לא מחכה לאף אחד: TSMC מתחילה להשקיע בייצור שבבים בטכנולוגיות פורצות דרך - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא מחכה לאף אחד: TSMC מתחילה להשקיע בייצור שבבים בטכנולוגיות פורצות דרך


yonatan.mendelson

Recommended Posts

חברת הענק מטאיוואן שמהווה את הספקית הגדולה ביותר של שירותי ייצור מוליכים למחצה בעולם מציגה את התוכניות שלה לשבבים בליטוגרפיה של 5 ננומטר ו-3 ננומטר, שיהיו כנראה מוצרי הסיליקון האחרונים בהחלט בשוק

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עדיין זוכר את היום שבו הלכתי לעבודה בשנת 2007 וקראתי כאן על מעבר ל (לא זוכר כמה..) ננומטר. כמה זה היה? בכל מקרה, זה פשוט מטורף, מה יהיה בעוד 100 שנים? כשהייתי בבית ספר יסודי שאלתי חבר, "תדמיין שהמחשבים יהיו במהירות של 1000 (GHz)!!! זה היה נראה לי כל כך Sci-Fi ולא אמיתי... זמנים מטורפים לחיות בהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכן, אתה תמות בעוד 100 שנים. בוא נעשה משהו חכם, נדמיין 25 שנים קדימה, ככה שאולי עוד תשרוד עד אז, לא חבל? נקודת המפנה תהיה לקראת שנת 2022-25 כאשר כביכול, יכולות הסיליקון יגיעו לקצה, ישנם חומרים אחרים נוספים, זה ברור וכל אחד יכול לבדוק בגוגל מה הם, אבל היישום שלהם, עדיין לא קרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הרבה מה לשפר ולהנדס גם בלי למזער את הצ'יפים. צ'יפים תלת מימדיים. שילוב של כמה צ'יפים באחד. תכנון לוחות באופן יעיל. לא חסר שטח מבוזבז כיום שאפשר לנצל טוב יותר. במחשבים נייחים השטח הריק במארז מהווה את רובו. הצ'יפים הם אחוז מזערי משטח פנים המארז. אז שיפסיקו לרדוף אחרי מזעור, ויתחילו להוסיף שכבות ולהרחיב משטחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם בחיסכון בחשמל יש עוד הרבה לאן להתקדם. בזמן שהרכיבים אינם מתאמצים עדיין יש ביזבוז גדול של חשמל. אם ינמיכו את המינימום, יוכלו להעלות את המקסימום מבלי להעלות את צריכת החשמל הסופית של המשתמש הממוצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...