המפיצה EA Games חושפת דרישות מערכת ומאפיינים גראפיים מפורטים עבור כותר הפעולה הטרי של יוצרי Call of Duty
לצידו של Battlefield 1, הכותר הכי מעניין והכי מבטיח של חברת EA Games לשנת 2016 הוא Titanfall 2 – המשך למשחק שזכה להצלחה לא רעה בכלל בשנת 2014 בתור המוצר הראשון של סטודיו Respawn Entertainment, אשר נוצר בעקבות פיצוץ בין אנשי Infinity Ward לחברת אקטיוויז'ן ושהביא את אנשי המפתח שסייעו ליצור את הכותרים הכי גדולים ומוצלחים בסדרת Call of Duty להקים חברת פיתוח חדשה.
Titanfall 2 מבטיח להיות גדול, מגוון ומתקדם הרבה יותר מקודמו כשיגיע אל החנויות, ב-28 באוקטובר 2016 – וכעת אנחנו מקבלים איתות גם לכך שהוא מתיימר להיות אחד מהפורטים האיכותיים והמלוטשים ביותר של השנה עבור עולם המחשבים האישיים, זאת בהתבסס על דרישות חומרתיות רשמיות מפורטות הרבה יותר ממה שאנו רגילים לראות.
באתר הרשמי של המשחק הוצגו שלוש דרגות מפרטים ייעודיות עבורו, כאשר דרישות המינימום כוללות מעבד Core i3-6300T כפול ליבה חסכוני מדור ה-Skylake או מקביל לו ביכולות, זכרון RAM של 8GB ומעלה וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 660 או מדגם Radeon HD 7850 – דומה ואף נמוך יותר ממה שדורשים כמה וכמה מהכותרים שעתידים להגיע אל השוק במהלך החודשים הקרובים בתור בסיס לחוויית משחק ראויה.
בגזרת הדרישות המומלצות ניתן למצוא מעבד Core i5-6600 מרובע ליבות של אינטל או מקביל לו, זכרון RAM של 16GB או יותר וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 1060 או מדגם Radeon RX 480.
בדרישות המקסימליות, שאמורות לאפשר משחק בהגדרות 'אולטרה' ברזולוציית 4K ובקצב של 60 פריימים בשנייה, יזדקקו השחקנים להשתמש במעבד Core i7-6700K או טוב יותר, זכרון RAM של 16GB ומעלה וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 1080, שלו אין ממש תשובה שוות ערך מהצד של AMD נכון לימים אלה (לפחות לא במשחקים שאינם תומכים באופן בלעדי בתקן ה-DirectX 12). בכל הרמות נדרש גם נפח אחסון זמין של 45GB, חיבור לרשת האינטרנט במהירות של 512Kbps או יותר ומערכת הפעלה מסוג חלונות 7, חלונות 8.1 או חלונות 10 בגירסאות 64 ביט בלבד.
האנשים שמאחורי Titanfall 2 לא הסתפקו בנתונים היבשים הללו, ובחרו להוסיף אליהם גם את מערך המאפיינים הגראפיים המלא שאליו תהיה גישה לשחקנים – לצד יכולות טכניות טכנולוגיות מרכזיות שלו, כגון תמיכה בקצבי ריצה של עד 144 הרץ (או 144 פריימים בשנייה) באמצעי תצוגה תומכים, יכול לשנות את כלל מקשי הפעולה שנדרשים למשחק ואפשרות לבטל או לאפשר את האצת התנועה בעכבר, תמיכה במגוון בקרי משחק ויכולת שליטה על המאפיינים שלהם, יכולת לגשת לקצבי ההגדרות הטקסטואליים של המשחק, תמיכה במנגנונים למניעת רמאויות במצבי המשחק המקוונים, קוד רשת משודרג שאמור לשפר את חוויית המשחק המקוונת ואת מנגוני מציאת המשחקים בהתאם לרמה ולרצונות השחקן ועוד ועוד.
כל הפרטים והנתונים הללו לא בהכרח מבטיחים לנו משחק מוצלח ובשל יותר מאחרים – אבל הם בהחלט מעידים על עניין והתמצאות משמעותיים שקיימים אצל המפתחים בעולם ה-PC, וזה ללא ספק משפר את הסיכויים לקבלת מוצר סופי איכותי ומתקדם יותר לעומת משחקים שאינם מפרסים דרישות חומרתיות כלל, או מפרסמים דרישות עם רמת מידע נמוכה מאוד שממנה קשה להבין מהי החוויה שמצפה לכל שחקן בהתאם למערכת הקיימת בביתו.
Titanfall 2 זכה לתוספת של כמה נקודות חיוביות אצלנו, ומה איתכם? שתפו אותנו בתגובות.