מעבד האופטרון כידוע הוא פתרון בעיקר עבור תחנות עבודה מקצועיות ושרתים, אך כיצד הוא מתפקד עם משחקים? Ace's Hardware בדקו כיצד מעבד האופטרון עובד תחת הנטל של Unreal Tournament 2003, ועל מנת להבטיח כי התוצאותמשקפות לחלוטין את יכולת המעבד הם הפעילו את המשחק על null renderer, המשמעות של כך היא שהמשחק "עוקף" את כרטיס המסך ומעבד את המידע הגרפי במעבד עצמו.
והתוצאות? מפתיעות למדי. מעבד האופטרון במהירות 1.8GHz מצליח לעקוף את מעבדי ה Athlon Xp החזקים ביותר הקיימים היום ואף מתקרב ליכולותיו של ה Pentium 4 3GHz עם אפשרות ה HyperThreading מופעלת. אך עדיין לא מומלץ להסתמך על תוצאות אלו שכן הלוח שנבדק עליו המעבד הוא לוח המיועד עבור שרתים ואינו מיועד עבור משחקים, כמו כן גם הזכרון אינו מיועד עבור ישומי משחקים מה שסביר להניח פגע ביכולתו של מעבד האופטרון להשיג תוצאה גבוהה יותר.
אך עם זאת התמונה של ביצועיו של מעבד ה Athlon 64 הקרב ובא מתבררת יותר ויותר, ומראה דוגמה חיה ומוחשית לכך שמהירות שעון זה לא הכל.