Counter Strike: Source & F.E.A.R
Counter Strike: Source VST
אחד המשחקים החשובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות הוא כמובן Half Life 2. מלבד עלילה משובחת, עושה המשחק שימוש במנוע ה-Source אותו פיתחה חברת Valve, המתהדר בעיקר בפיזיקת משחק מצוינת אבל גם באפקטים ויזואליים לא פחות מרשימים.
משחק נוסף העושה שימוש במנוע זה הוא Counter Strike, ובמשחק זה קיימת אופציה לביצוע בדיקה של ביצועי המערכת, המדגימה את כל יכולות המנוע הגראפי. בבדיקה זו השתמשנו על מנת לקבל ציון כמותי לביצועי כרטיסי המסך.
רבות נאמר על כך שהמעבדים של AMD מצטיינים בעיקר במשחקים, ולמרות של-965 היה יתרון ברור בכוח עיבוד נטו, כשזה מגיע למשחקים כוח זה אינו נראה עוד, שכן התוצאה שמקבל המעבד במבחן ביצועים זה נמוכה מהתוצאה שמקבל ה-FX60. יתר על כן, גם כאשר ה-965 נמצא באוברקלוק הוא אינו מצליח לעקוף את ה-FX60 ומפגר אחריו בכ-20FPS.
F.E.A.R Multi-Player Demo
המשחק F.E.A.R (או בשמו המלא First Encounter Assault Recon) כשמו כן הוא, מסתורי ומפחיד. מלבד העובדה הזו נבחר המשחק לאחד המשחקים הטובים ביותר של שנת 2005 וזאת לא רק בשל העלילה שלו. האפקטים הגראפיים שאנו רואים בשימוש במנוע המשחק של F.E.A.R אין כדוגמתם בעוד משחקים שיצאו עד היום וספק אם נראה אותם מיושמים בעוד משחקים בזמן הקרוב. כל אלו הופכים את המשחק למבחן מצוין עבור כרטיסים חזקים ביותר כאשר גם אלו נכנעים אל מול הדרישות הגראפיות העצומות של המשחק. המשחק כולל בתוכו מערכת בדיקה ייעודית כך שאנו נעזרנו בה תוך כדי הגדרת כל פרמטרי האיכות על המקסימום (כולל ה-Soft Shadows).
כאמור, FEAR הינו משחק חדש יחסית העושה שימוש רב באפקטים חזותיים מתקדמים, כאשר רוב עול העיבוד במשחק נופל על הכרטיס הגראפי. נראה שכאן אין אנו רואים הבדל של ממש בין המעבדים, כאשר הבדלים של בין 2 ל-5 פריימים לשניה אינם מורגשים עבור השחקן.