Counter Strike & Unreal Tournament
Counter Strike: Source – Stress Test
המשחק השני החשוב ביותר שיצא בשנים האחרונות הוא Half Life 2, העושה שימוש במנוע ה-Source. משחק נוסף העושה שימוש במנוע Source הוא Counter Strike, במשחק זה קיימת אופציה לביצוע בדיקה של ביצועי המערכת, המדגימה את כל יכולות המנוע הגראפי, בה השתמשנו על מנת לקבל ציון כמותי ללוחות במצבים השונים.
כיוון שמנוע ה-Source, עליו בנוי המשחק, מסתמך יותר על המעבד והזכרון קיים יתרון ברור למעבד ה-+Athlon64 3700 שמכיל כמות כפולה של זכרון מטמון מיריבו, וניתן לראות בבירור את ההפרשים העצומים שיתרון זה מקנה, אפילו ללא המהרת המעבדים.
אך גם בהמהרה השילוב של זכרון המטמון עם הבאס הגבוה נותנים מעניקים ל-+3700 את הבכורה, ובהפרש גדול לעומת ה-+3800.
Unreal Tournament 2004
מאז גרסתו הראשונה, הפך המשחק להצלחה מסחררת. בגרסתו החדשה הוא משתמש ב-Unreal Engine 2.5 המספק ביצועים טובים אף יותר מקודמו ומוסיף אפשרויות ואפקטים שלא נראו מעולם.
המנוע מנצל את הזיכרון בצורה יוצאת דופן שכן עליו לרוץ גם על קונסולת ה-XBOX בה זיכרון הוא מצרך יקר. בשל כך, מנצל המנוע הייחודי את כוח המעבד במידה גדולה מאוד וכמעט שאינו מנצל את כרטיס המסך.
במהירות סטוק לא קיים כמעט הפרש ביצועים בין המעבדים, ולאחר המהרתם שוב ניתן לראות שישנו הפרש זניח לטובת ה-+3700, עקב הבאס הגבוה שבא כאן לידי ביטוי.