פלטפורמת המציאות המדומה המדוברת ביותר מקווה לשכנע את הצרכנים לבצע הזמנות מוקדמות בהמוניהם בעזרת הכותר העתידי EVE: Valkyrie
שנת 2016 היא כנראה השנה שבה נגלה מהו הכיוון שאליו צועד הגלגול החדש של טכנולוגיית המציאות המדומה – האם הוא סוף סוף בשל להצלחה במיינסטרים של עולם הטכנולוגיה, או שאנחנו בדרך לעוד כשלון צורם כמו זה שראינו אי שם בשנות התשעים.
מי שתוביל את המהלך הזה ותשפיע עליו יותר מכולם היא כנראה חברת Oculus, כיום בבעלות פייסבוק, שמשקפי ה-Oculus Rift שלה אמורים להציע אלטרנטיבה 'לגיימרים אמיתיים' עבור משקפי המציאות המדומה למיניהם שמבוססים על או משתמשים במערכת האנדרואיד. אז איך גורמים לצרכנים להשקיע מאות דולרים בפלטפורמה צעירה שבעצם אין לה יותר מדי תכנים מותאמים מוכנים? עם משחק בפרופיל גבוה שכלול במחיר כמובן, ממש כמו האסטרטגיה שפועלת נהדר עבור סוני ומיקרוסופט כבר שנים.
פאלמר לאקי, המייסד של Oculus, הודיע רשמית כי כל הרוכשים המוקדמים של משקפי ה-Oculus Rift יקבלו את הכותר EVE: Valkyrie כחלק מההזמנה שלהם. מדובר בסימולטור קרבות חלל שמתרחש בעולמו של משחק ה-MMO הפופולרי מאוד EVE Online ומפותח על ידי אותם האנשים, אשר מבטיח לכם להרגיש כמו מפקד של ספינת קרב מתקדמת עם אפיפות (Immersion) חסרת תקדים. לא ברור האם הפוטנציאל של כותר הספין-אוף הזה ימומש, אך בהתחשב בהצלחה של EVE Online סביר להניח שהצעה זו תקרוץ ללא מעט חובבי גיימינג וטכנולוגיה למיניהם.
משקפי ה-Oculus Rift עתידים להגיע אל החנויות באופן רשמי מתישהו במהלך הרבעון הראשון של 2016, ואנחנו כבר מצפים בקוצר רוח לגלות האם ההבטחות הגדולות שלהם באמת יוכלו לעמוד במבחן המציאות.