מבחני ביצועים – UT 2004, Far Cry, Halo
Unreal Tournament 2004
אמנם מדובר במנוע משחק נפוץ ביותר, אך עם זאת, כפי שהראנו בביקורת של ה-X800XT-PE, תוצאותיו תלויות מדי בביצועי הלוח-אם והמעבד. על-כן תפגשו בו גם בביקורות שלנו של לוחות-אם ומעבדים בעתיד.
במהירות הבסיס של המערכת התוצאות מתנדנדות, אולם גם כאשר מעלים את הרזולוציה ברמת הפרטים הנמוכה אין מנצח ברור. פעם ה-8KDA3+ מוביל ופעם ה-KV8 Pro, וכל זאת בהפרש של Frame אחד בודד. ברמת הפרטים הגבוהה עדיין אין הכרעה, ושוב ההובלה מתחלקת בין שני הלוחות. עם העלייה ההדרגתית בתדר נראה כי מתבהרת זהותו של המנצח: ה-8KDA3+ התחיל את המרוץ צמוד מאוד ל-KV8 Pro, אך שוב הראה לנו את כוחו בכל הנוגע לשיפור ביצועים באוברקלוק, ובמצבים מסוימים ניתן לראות הפרשים של עד כעשרה Frames שלמים לטובתו.
Far Cry
זהו משחק המציג גרפיקה מעולה ואף הקדים בכך (ובמנוע הפיזיקאלי) את Doom 3 ואת Half Life 2.
מדובר בסביבות משחק עצומות ומפורטות שבהחלט מכבידות על המערכת, ובנוסף המשחק מציג שימוש נרחב בטכנולוגיות DirectX 9.
את הבדיקות הרצנו במגוון רזולוציות ועל רמת הפרטים הנמוכה והגבוהה ביותר, בכדי לבדוק אם כוחו של המעבד עדיין משפיע ברמות פירוט גבוהות במיוחד.
ברזולוציות וברמות הפרטים הנמוכות ניכר יותר כוחו של המעבד, וחשיבותו של הכרטיס מסך הופכת לזניחה. לכן, דווקא ברמות הפרטים הנמוכות אמורות להתקבל תוצאות בולטות יותר. במהירות הבסיס של המערכת וברמות הפרטים הנמוכות ביותר אין מנצח ברור: ההובלה מתחלקת בין ה-8KDA3+ לבין ה-KV8 Pro. גם ברמת הפרטים המקסימאלית המצב נשאר על כנו, שכן ה-KV8 Pro מוביל ברזולוציות הנמוכות יותר בעוד שה-8KDA3+ מוביל ברזולוציה של x7681024.
הפעם, בד בבד עם עליית התדר נשמרת התוצאה הצמודה מבלי שתתברר סופית זהותו של המנצח, אך בתדר 235MHz דווקא ה-KV8 Pro מציג ביצועים טובים במעט מאשר ה-8KDA3+.
Halo
המשחק המוכר מבוסס על מנוע העושה שימוש ב-DirectX 9.0 ו-Pixel Shader 2.0.
אמנם, במהירות הבסיס של המערכת אין מנצח ברור בין שני הלוחות בכל מגוון הרזולוציות, אך כמו שכבר ראינו במבחנים הקודמים, עלינו להמשיך להעלות את התדר בכדי לראות מי מהלוחות יותר טוב. בתדר 220MHz עדיין אין ניצחון מוחץ, ורק בתדר 235MHz ניתן לראות יתרון קל ל-8KDA3+ ברזולוציות הגבוהות.