סמסונג תציג שני מסכים חדשים לשוק העסקי בתערוכת IFA אשר תתקיים שבוע הבא בברלין
המסך הראשון שסמסונג הציגה הוא מסך לד בגודל של כ-21.6 אינץ' וריבועי לחלוטין (יחס של 1:1). למסך מסגרת (Bezel) דקה במיוחד והוא נועד לחיבור עם מסכים דומים באינספור קונפיגורציות אפשריות, עד למספר מקסימלי של כ-100 מסכים.
המסך, שנושא את השם UD22B, נועד כאמור לשוק העסקי, לחברות או עסקים שמעוניינים ליצור מצגות ווידאו גדולות ו/או מורכבות באמצעות מספר רב של מסכים (תחשבו על תערוכות טכנולוגיה למיניהן).
למרות שהרעיון של חיבור כמה מסכים כדי ליצור משטח תצוגה אחד גדול במיוחד הוא ממש לא חדש, הייחודיות של סמסונג היא הצורה המרובעת לחלוטין של המסך שמאפשרת ליצור בקלות אינספור צורות עם המסכים, והמסגרת הסופר דקה שלהם (רק כ-5.5 מ"מ רווח בין שני מסכים צמודים) שתאפשר ליצור תצוגת ווידאו רציפה כמעט לחלוטין.
המסך השני שסמסונג הציגה הינו למעשה קופסה שהחלק הקדמי שלה הוא שקוף ומתפקד כמסך. הרעיון כאן הוא להציג מוצר כלשהוא בתוך הקופסה המדוברת ולתת לצופים מידע נוסף לגביו באמצעות המסך השקוף.
לא ברורים בדיוק הפרטים הטכניים של הפאנל הזה מעבר לכך שהוא LCD, ושיש לו "יכולת להתממשק בצורה דינמית עם המוצר המוצג", מה שזה לא אומר…
כאמור, סמסונג תציג את שני המסכים הללו שבוע הבא בתערוכת ה-IFA בברלין, וללא ספק תנסה לצאת מהמשבר שנכנסה אליו בעקבות ההפסד לחברת אפל השבוע.