פורסם 2016 בנובמבר 239 שנים כל הטכנולוגיות האלה נראות ונשמעות יפה מאוד אבל שום דבר מזה לא יגיע לשוק הרחב אם ה"תדלוק" יארך יותר מ5 דקות. לא מובן לי למה לא מוותרים על שיטת ההטענה ופשוט הולכים על החלפה של סוללות? אתה נכנס לתחנה, מוציאים לך את הסוללות הריקות ומכניסים לך סוללות טעונות. תחנת הדלק כבר תדאג לטעון אותם (כמובן שיגבו לך על השירות הזה). אז אמנם התחנות יצטרכו לרכוש מבעוד מועד כמות גדולה של סוללות כדי לספק שירות, אבל גם היום זה ככה. כל יום תחנת הדלק צריכה לקנות דלק ולמלא את הבארות שלה כדי למכור. זה גם יאפשר ליצרנים לייצר איזשהו סטנדרט של סוללות (או לפחות רק הממשק של הסוללות עם הרכב) כדי שנוכל להכנס לכל תחנה ולהחליף סוללות.
פורסם 2016 בנובמבר 239 שנים זו לא המכונית החשמלית המהירה בעולם, את המכונית החשמלית המהירה בעולם בנו סטודנטים במסגרת פרוייקט formula student, פרוייקטים כאלה רצים בארץ כבר מס' שנים בטכניון, בבן גוריון ואונ' ת"א. https://www.youtube.com/watch?v=I-NCH8ct24U
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.