דרישות החומרה נחשפו: כך תוכלו להפעיל את Watch Dogs Legion עם Ray Tracing

Ubisoft מציגה דרישות חומרתיות מפורטות עבור אחד משני הכותרים הכי גדולים שלה לשנת 2020

לא בטוח שיהיו כאן גולשים אשר יסכימו לטעון כי יוביסופט (Ubisoft) היא המפיצה/מפתחת הטובה ביותר בעולם – אך לכל הפחות ניתן לטעון כי הם יודעים לספק פירוט ראוי עבור אנשי המחשבים האישיים של החומרות הנדרשות בכדי להפעיל את הכותרים שלהם כהלכה תחת הגדרות גראפיות שונות.

Watch Dogs: Legion, כותר העולם הפתוח שינחת ב-29 באוקטובר בקונסולות הדור הנוכחי ובמחשבים האישיים (וגם יגיע אל ה-Xbox Series X/S ואל ה-PlayStation 5 במועדי ההשקה שלהן בחודש הבא), יכלול תמיכה בטכנולוגיות ה-RTX וה-DLSS של NVIDIA לעקיבת קרניים חומרתית ולשיפור איכות תמונה מבוסס בינה מלאכותית בהתאמה – ומקבל כעת סט רשמי של שבע מערכי שאמורים להבטיח כי שחקנים יפיקו את המיטב ממנו תחת רזולוציות והגדרות גראפיות משתנות, עם או בלי תוספת של הטכנולוגיות הבלעדיות לכרטיסי ה-GeForce RTX.

אחד משני הכותרים הכי מעניינים של יוביסופט בשנה הנוכחית (יחד עם Assassin's Creed Valhalla, כמובן) נוצר בשיתוף פעולה מובהק עם NVIDIA – שאף מחלקת אותו ללא עלות בחלק מהמקרים בעת רכישת כרטיסי המסך החדשים שלה

הפעלה של המשחק תחת הגדרות גראפיות נמוכות ברזולוציית 1080p תדרוש Core i5-4460 של אינטל או מעבד Ryzen 3 1400 מודרני קצת יותר מ-AMD, זכרון דינאמי בנפח 8GB וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 970, GeForce GTX 1650 או Radeon R9 290X עם 4GB לפחות של זכרון גראפי זמין (הכנס כאן עקיצה אודות הזכרון ב-GTX 970 שהוא למעשה קצת יותר 3.5GB מאשר 4GB).

הפעם המשחק תחת הגדרות מירביות ורזולוציית 4K, ללא עקיבת קרניים, תדרוש מעבד Core i7-9700K או מעבד Ryzen 7 3700X מתומנים, זכרון דינאמי של 16GB ויותר וכרטיס מסך מדגם GeForce RTX 2080 Ti או מדגם GeForce RTX 3080 – כאשר למשפחת ה-Radeon של AMD אין לצערנו שום הצעה חומרתית שתוכל להתמודד עם כל הרעש והצלצולים הטכנולוגיים כהלכה, לפחות עד לחשיפת ה-Big Navi שנמצאת מעבר לפינה.

תמונת ההצהרה על דרישות החומרה מספקת לנו גם כמה נקודות טכניות חשובות נוספות אודות גרסת ה-PC של המשחק – עם תמיכה בקצב תצוגה ללא הגבלות בהתאם ליכולות המסך, תמיכה בפעולה תחת תקן DirectX 12 עדכני אך גם תחת תקן DirectX 11 לטובת תאימות עם כרטיסי מסך וותיקים יותר וגם מבחן ביצועים ייעודי שכולל הגדרות עקיבת קרניים, ויוכל להפוך לאורח קבוע בביקורות חומרה בעתיד (בתקווה לבשלות וליטוש מירביים)

הפעלת המשחק ברזולוציית 1080p, תחת הגדרות גראפיות גבוהות, עם עקיבת קרניים ברמה בינונית ועם שילוב טכנולוגיית ה-DLSS שתגשר על חלק מאובדן הביצועים בשל השימוש בעקיבת קרניים – תדרוש מעבד Core i5-8400 או מעבד Ryzen 5 2600, זכרון דינאמי של 16GB וכרטיס מסך מסוג GeForce RTX 2060, שהוא למעשה דגם ה-RTX הזול ביותר בשוק.

הפעלה של הכותר באיכות האולטימטיבית, תחת רזולוציית 4K, הגדרות גראפיות מירביות וגם הגדרות עקיבת קרניים מירביות, תדרוש לא רק חומרה מחוד החנית עם כרטיס מסך מסוג GeForce RTX 3080 או יותר טוב, 16GB של RAM ויותר ומעבד Core i9-9900K או Ryzen 7 3700X – אלא גם בחירה בהגדרות DLSS אגרסיביות (Performance Mode) שבלעדיהן כנראה שאף חומרה בשוק לא תצליח לספק קצב תצוגה אחיד של 60 פריימים בשנייה ויותר במצב הזה.

Watch Dogs השלישי ידרוש מערכת חלונות 10 עדכנית בגרסת 64 ביט בתור תנאי סף על מנת לפעול, בנוסף ליישום uPlay עם משתמש פעיל כמיטב המסורת בכל משחקיה המודרניים הבולטים של יוביסופט – ובנוסף ידרוש נפח אחסון פנוי שפוי למדי (לשם שינוי) של 45GB כבסיס, עם תוספת של 20GB עבור אלו שיחשקו בחבילת טקסטורות באיכות המירבית הזמינה).

ברכות על ההחלטה להשקיע מחשבה בקהילת ה-PC לקראת ההשקה המתקרבת – כעת נשאר רק לקוות שגם המשחקיות עצמה לא תאכזב ותרגיש כמו שיפור נוסף בהשוואה ל-Watch Dogs 2. צפו לתשובות בתוך כשבועיים!