מיקרוסופט הודיעה השבוע כי היא מאריכה את משך תקופת האחריות על קונסולת ה-Xbox 360 שלה, מ-90 ימים לשנה שלמה. השינוי הוא רטרואקטיבי, כך שמי ששילם עבור תיקונים במהלך השנה האחרונה זכאי לדרוש ממיקרוסופט החזר הוצאות או פיצוי. במיקרוסופט כבר מקדימים תרופה למכה ומדווחים כי פיצוי כספי יישלח ב-10 השבועות הקרובים לאלו ששילמו למיקרוסופט על תיקון וטיפול בקונסולות שלהם.
שימו לב כי כמובן לא מדובר על קונסולות שנרכשו בייבוא לא רשמי, כמו דרך חנויות בישראל וכי מדובר על תיקונים שנעשו דרך מיקרוסופט או נציגים מורשים מטעמה. אם רכשתם את הקונסולה בחו"ל, ייתכן ותצטרכו לפנות למרכז התמיכה במדינה בה רכשתם וגם לדאוג להעבירה אליהם, על חשובנכם.
ולעניין אחר, במיקרוסופט הודיעו כי הם מגדילים את הערכותיהם הקודמות בדבר מכירות הקונסולה עד סוף 2006. ההערכות הראשוניות היו שעד סוף השנה תמכור החברה כ-10 מיליון יחידות. כעת, מדווח כי המספר יהיה גדול מ-10 מיליון. כריס לידל, מנהל הכספים של החברה, דיווח כי לאור הביקוש לקונסולה החדשה, מספרי המכירות עברו את אלה של ה-Xbox הראשונה.
זה כלל לא מפתיע בהתחשב בעובדה שלפי נתוני המכירות של חודש נובמבר בארה"ב ה-Xbox 360 עושה חיל ומכרה 511 אלף יחידות בצפון אמריקה, מה שמעמיד את בסיס המשתמשים שלה על 3.4 מיליון. היא הקדימה את ה-Wii, אשר מכרה 476 אלף יחידות וגם את ה-PlayStation 3, אשר מכרה 197 אלף יחידות. מצד שני, יש לזכור כי זהו חודש ההשקה של ה-Wii וה-PS3.
אולם לא כל החדשות עבור מיקרוסופט טובות. בתקופה האחרונה הגיעו לא מעט תלונות על האוזנייה האלחוטית שהיא השיקה עבור הקונסולה. בחברה החליטו כנראה שמספר התלונות עבר את המינימום הדרוש והודיעו כי הם מציעים ללקחותיהם תמיכה בדמות תיקון או החלפה.