אנחנו נמצאים בישורת האחרונה בהחלט בדרך להשקה של משחק הפעולה והתפקידים המלהיב מבית CD Project RED – והרשת מוצפת בסרטונים ופרטים מעודכנים, כולל חומרות נדרשות על מנת לחוות את האפקטים המתקדמים ביותר (עבור כרטיסי NVIDIA בלבד בשלב הראשון)
נותרו פחות משבועיים להשקה הגדולה האחרונה שנותרה לנו בשנת 2020, והפעם נראה כי אין כבר שום דבר שיכול לשנות זאת – Cyberpunk 2077 המלהיב בדרך להשקה במספר גדול מאוד של פלטפורמות במקביל, עם תמיכה בטכנולוגיות ויזואליות מתקדמות וגם הבטחה לעולם משחק בוגר, אותנטי ועתיד חופש פעולה ובחירות משמעותיות שעל השחקן לבצע.
למרות שהתכנון להנחית את המשחק בחנויות כבר ב-19 בנובמבר, בסמוך מאוד למועד ההשקה של קונסולות ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series S/X ברחבי הגלובוס, לא התממש בסופו של דבר – נראה כי לא מעט אנשים כבר משחקים בו ומזרימים שלל רמזים ותיעודים משלהם אל הרשת (וכנראה גורמים למזמינים מוקדמים שלא זכו לגישה מוקדמת לבעור מקנאה), כולל תיעוד ל-175 שעות (!) בעולם המשחק מבלי להגיע למיצוי של כל התוכן הקיים בו, על אף ההצהרות של היוצרים כי היקף התוכן מתוכנן להיות מצומצם בהשוואה ללהיט הקודם שלהם The Witcher 3.
כל חשבונות המשחק הרשמיים ברשתות החברתיות פעילים בהילוך עליון בימים אלו, עם שלל עדכונים והסברים קטנים מדי מספר שעות (כמו למשל אודות מצב ייחודי לטובתם של הסטרימרים, אשר מבטל חלק מהקטעים המוזיקליים שמוגנים בזכויות יוצרים ועלולים לגרום לצרות אצל יוצרי התוכן שיתעדו חלקים מהמשחק) – וזה כולל גם את ערוץ ה-YouTube, בו התפרסמו בימים האחרונים מספר סרטוני משחקיות חדשים מהגרסה הסופית (או כמעט-כמעט סופית) של היצירה, במחשבים האישיים וגם בקונסולות של סוני, בתוספת לסרטונים מאחורי הקלעים לטובת אלו שמחפשים דרך להעביר את הזמן עד שיוכלו להיכנס בעצמם אל תוך Night City.
סרטון המשחקיות שמשווה בין מה שיראו בעלי ה-PlayStation 4 Pro במשחק לבין מה שיראו בעלי ה-PlayStation 5 מבהיר כי שיפורים טכנולוגיים נוספים עבור גרסאות הדור הבא יגיעו בתור עדכון חינמי גדול בהמשך – בהשקה המשחק יפעל בקונסולת הדור החדש בפורמט של תאימות לאחור בלבד
עם כל הכבוד לסרטונים שמוסיפים עוד קצת אלמנטים חדשים לאלו שראינו במסגרת עשרות דקות ואף שעות של משחקיות שהוצגו בפומבי בעבר – עבור חובבי החומרה המידע העסיסי ביותר בימים האחרונים מגיע מטבלה מעודכנת של דרישות מערכתיות ובה 4 סטים של דרישות המשלבות חומרות של אינטל, AMD ו-NVIDIA להפעלה של Cyberpunk 2077 ללא עקיבת קרניים, ו-3 סטים נוספים של דרישות עבור חומרות הנדרשות להפעלה של המשחק עם טכנולוגיות עקיבת קרניים. מעבר לכך שהמשחק מסתמן ככזה שלא ממצה כהלכה מעבדים עם שמונה ליבות עיבוד ויותר וכזה שלא ידרוש נפח אחסון גרנדיוזי (70 ג'יגה-בייט "בלבד", אם כי התבססות על כונן SSD במקום כוננים מכאניים מומלצת בחוזקה מובהקת) – אנו מקבלים אישור לכך שכמו כותרים רבים אחרים התמיכה בעקיבת קרניים בשלב ההשקה תהיה שמורה אך ורק לחומרות ולטכנולוגיות של חברת NVIDIA, בעוד שאלו שהצליחו להשיג לעצמם כרטיס RDNA 2 טרי מ-AMD יזדקקו להמתין לתוספת תמיכה במועד מאוחר יותר שטרם נחשף.
מתכננים לשחק ב-Cyberpunk 2077 מיד עם ההשקה שלו, או שתעדיפו להמתין לביקורות ולתגובות לפני שתשתכנעו להשקיע מעל ל-200 שקלים עבור הזכות הזו? בואו לדבר על זה בתגובות.