עדכון 2: כעת, נציג של מפתחת הכותר מצהיר כי Halo 5: Forge יזכה לממשק עבור הצטרפות למשחקים מקוונים בשרתים מותאמים אישית אחרי שיושק, או במילים אחרות – שחקני ה-PC כן יוכלו להשתתף בקרבות אונליין באופן עצמאי, ללא צורך בהזמנות אישיות מחברים שרכשו את המשחק עבור ה-Xbox One. לכאורה.
אם הדבר הזה אכן מדויק, זה ללא ספק יהווה ברכה וחיזוק משמעותי לרלוונטיות של גירסת ה-PC החינמית הזו.
עדכון: דרישות המערכת עבור המשחק הפכו למפורטות הרבה יותר כעת, עם טבלה מעודכנת אשר מפרטת את הדרישות גם עבור חומרה מבית חברת AMD.
כעת אנחנו יודעים כי דרישות המינימום הן עבור משחק ברזולוציית 1080p ובקצב של 30 פריימים בשנייה (כנראה בהגדרות גראפיות נמוכות), דרישות הביניים הן עבור משחק ב-1080p60 ובהגדרות משודרגות – ו'אולטרה' הן עבור הגדרות מירביות וברזולוציה מירבית כמובן.
לא ברור מה גרם לתוספת הפירוט החומרתי – אבל אנחנו בהחלט מברכים על כך שיוצרי המשחק מסמנים כי עשו מאמצים על מנת לבחון ולהתאים את Halo 5: Forge לכל סוגי המוצרים הזמינים בשוק, ולא רק לאלו של חברות מסויימות.
הכתבה המקורית: הקאמבק הקטן של הסדרה לשוק ה-PC מגיע בעוד שבוע, והנה הפרטים אודות המערכת לה תזדקקו בכדי להנות ממנו
מצעד משחקי ה-Xbox שמוצאים את דרכם גם אל שוק ה-PC, או אל מערכת החלונות 10 ליתר דיוק, ממשיך – עם Halo 5: Forge החינמי, שיאפשר לכם ליצור מפות מקוונות ולשחק בהן מול חברים במה שמהווה קאמבק גדול של הסדרה לפלטפורמה אחרי עשור של היעדרות.
Halo 5: Forge יהיה זמין לרכישה והפעלה דרך חנות האפליקציות האישית של מיקרוסופט החל מיום חמישי הבא, ה-8 בספטמבר 2016, ובמפתחת שלו חושפים עתה את דרישות המערכת הרשמיות עבורו, בשלושה מדרגים שונים של 'מינימלי', 'מומלץ' ו-'אולטרה'.
דרישות המינימום, שככל הנראה יאפשרו להפעיל את הכותר בהגדרות גראפיות נמוכות וברזולוציה של 720p (לא ברור אם בקצב מיועד של 60 פריימים בשנייה או ב-30 פריימים בשנייה), כוללות מעבד Core i5 מרובע ליבות בתדר של 2.3GHz או יותר ומקבילים לו מבית AMD, כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 650 Ti עם זכרון גראפי בנפח 2GB, זכרון RAM של 8GB ומעלה ו-40GB פנויים בכונן האחסון.
הדרישות המומלצות, שאמורות לאפשר משחק ברזולוציית 1080p ובקצב של 60 פריימים בשנייה, כוללות מעבד Core i5-3570K מרובע ליבות, כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 970 עם 4GB (או 3.5GB אם תעדיפו) של זכרון גראפי וכמו כן 12GB או יותר של זכרון RAM.
הדרישות המירביות של הכותר, שיאפשרו לשחק בו ברזולוציית 4K ובקצב של 60 פריימים בשנייה (בהגדרות מירביות או כמעט מירביות, אנחנו משערים) כוללות מעבד Core i7-4770K מרובע ליבות, כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 980 Ti וזכרון RAM של 16GB לפחות. בכל המקרים המשחק ידרוש גם מערכת חלונות 10 עם העדכון הרשמי הטרי ביותר על מנת לפעול כהלכה.
התעלמות כמעט מוחלטת מהחומרה של AMD, פרט לציון הסתמי 'או לחילופין מעבד בעל יכולות דומות' מבית מפתחת השבבים מסאניווייל, מעיד באופן די מובהק על כך ש-Halo 5: Forge נעזר בשירותיה של NVIDIA בעת פיתוחו והמרתו למחשבים האישיים – והיא כנראה זו שתיהנה מליטוש והתאמה טובים יותר ברמה החומרתית בשל כך.
האם כל זה מצדיק את ההשקעה, גם כשאין אפשרות לנסות את הקמפיין העלילתי לשחקן יחיד שהיה חלק מ-Halo 5 המלא? את התשובה עשוי לספק הסרטון הבא של האתר gamespot, אשר מציג התנסות ב-Halo 5: Forge ברזולוציית Ultra HD נאה. תהנו – ואל תשכחו לספר לנו מה דעתכם!