פחות אפשרויות ופונקציות, יותר יציבות ונגישות.
מסקר שערכה חברת Accenture המריקאית עולה כי לאנשים פשוט נמאס מגאדג'טים משוכללים שמתרסקים בזמן שימוש, מתקלקלים בתדירות גבוהה או פשוט לא עושים את מה שהם אמורים לעשות.
הסקר נערך בקרב משתמשי גאדג'טים בארה"ב ואירופה וגילה כי מחציתם מתוסכלים מטכנולוגיה עכשווית שפשוט לא עובדת. הם אף מעדיפים לשלם יותר עבור הגאדג'טים שלהם, זאת בהינתן עבודתם התקינה. אולי זו תהיה נקודת מפנה בצרכנות המכשירים הדיגיטליים המתקדמים משום שלצרכנים נמאס לשלם על עיצוב וצורה (אפל – הם מתכוונים אלייך) והם רוצים מוצרים משעממים ואמינים במקומם.
"ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, יותר צרכנים מסתמכים על מכשירים שיסיעו להם בחיי היום-יום, והם מתחילים להיות יותר ויותר מתוסכלים ממכשירים שמתרסקים או לא עובדים כמצופה", אמר ג'ין-לורנט פואיטו, מנהל במחלקת תוכנות מוטמעות ב-Accenture. "אפקט ה'מגניבות' לא מספיק יותר. צרכנים, במיוחד הצעירים שבהם, מחפשים מכשירים פשוטים יותר שמבצעים מספר מסויים של פעולות שימושיות".
יותר ממחצית הנשאלים ענו כי היו מתוסכלים לפחות מאחד המכשירים שברשותם בו הם מבצעים שימוש בתדירות גבוהה. אותו מספר נשאלים גם היה רוצה להגיד למפתחי המוצר "תשאירו את זה פשוט". 39 אחוזים אמרו כי התרסקות של מערכת המכשיר הוא הדבר שהכי מעצבן אותם. בערך 20 אחוזים חושבים שהמכשירים הטכנולוגיים שלהם לא עושים מספיק על מנת להגן על המידע האישי שלהם ועל פרטיותם. 43 אחוזים העדיפו כי המפתחים יכניסו פחות פיצ'רים למוצרים שלהם ויתרכזו בליטוש מספר פיצ'רים קטן יותר, זאת בשונה מהטרנד העכשווי בשוק, לפיו הטלפון הסלולארי שלכם יכול להיות גם מכונת כביסה, אם רק תתקינו בו את הפליקציה הנכונה.
בנוסף, יותר ממחצית הנסקרים אמרו כי הם יהיו מוכנים לשלם יותר על מכשירים שיבצעו משימות אוטומטית ולא צורך בהתערבותם בתור משתמשים במכשיר.