NVIDIA מייצרת אומנם כרטיסי מסך העונים באופן הולם על צרכי הלקוח, אך עם הכרטיס, מצפה הלקוח לתמיכה נוספת מהחברה בידה שם את מיטב כספו.
זה זמן מה שהדרייברים של NVIDIA אינם עונים על צרכי הלקוח. חלונות ויסטה, שנמצאת בשוק כבר כמעט שנה, נתמכת על ידי הדרייברים של NVIDIA באופן חלקי בלבד. משתמשים המעוניינים לנצל את יציאת ה-Vivo שבכרטיס המסך, מגלים כי אין הם מסוגלים לעשות זאת על חלונות ויסטה, וזאת אך ורק בגלל הדרייברים הלקויים אותם מספקת NVIDIA. במקרה כזה הפתרונות העומדים בידי הלקוח המתוסכל הם או קניה של כרטיס טלויזיה, או חזרה לחלונות XP. שני הפתרונות לא ריאליים, שכן הכרטיס יושב ממש מתחת לאף, והדבר היחיד שמונע שימוש סדיר בו הוא תוכנה אחת מ-NVIDIA. לשם השוואה, המתחרה הגדולה ביותר של NVIDIA ביצור כרטיסי מסך לא מובנים, AMD-ATI, שחררה דרייברים התומכים ב-Vivo עוד לפני ההשקה הרשמית של ויסטה, מה שרומז על מחדל אפשרי ב-NVIDIA.
בנוסף, ישנה בעיה שהתחילה דווקא מכיוון טוב – התחשבות של NVIDIA בלקוחות הישראלים, והוספת התמיכה בעברית לדרייברים. על הנייר תמיכה זו עובדת, אך עם זאת, שכחו כנראה בחברה שעברית היא שפה הנכתבת מימין לשמאל, ולכן העברית הנוכחית בדרייברים הפוכה, מה שמקשה קיצונית על שימוש בהם. יותר מזה, למשתמש אין אפילו האפשרות לתקן את הטעות של NVIDIA, ולעבור לאנגלית. בעיה זו תקפה בשתי מערכות ההפעלה האחרונות מבית מיקרוסופט. אם כבר עושים משהו, אז עושים אותו כמו שצריך, ובמקרה זה, NVIDIA בהחלט עשתה חצי עבודה.
ניסינו לפנות ל-NVIDIA ולראות האם ישנו פיתרון אמיתי לבעיות. בהתחלה שלחנו E-mail לא רשמי, השואל האם תוקנה בעיית הדרייברים בויסטה. המענה שקיבלנו זהה לזה שקיבלנו בנסיון ההתקשרות הראשון, שהתקיים לפני שלושה חודשים, והוא "המתינו בסבלנות, אנחנו עובדים על זה". לאחר שהתקבלה תשובה זו, שלחנו מייל רשמי מהאתר ל-NVIDIA, אך לאחר שבוע המתנה טרם קיבלנו תשובה.
אנו מקווים כי לאחר שנה שלמה שחלונות ויסטה נמצאת בשוק, ישכילו מתכנתי NVIDIA למצוא סוף סוף פיתרון הולם לבעיות שהצגנו כאן. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי הפרשה, אם וכאשר תתקבל תשובה רשמית מ-NVIDIA, או פיתרון לכל הבעיות, אנו נעדכן בהתאם.