Unreal Tournament & FarCry
Unreal Tournament 2004
מאז גרסתו הראשונה, הפך המשחק להצלחה מסחררת. בגרסתו החדשה הוא משתמש במנוע Unreal Engine 2.5 המספק ביצועים טובים אף יותר מקודמו ומוסיף אפשרויות ואפקטים שלא נראו מעולם.
המנוע מנצל זכרון בצורה יוצאת דופן שכן עליו לרוץ גם על קונסולת ה-Xbox בה זכרון הוא מצרך יקר. בשל העובדה שהוא צריך לרוץ גם על ה-Xbox, מנצל המנוע הייחודי את כוח המעבד במידה גדולה מאוד וכמעט שאינו מנצל את כרטיס המסך, לכן מהווה משחק זה מדד מצוין לביצועי מעבד וזכרון.
גם במשחק זה נשאר ה-965 הרחק מאחור כאשר גם הפעם המהרתו לא מסייעת לו לעקוף (או להשוות) את ה-FX60.
FarCry
משחק זה שהקדים בצאתו לשוק את היריבים הגדולים Half Life 2 ו-Doom 3, היווה אבן דרך בעולם המשחקים בכל הנוגע לגרפיקה ואינטליגנציה מלאכותית. מנוע פיזיקאלי מצוין וגרפיקה מהרמה הגבוהה ביותר העניקו לו אינספור תארים, והשילוב המצוין בין צריכה במשאבי עיבוד מתמטי וגראפי הופך אותו לבנצ\'מרק המושלם.
המגמה אותה ראינו במשחקים הקודמים חוזרת על עצמה שוב, וה-965 שוב מפגין חולשה מול ה-FX60, אם כי הפעם המהרתו מאפשרת לו לצמצם את הפער עד לכדי שוויון.