השוק צריך יותר חידושים ובתדירות גבוהה יותר.
ליאו אפות'יקר, המנכ"ל החדש של HP, אמר כי על החברה לחדש מהר יותר ולהביא את החידושים האלה לשוק. לא ברור על אילו חידושים הוא דיבר בדיוק וכמה זמן HP מעריכה שיקח לטכנולוגית קונספט להגיע ליצור המוני.
אנחנו מסכימים עם דבריו של ליאו. השוק מלא במוצרים שמחקים אחד את השני בתכונותיהם והמפרט הטכני שלהם. עובר הרבה זמן עד שמגיע מוצר חדש לשוק, מוצר שבאמת נבדל מאחרים בפתרונות שהוא מציע ובתכונות שלו.
"אנחנו צריכים להניע את מנוע החידושים שלנו ולהביא את המוצרים שלנו לשוק מהר יותר. זה לא שאנחנו לא יצירתיים, פשוט לוקח למוצרים הרבה זמן להגיע לשוק. יש לנו מספר חולשות בפורטפוליו התוכנות שלנו. אנחנו צריכים להיות פתוחים יותר בדבר המהות של HP. לא עשינו את כבר במשך שנים רבות". כך מסר המנכ"ל של HP בראיון ל- Wall Street Journal.
חידושים תמיד מבורכים, אך חברה כמו HP צריכה לשים לב גם לאיכות של מוצריה ולדאוג להשאיר אותם בטווח מחירים הגיוני. איכות בנייה ומחיר נמוך חשובים לא פחות מטכנולוגיה חדשנית (כן, PS3, אנחנו מתכוונים אלייך). משתמשים תמיד רוצים את הטכנולוגיה הכי חדשה בגאדג'טים ובמחשבים שלהם, אך דרישה זו מביאה לריבוי גאדג'טים בעלי תכונות דומות וקצב ריענון מהיר של כל מערך המכשירים. כל אלה גורמים לערך הסופי של המוצר לרדת,זאת משום שאחרי כמה חודשים בלבד הוא הופך ללא רלונטי ומיושן.
מה אתם מעדיפים? חידושים בתדירות גבוהה או אורך חיים גדול יותר למכשירים שלכם?