מבט מקרוב
גם במבט חטוף ניתן לשים לב לעיצוב האקזוטי בצורת טרפז אשר מאפיין הן את הרמקולים הלוויניים והן את הסאב-וופר. כמו כן, שמנו לב לגודלם הפיסי של הרמקולים, ובמיוחד הסאב-וופר, הגדולים משמעותית משאר מערכות הרמקולים למחשב (ביניהם גם ה-Z623). ראוי לציין שהגודל הפיסי מגיע יחדיו עם איכות הבנייה שכן הרמקולים הלוויניים מרגישים מוצקים מאוד ואין להם חלקים רופפים. במבט מקרוב שמים לב לפלסטיק עבה וקשיח בקדמת הרמקול המזכיר זכוכית שקופה. לדרייבר המידריינג' מחוברת תיבת תהודה מפלסטיק אשר משמשת כמעמד, מה שמוסיף לעיצוב המעניין. כמו כן, הדרייבר עצמו מוגן על-ידי חישוק פלסטיק מכוסה רשת דקה, הנועד לספק הגנה תוך מינימום פגיעה בפיזור הצליל. מסביב למעטפת החיצונית נמצא גם מעטה דמוי מתכת שמזכיר במעט גלגל שיניים.
מעל המידריינג' נמצא הטוויטר, אשר גם הוא מכוסה בדופן אחורית עשויה פלסטיק המשתלב ביחד עם המידריינג' עם תעלת פלסטיק זעירה עבור חיבור החשמל. בדומה למידריינג', גם הטוויטר מוגן בפלסטיק ייעודי אשר לא מפריע לפיזור הצליל. מבחינת מבנה, שני הרמקולים הלוויניים זהים במבנם, משקלם וצורתם, מה שאמור להעניק הרמוניה סימטרית ומאוזנת שלא תושפע ממשקלים ועיצובים שונים (עניין בעייתי במערכות 2.0 עם מגברים מובנים, דוגמת הסולו 6 ו-7 אשר סיקרנו בעבר).
בתחתית הרמקולים הלוויניים ישנם פדים שעליהם הרמקולים מונחים. למרות שזאת תוספת מזערית שברמת העיקרון לא אמורה לשנות כלום, אנו מקבלים אותה בברכה והיא רק מוכיחה עד כמה אלטק לנסינג משקיעה בפרטים הקטנים. לא רק שהפדים מונעים החלקה, הם גם מגביהים את הפלסטיק מהשולחן ובכך הורגים שתי ציפורים במכה אחת: הפחתת הרעדת השולחן ומניעת שריטות בחלק התחתון של הפלסטיק. אלטק בחרה עיצוב אטום לרמקולים הלוויניים, וזאת בדומה ל-MX5021, מה שמועיל לטווח התדרים ומאפשר לשים את הרמקולים קרוב מאוד לקיר אך מוריד את עוצמת השמע של תדרי המיד-באס. חשוב מאוד לציין שהרמקולים הלוויניים הינם מסוג שדה קרוב (Near-Field), משמע יש לשבת קרוב אליהם ולכוון אותם ישירות לכיוון המאזין.
יחידת הסאב-וופר
הסאב-וופר גדול מהממוצע ביחס לגודל הדרייבר שלו (6.5 אינץ'), ובעקבות הצורה האקזוטית שלועלולה להתעורר בעיה למקם אותו בנוחות. רוב הסאב-וופרים כיום מעוצבים בצורת קוביה או מלבן סימטריים על מנת שיהיה נוח למקם אותם בפינת החדר בכדי להפיק מהם את הביצועים המיטביים. יש לציין שלמרות הצורה הלא-סטנדרטית, לא נתקלנו בבעיות מיוחדות. אם בעיצוב עסקינן, בחלקו העבה של הטרפז נמצא את יחידת הסאב-וופר אשר גם היא מכוסה בחישוק פלסטיק ורשת בד. בדומה לרמקולים הלוויניים, גם לסאב-וופר יש מעטה דמוי מתכת שמוסיף למראה העוצמתי, וכיסוי פלסטיק עם רשת להגנת הדרייבר מאבק ופגיעות. בחלקו הדק של הטרפז ניתן למצוא את הפורט, אשר עוזר לשפר את ביצועי הרמקול בתדרים הנמוכים ועוזר להרעיד את האוויר ביעילות רבה יותר. את הפורט נזהה בתור פתח עגול המחובר לצינור בגוף הסאב-וופר. מבחינתנו, בחירת מיקום קדמי לפורט הוא מוצלח ומהווה יתרון משום שהוא מאפשר מיקום קל יותר של הסאב-וופר.בתחתית הסאב-וופר נמצא רגליות מוגבהות מגומי אשר מטרתן למנוע העברת רעידות ולהגביה את הסאב-וופר מעט מהרצפה. מאחורי הסאב-וופר נוכל למצוא את כל החיבורים: רמקול ימין ושמאל, פוד השליטה, כניסת 3.5 מ"מ וכפתור הכיבוי וההדלקה.