משחקים וסרטים
בדיקות במשחקים
לצורך הבדיקה הזו הרמקולים חוברו הן למחשב והן לקונסולת ה-PlayStation 2. המשחקים אשר נבדקו על גבי המחשב הם Call Of Duty 2, Battle For Middle Earth 2, ו-GTA San Andreas. על גבי הקונסולה נעשה שימוש ב-GTA Liberty City Stories, וב-Fifa 2006.
התחלנו עם המשחק Call Of Duty 2 ; החוויה הייתה מהנה מאוד, הצלילים היו מאוד ברורים, והיריות נשמעו עד כדי כך טוב שניתן היה לדעת כמה אנשים יורים במקביל רק מהאזנה. עם זאת, כל אחד ששיחק במשחק הנפלא הזה יודע כי בלי הבאס הנפלא שבא עם השימוש בכלי נשק חזקים יותר, קשה לקרוא לחוויה הזו מלאה, ואכן – המחסור בבאס קצת אכזב. עם זאת, החוויה הכללית הייתה לא פחות טובה מאשר עם סט 2.1 דומה.
לעומת CoD 2, במשחק Battle For Middle Earth 2 אין דרישה למערכת רמקולים איכותית ברמה גבוהה. עם זאת, מערכת שכזו יכולה בהחלט לתרום לאווירה עם מוזיקת הרקע המקורית ובקטעי המעבר בין המשימות. ואכן, ה-T20 תרמו לעניין, וברוב הקטעים היו פשוט מעולים. קצת תוספת לבאס הייתה עוזרת בקטעי המעבר, אך זו טענה יחסית משנית.
המשחק האחרון שנבדק על גבי המחשב הוא GTA San Andreas , וגם בו הרמקולים הפגינו ביצועים מעולים. נכון, ישנו מחסור כלשהו בבאס, אך עם זאת החוויה הכללית שהסט העביר הייתה מרשימה, ולא נדמה כי המחסור בבאס פוגם בחווית המשחק באופן מורגש.
כעת עברנו לבדיקת הביצועים של הסט במשחקים אחרים, הפעם עם מכשיר PS2. נכון שרוב המשתמשים לא יעשו בסט שימוש למטרה זו אך עם זאת, כיוון שהחברה החליטה לציין כי ניתן לחבר את הרמקולים לקונסולות למיניהן, וכללה אף מתאם שמקל על חיבור זה, החלטנו כי לא יזיק לבחון גם היבט זה. חשוב לזכור, הפעם כרטיס הקול הוא זה שנכלל בקונסולה, והוא ברמה נמוכה יותר מאשר זה שבו עשינו שימוש על גבי המחשב.
תחילה בדקנו עם GTA Libery City Stories , ובדומה ל-San Andreas, הרמקולים הוסיפו המון למשחק. ההפרדה בין קולות אשר מגיעים מימין לשחקן וקולות אשר מגיעים משמאלו הייתה ברורה הרבה יותר, רעשי הרחוב קמו לתחייה וקולות הנשקים קיבלו מימד נוסף של נפח. אין ספק כי רמקולים אלו עדיפים בהרבה על פני כל רמקולים המובנים בתוך טלוויזיה כלשהי.
גם ב-Fifa 2006 הרמקולים תרמו המון לחווית המשחק. השדרן, קולות הקהל, בעיטות השחקנים בכדור – כולם נשמעו ברורים הרבה יותר. אין ספק כי חווית המשחק נהייתה משכנעת הרבה יותר, כאשר החיסרון היחיד היה, שוב, היעדרו של באס מספק בקטעי הוידאו שבמשחק אשר מלווים במוזיקת רקע עתירת באסים.
בדיקות בסרטים
כחלק מהבדיקות המקיפות של הסט, בדקנו גם את הביצועים שלו בעת צפיה בסרטים. כמובן שכל הסרטים בהם השתמשנו הינם בפורמט DVD מקורי, בכדי לקבל איכות מקסימלית.
הסרט הראשון איתו התחלנו את הבדיקה היה Star-Wars: The Empire Strikes Back (גרסת ה-Remastered בעלת איכות תמונה וקול גבוהים יותר). הסרט מהווה מבחן מצוין לרמקולים מכיוון שהוא כולל אפקטים קוליים רבים, ומוזיקת רקע פילהרמונית.
למרות שבאופן כללי ביצועי הרמקולים היו טובים, ניתן היה להבחין בקלות כי ה-T20 מתקשים עם פס הקול הזה. הפירוט אמנם גבוה, ההבדלים בין מיקומי הדיבור ברורים, ולמרות שבכל מקרה אחר כל אלה היו מועילים, בפס הקול הספציפי הזה הם דווקא גרעו, והסיבה היא ככל הנראה המחסור בבאס. היעדר הצלילים הנמוכים מפס הקול גרם לפירוט הרב של הצלילים הגבוהים להיות תופעה שלילית כיוון שהצליל לא נשמע מאוזן וטבעי. בסך הכל, הביצועים של ה-T20 בסרט זה היו לא רעים, אם כי מעט מאכזבים.
הסרט הבא שבחרנו לצפות בו הוא xXx . הסרט ידוע בזכות אפקטים קוליים רבים הכוללים פיצוצים, יריות ועוד הרבה מעבר לכך. הפירוט של הרמקולים בהחלט תרם רבות לחוויה הכללית, כאשר כל פרט בפס הקול נשמע חד וברור. כל נקישה של כלי הנשק נשמעה בבירור (ולא נבלעה בין קולות הפיצוצים העזים), קולות הרכבים היו מאוד משכנעים ומציאותיים והדיבורים נשמעו פשוט מעולה. גם הפעם, הבעיה היחידה הייתה היעדר הפאנץ\' בבאס שיעניק לנו את התחושה של הסרט מעבר להאזנה בלבד. אין ספק כי עם תוספת לבאס, חווית הצפיה בסרט הייתה מגיעה לכדי שלמות.
הסרט האחרון בו עשינו שימוש בבדיקה הוא Bad Company , קומדיית-אקשן מעולה. גם בסרט זה הגענו לאותו המצב, מתפלאים מהצלילות של הקולות, אך כועסים על היעדרו של באס שיכניס אותנו לסרט ויזרוק אותנו אל תוך האקשן. בסופו של יום, החוויה הכללית היא פחות טובה מזו שתתקבל מסט 2.1 ממוצע, אך היא שונה. בשורה התחתונה, זוהי שאלה של העדפה אישית של הבדל גדול בבאס מול הבדל גדול פחות בשאר התדרים, אך אנו מעריכים כי הרוב יעדיפו לדבוק בבאס.