לסיכום
אין ספק ש-Max Payne 3 הינו קפיצת מדרגה נוספת בכל הקשור לרמת הגרפיקה במשחקי מחשב. לא מדובר בגרפיקה אשר תרם נראה על צגי המשתמשים או בטכנולוגיה חללית שתרם הכרנו אך המעבר של חברה כה גדולה כמו Rockstar להשתמש ב-Directx11 היא צעד יותר ממבורך בעבור שחקני המחשב המצפים לראות גם כותרים נוספים בעלי איכות תמונה טובה במיוחד. השימוש ב-MSAA לא הכרחי, גורם לבעיות קרטועים בכרטיסי המסך מבית AMD וגרוע מכך – גורע מאיכות התמונה. כך שהמלצתינו היא לוותר על השימוש בפילטר הזה. מי שהחלקת שינון נוספת הוא הכרח בשבילו פשוט יכול להפעיל את האפשרות הזאת מהדרייבר.
בגזרת ביצועי הגרפיקה הגביע נמצא אצל NVIDIA כאשר ביחס למתחרה האדומה כרטיסי המסך שלה פשוט מציגים ביצועים טובים יותר. שיתוף פעולה הוא דבר מבורך בשביל להתאים משחק לחומרה ו-NVIDIA יודעת שמדובר בכלי חשוב על לוח השחמט.
ההמלצה שלנו
ההמלצה שלנו בעבור מי שמתכנן לשחק ב-Max Payne 3 בכל הנוגע לחומרה תלויה ברמת הפירוט בה ישתמש. כל עוד המשתמש מחזיק בכרטיס גרפי הנושא כח שמתאים לרמות פירוט נמוכות עד בינוניות (לדוגמא Radeon HD6670 עדRadeon HD6850 או Geforce GT440 עד GTX460) אפשר להשתמש גם במעבד כדוגמאת Pentium G620 או Athlon II X2 260. לאלו שמכוונים להגדרות גבוהות ואף מקסימאליות ההמלצה שלנו תהיה Core i3 2100 או Athlon II X3 440 כדיי להבטיח מספיק כח עיבוד בשימוש של כרטיס מסך כדוגמאת Geforce GTX670 או Radeon HD7970. זכרו שהעובדה שהמשחק פועל מעולה גם על מעבדים כפולי ליבה אין אומרת שהוא לא תומך בעיבוד ע"ג יותר ליבות, פשוט הצורך לא קיים.
אנו שמחים לדעת שבניגוד ל-GTA IV, Max Payne 3 מעניק ביצועים גבוהים מבלי שנאלץ לבזבז אלפי שקלים על חומרה יקרה בשל תכנות שאינו שלם ואינו מותאם בצורה אופטימאלית למחשב האישי.