היצרנית הסינית הצליחה למכור יותר מ-20 מיליון דגמי Redmi Note 7 בתוך כחצי שנה – ורשמה צמיחה של עשרות אחוזים גם בקטגוריות מוצרים אחרות
המכשירים המוזלים של חברת שיאומי נוטים להיות פופולריים מאוד, ולא רק בישראל – כפי שמזכירה לנו כעת הכרזה רשמית של היצרנית על כך שמשפחת ה-Redmi Note 7, אשר מונה שלושה דגמים והושקה במקור רק לפני קצת יותר מחצי שנה, הגיעה למכירות של לא פחות מ-20 מיליון יחידות בכל רחבי העולם.
מדובר בהישג הטוב ביותר עד כה לדור של מותג ה-Redmi Note המלווה אותנו בשוק משנת 2014, וכעת בחברה מצהירים בפומבי כי הכל כבר מוכן לדור הבא עם ה-Redmi Note 8 וה-Redmi Note 8 Pro, בהם ממוקדים מרבית המאמצים כעת לקראת ההשקה הרשמית המתוכננת ל-29 באוגוסט.
במסגרת הפיכתה לחברה ציבורית, שיאומי מחוייבת כעת לספק לציבור הרחב נתונים מפורטים יותר מבעבר אודות מצבה וביצועיה הכלכליים – וזה מה שמאפשר לנו לגלות כי היא הצליחה להגיע למכירות שיא של יותר מ-60 מיליון מכשירים חכמים במהלך המחצית הראשונה של השנה (וכך הופכת התרומה של סדרת Redmi Note 7 למובהקת עוד יותר) ולצמיחה של 9.8 אחוזים בהכנסות מקטגוריית המוצרים הזו.
צמיחה ללא הפסקה עבור היצרנית השאפתנית – בעיקר בשווקים מערביים חדשים, אבל לא רק
ההכנסות הכלליות של שיאומי במחצית הראשונה של השנה צמחו ב-20.2 אחוז ביחס למחצית הראשונה של שנת 2018, ואילו הרווח הנקי שלה זינק בכמעט 50 אחוז לרמה של 5.7 מיליארד יואן, או 798 מיליון דולר. ביצרנית ראו לנכון לציין גם את הזינוק במכירות מוצרי IoT ביתיים חכמים אחרים מבית החברה – מיליון יחידות מאווררים חכמים ולא פחות מ-5.4 מיליון טלוויזיות חכמות במחצית הראשונה של 2019, שהופכות אותה לאחת מחמשת יצרניות הטלוויזיות הגדולות ביותר בשוק נכון להיום.
איך תיראה המחצית השנייה של השנה עם דגמי ה-Redmi 8 וה-Redmi Note 8 על מדפי החנויות? זו שאלה מסקרנת בהחלט שאנחנו מבטיחים לספק לכם תשובה עליה בבוא הזמן.