Doom 3 & Quake 4
Doom 3
משחק זה, שיצא לפני יותר משנה, מהווה את אחד משני המשחקים החשובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות. המשחק עושה שימוש באפקטים מתקדמים של הצללה ומהווה מדד מצוין לא רק לכרטיסי מסך אלא גם למערכות מחשב כוללות, כאשר הוא רגיש כמעט לכל שינוי שנעשה במערכת, החל מכרטיס מסך ועד לתזמוני הזכרון. משחק זה אומנם ישן מעט אך עדיין מאפשר לנו למדוד ביצועים שכן ישנם לא מעט משחקים המבוססים או יתבססו על מנוע המשחק שלו.
גם במשחק זה מפגין המעבד של אינטל חולשה אל מול ה-FX60, כאשר גם אוברקלוק אינו מצליח לשנות את התמונה באופן משמעותי.
Quake 4
המשחק Quake 4 עושה שימוש במנוע שפיתחה חברת id עבור המשחק Doom 3 שיצא לפני שנה וחצי לשוק. המשחקיות של Quake 4 דומה מאוד למשחקיות של Doom 3 בשל העובדה ששניהם מבוססים על אותו מנוע גראפי. המנוע הגראפי של שניהם שם דגש מיוחד על עיבוד של אור וצל כאשר את רובם של שני המשחקים תבלו בתוך מסדרונות ומחילות חשוכות ובהם אויבים שכנראה לא מפחדים מהחושך. אך בדבר אחד שונה Quake 4 מ-Doom 3: בעוד ש-Doom מסתמך על אלמנט ההפתעה של האויבים והם מגיעים לעיתים רחוקות יחסית, ב-Quake 4 האויבים נפוצים הרבה יותר ונמצאים כמעט בכל חדר או מסדרון בו תעברו – מה שהופך את המשחק לקצבי הרבה יותר. מלבד המשחקיות השונה שופר גם המנוע הגראפי במעט ועכשיו הוא מאפשר איכות גבוהה יותר ואובייקטים מורכבים מעט יותר. את הבדיקות שלנו ביצענו בהגדרות ברמת ה-Ultra המתאימה לכרטיסי מסך עם 512MB של זכרון.
גרסה זו של המשחק תומכת במעבדים מרובי ליבות ועושה שימוש מצוין הן ביכולותיו של-965 והן באלו של -FX60. במהירות השעון המקורית, התוצאה שמקבל ה-965 נמוכה מעט מזו של ה-FX60 (מגמה שראינו כבר במשחקים הקודמים), אך לאחר המהרתו מצליח ה-965 לעקוף את ה-FX60 בהפרש קל.