400 מרובע ליבות של אינטל או מעבד FX-8320 מתומן של AMD, זכרון RAM בנפח בלתי מבוטל של 8 ג'יגה-בייט, מערכת הפעלה מסוג חלונות 7, חלונות 8.1 או חלונות 10 בגירסאות 64 ביט, נפח אחסון פנוי של 55 ג'יגה-בייט וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 670 של NVIDIA או מדגם Radeon HD 7870 של AMD.
הדרישות המומלצות כוללות מעבד Core i7-3770 מורבע ליבות (עם שמונה ליבות לוגיות) של אינטל או מעבד FX-8350 מתומן ליבות מבית AMD, זכרון דינאמי בנפח זהה של 8 ג'יגה-בייט, וכרטיס מסך מדגם Radeon R9 290 של AMD או כרטיס מדגם GeForce GTX 970 של NVIDIA – כאשר לצערנו אין בינתיים פירוט אודות רזולוציית העבודה, ההגדרות הויזואליות וקצב הריצה אליהן מיועדות הדרישות הללו.
הדרישות של Prey אינן שונות מהותית מדרישות המערכת שקיבלנו עבור רוב המשחקים המתקדמים של סוף שנת 2016 ותחילת שנת 2017, אולי פרט לדרישה ל-8 ג'יגה-בייט של RAM גם עבור ביצועי עבודה בסיסיים – ונשאר לנו לקוות שאולי בדומה למה שקרה עם Ghost Recon: Wildlands של יוביסופט, גם כאן נקבל דרישות מעודכנות ומפורטות קצת יותר שיסייעו לנו להבין האם Prey הוא משחק שעתיד לאתגר גם את מערכות המחשב העוצמתיות ביותר בסביבה, או משחק שדווקא יפעל בצורה ראויה מספיק על רוב המחשבים שנרכשו עבור גיימינג בחצי העשור האחרון. נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם.