בזק השיקה היום את המוצר הבא שלה בתחום האינטרנט המהיר – רדיו אינטרנט ו-Audio Streamer, תחת המותג BMusic. זהו מוצר הנמצא בחזית הטכנולוגיה העולמית. בזק הופכת את ה-BMusic לנגיש וזמין בכל בית בישראל ובכך, יוצרת בזק סטנדרט חדש בשוק האינטרנט הישראלי ומציבה עצמה בשורה אחת עם מספר מצומצם מאד של חברות תקשורת מובילות.
המכשיר החדש מאפשר האזנה לתחנות רדיו באינטרנט ולקבצים של מוסיקה מהמחשב, בכל מקום ובכל חדר בבית. זאת, ללא צורך בחיבור ישיר בין המכשיר למחשב. זהו למעשה נגן מוסיקה חדשני, המהווה פתרון מעולה לשמיעת מוסיקה השמורה בתיקיות המחשב האישי או משודרת בתחנות רדיו באינטרנט. המכשיר יכול כמובן להתחבר למערכת הסטריאו הביתית ומאפשר שמיעת מוסיקה באיכות הטובה ביותר.
באמצעות המכשיר ניתן לקלוט יותר מ-10,000 תחנות רדיו מהאינטרנט בכמות ובמגוון שמעולם לא היו. רדיו האינטרנט מאפשר לשמוע מוסיקה על פי ז'אנר או מבצע ולא רק על פי תדר התחנה. ניתן פשוט להגדיר טעם מוסיקלי והרדיו מאתר את המוסיקה המתאימה עבור המאזין. בנוסף, בשנים האחרונות הקימו רוב משתתפי האינטרנט ספריות שירים במחשב האישי – אלא שהמחשב מוגבל ביכולת לנגן את המוסיקה בכל מקום בבית. בעזרת ה-BMusic ניתן לשדר את המוסיקה מהמחשב האישי לכל חדר בבית.
בשלב זה משווקים שני דגמים של ה-BMusic – הדגם האחד, מתוצרת חברת TerraTec נראה במתכוון כמו "הרדיו של פעם", והוא מאפשר לשמוע את כל תחנות הרדיו שמשודרות באינטרנט. מחיר דגם זה 1,076 ש"ח כולל מע"מ (29.90 ש"ח לחודש ב-36 תשלומים). הדגם השני, Squeezebox Classic של חברת לוג'יטק מיועד למי שרוצה לחבר את מערכת הסטריאו בסלון למחשב שבחדר העבודה וכולל חיבורי אודיו איכותיים. מחירו 1,436 ש"ח כולל מע"מ (39.90 ש"ח לחודש ב-36 תשלומים). בזק מציעה אפשרות התקנת המכשיר חינם בסיוע מוקד האינטרנט של בזק, או בהגעת טכנאי לבית הלקוח (בתשלום). בזק גם מציעה שרות תמיכה למכשיר חינם לכל מי שיש לו כבר שרות תמיכה לרשת הביתית של בזק.
קהלי היעד למכשיר הם מגוונים מאד – כל חובבי המוסיקה, כל חובבי הרדיו שמעוניינים להאזין לתכנים מכל העולם, עולים מארצות שונות המתגעגעים לתחנות הרדיו האהובות עליהם מארצות מוצאם, ילדים ובני נוער שהם צרכני מוסיקה מרכזיים.
האסטרטגיה החדשה של בזק, עליה הודיעה החברה כבר לפני כחצי שנה, היא לא לספק ללקוח רק את תשתית ה-ADSL לאינטרנט המהיר אלא גם לספק ללקוחותיה את כל מגוון המוצרים שיהפכו את חוויית הגלישה באינטרנט למושלמת. בזק הופכת בשנה האחרונה בעקביות – מחברת תשתיות לחברה המספקת מוצרים ושירותים. תחת אסטרטגיה זו כבר השיקה בזק את הרשת הביתית (חיבור כל המחשבים לאינטרנט בעת ובעונה אחת) שזכתה להצלחה אדירה ואת מצלמות האינטרנט הביתיות. ה-BMusic הוא המוצר הבא במפת הדרכים של בזק למוצרי אינטרנט חדשים ובקרוב צפויה החברה להשיק מוצרים נוספים, אחד מהם – ה BPhoto – מסגרת לתמונות דיגיטליות מתחלפות המוצבת בסלון הבית, בדומה לשומר מסך במחשב, אף הוצגה לראשונה במסיבת העיתונאים.
ממלא מקום מנכ"ל בזק, איקה אברבנאל, אמר כי האסטרטגיה של בזק מוכיחה את עצמה – בביקושים גדולים שמראים על צורך אמיתי למגוון עצום של מוצרים "משלימים" לאינטרנט. "עולם 'מוצרי האינטרנט' מתפתח במהירות מסחררת. אנחנו נהיה שם, תמיד ראשונים, על מנת להביא כל חידוש משמעותי ישירות לבית הלקוח. בית המגורים של כולנו עובר בזכות האינטרנט המהיר – מהפכה הדומה בעוצמתה למהפכת הסלולר. בזק מגדירה מחדש תפיסה כוללת לבית הלקוח – בזק לא רק מגיעה עד נקודת הכניסה לבית, אלא מגיעה מעתה לכל מקום בבית", אמר אברבנאל.
סמנכ"ל השיווק של בזק, רן גוראון, הוסיף כי ה-BMusic צפוי לשנות את חוויית המוסיקה בבית. "גם בתחום המוסיקה – כמו ברשת הביתית ובמצלמות האינטרנט – אנחנו נותנים היום מענה לצורך שנוצר בציבור. האינטרנט המהיר והמחשב הביתי נותנים אפשרויות מוסיקליות אדירות שלא היו בעבר, אך רק בזק היא זו שיודעת למצוא את הדרך למקסם עבור הלקוח את החוויה, בנוחות, בהנאה גדולה ומכל מקום בבית. אנחנו בהחלט מחזירים את הרדיו הביתה – באופן צעיר מעניין ועכשווי. אין לי ספק שאנחנו משיקים היום את הדבר הבא במוסיקה", אמר גוראון.