מהפכת הוידאו הקטנה: הסדרות והסרטים של אמאזון זמינים מהיום גם בישראל - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהפכת הוידאו הקטנה: הסדרות והסרטים של אמאזון זמינים מהיום גם בישראל


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אממ - אוקי - כמה מסקנות ראשוניות : 1.האיכות היא עדיין לא HD משום מה, אולי בגלל שהשרתים רחוקים מאיתנו (אני משתמש באינטרנט 100 מגה, כך שמהירות החיבור היא בטח לא הבעיה...).

 

תיקון : כדי לצפות ב - HD צריך משום מה להתקין Silverlight ולצפות מאינטרנט אקספלורר

 

2.אין עדיין כתוביות בעברית, אבל אפשר לשים כתוביות לכבדי שמיעה באנגלית 3.אין בעיה לחבר את המחשב לטלוויזיה עם כבל וכך לחסוך את הורדת האפליקציות (בישראל האפליקציה של עדיין לא זמינה בחנות הישראלית של ה - PSN).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לדעת איפה ראיתם את הפרסומת של המחירים האלה ? בשרות לקוחות של לא יודעים על מה אני מדבר . "Hello *****, Thanks for taking time to contact us. I've reviewed your email and I'll do my best tor resolve your issue. I understand your concern that prime is offering a new benefits in Israel. However please understand I've checked this with our marketing team and they have updated to us that as of now there is no such benefit has been introduced in Israel. However as per Prime monthly membership and according to prime policy you'll be charged for the $10.99 as mentioned after your prime trail expires. However I request you to please send us the snap shot of the promotion link where you were notified about the promotion so that we can investigate it and let you know. Further if you need any assistance please feel free to contact us. We'll surely help you out under any circumstances. We look forward to see you soon. We'd appreciate your feedback. Please use the links below to tell us about your experience today. Best regards, Snehal"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל בין Prime לבין Prime Video. הם ענו לך לגבי שירות Prime הכולל של . וגם אגב, לשירות הוידאו בלבד בארה"ב גובים 8 דולר או משהו כזה. אבל שוב אתה מקבל פה משהו מבושל עם תכנים מצומצמים ולכן המחיר הנמוך. פשוט חפש בגוגל prime video

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הסרטים בprime חוץ מאולי 18 חסומים . זה חינם ל30 יום ואז מתחילים לשלם. בשביל זה ממש לא משתלם. רק אם אתה פעיל בtwitch זה אולי משתלם כי זה נותן לך (turbo (7-8$ ואפשר להרשם לערוץ אחד חינם (5$) . במצב כזה אתה לא רואה פרסומות והstreamer מקבל כסף עליהן. זה עדיין 6$ יותר ממה שאני משלם עכשיו. ננסה את הזבל הזה ונראה אם זה שווה לי.

 

עדכון : לא עובד עם twitch אם אתה לא "ב" ארה"ב , אנגליה , גרמניה ועוד כמה מדינות . צריך כרטיס אשראי מאחת מהארצות שבהן השירות נתמך . 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...