מבט מקרוב
ממבט ראשון, נראה כי זהו עוד סט פשוט של רמקולים עם חוגת שליטה על עוצמת השמע והבאס על-גבי הרמקול הימני, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם. ממבט קרוב יותר שמים לב לעיצוב שמזכיר במעט רמקולים מקצועיים (אותם רמקולים שחורים מאולמות וטקסים), הן בזכות הגימור השחור מט והן בזכות הגריל (כיסוי רשת) האחיד המכסה את הדרייברים. הרמקולים הלוויניים מגיעים בעיצוב עליון עגול, מה שלדעתנו לא כל כך אסטתי ונותן מראה זול, אם כי הרמקולים בנויים מפלסטיק עבה ונראים עמידים מאוד. הרמקולים הלוויניים מכילים דרייבר יחיד שאחראי על כל התדרים (פולריינג') וזהו לדעתנו חסרון משמעותי. כששאלנו את לוג'יטק מדוע הם לא מוסיפים דרייבר נוסף (טוויטר) בכדי לשפר את איכות השמע, קיבלנו תשובה לא ברורה הטוענת שהטוויטרים יוצרים הרמוניות שפוגעות באיכות השמע. תשובה זו נשמעת לנו עמומה (תרתי משמע) מאוד, אך לא נותר לנו אלא לסמוך על מהנדסי החברה ולצפות לאיכות קול יוצאת מן הכלל. הדרייברים מכוסים בגריל רשת מברזל בצבע שחור, אשר תגן טוב יותר, לדעתנו לפחות, מאשר הגריל של ה-MX6021.
הרמקולים הלוויניים וקצת על THX
מעל הגריל אנו נמצא הטמעה שמזכירה במעט טוויטר (ויכולה בקלות להטעות כל אחד בזה). אולם, זוהי סך-הכל בליטת פלסטיק, עליה כתוב THX, זאת על-מנת להדגיש כי הרמקולים עומדים בתקן THX עליו אנו רוצים להקדיש כמה שורות: תקן ה-THX קובע כי הציוד יישמע לכם בדיוק כפי שתוכנן במקור, אבל מה זה אומר? אולפני לוקאס-פילם בארה"ב אחראים על בדיקות ציוד סאונד ואולמי קולנוע, וברגע שציוד שמע מסויים עומד בתקן שלהם, הוא רשאי לשאת את תקן ה-THX. מבחינה מקצועית, מדובר בטריק שיווקי בלבד. ציוד בעל תקן THX לא בהכרח נשמע טוב יותר מציוד אחר ללא תקן זה. ובחזרה לרמקולים: הרמקול הימני הוא זה שדרכו שולטים על עוצמת השמע ועל עוצמת הבאס. העיצוב המקצועי של חוגות עוצמת השמע בהחלט משביע רצון – החוגות אינן נתקעות ונעות חלק וחלוטין. לחוגת הבאס יש נקודת עצירה בדיוק באמצע, מה שמהווה תוספת נחמדה ומבורכת. הרמקול הימני מתחבר לסאב-וופר בחיבור D-SUB עם חיווט פנימי מיוחד, מה שמבטל כל אפשרות לחיבור רמקולים לוויניים אחרים או הארכה קלה של הכבל. מצידו השמאלי של רמקול השליטה נוכל למצוא יציאה לאוזניות וכניסה נוספת המאפשרת לנו לשמוע משני מקורות במקביל.
הלוויין השמאלי זהה לימני, פרט לכך שאין לו את מחוגי השליטה, והוא מתחבר לסאב-וופר בחיבור RCA פשוט.
אשמח לראות ביקורת כזו לטווח המחירים של ה300~ ש"ח
תודה רבה
איפה אנטולי?
🙁
אסף
ATP3
או
VS4121/VS4122
כל חקירה תוביל אותך אליהם
רק ערס ישים בחדר כאלה רמקולים
ל- Nahum2
באותה משפחה יש גם את EACAN A-200
בזמנו היה לי את ATP3
בשורה התחתונה אני מרוצה יותר מ- EACAN
ל-4
מה לעשות שלא כולם גרים בחדר של מטר על מטר 🙂
ל-3 ול-5
ה-ATP3 הכרתי, אבל לא בנמצא יותר מדי בימינו, השאר אני אבדוק, תודה רבה.
אין על Solo 7
פשוט נהנה מהם
ל-6
אף מערכת 2.1 לא תשתווה לרמקולים מדפיים איכותיים
איך הם בהשוואה ל SOLO 6C
יש מצב לפרסם השוואה בין ה MX6021 לבין ה SOLO6C?
אני די מתלבט ביניהם..
מה הקשר ערס לרמקולים איכותיים?!
ל 11
העיצוב המגעיל שמזכיר את המפלצת מלוכנס
בעלים גאה של ה- MX5021…
אלטק לנסינג הם אלטק לנסינג… ללא ספק המערכת הנוכחית עושה את העבודה (יש אותה לחבר), אך לא הייתי מחליף אותה בשלי שנוחה מבחינת רמת המשתמש בכמה פרמטרים (חיבור דו גידי פשוט, 3 אלמנטים לכל רמקול לוויני, חוגת שליטה נוחה יותר). בכל מקרה, כל מי שקנה – מקווה שיהנה…
סתם מבלבלים את המוח
בתור בעלים גאה של ה z623 אני יכול להגיד בוודאות שהבס הרבה יותר טוב מה altec אחרי ששמעתי את שניהם.
לייתר דיוק מי שיודע לכוון את האקולייזר בצורה האופטימלית יהנה הרבה יותר מה 623.
רמקולים מעולים
טובים יותר מcreative giga works ומ harman kardon
למי שרוצה בפחות מ300 שח
שייבדוק את microlab m880