הדגמה ראשונה לפרוייקט המדהים החדש של אלון מאסק - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדגמה ראשונה לפרוייקט המדהים החדש של אלון מאסק


SilentBob

Recommended Posts

חברת One, שמהווה את אחד מהמיזמים שמעוניינים להפוך את החזון של מייסד טסלה ו- למציאות, השלימה בהצלחה נסיעה מבחן קצרצרה ראשונה בתאוצה אדירה

אלון מאסק הוא כנראה אחד מהאנשים המשפיעים ביותר בעולם הטכנולוגיה המודרני, וכעת כשצמד החברות Tesla ו-SpaceX שעזר לייסד בתחילת המילניום הנוכחי נראות בדרך הבטוחה להביא להמפכה ממשית בעולם הרכבים החשמלייםוהטיסות אל החלל בהתאמה – נראה שגם חזון ה- מרחיק הלכת שלו מתחיל לקרום עור וגידים.

קונספט ה- מציע טכנולוגיית תחבורה שתוכל להחליף את הרכבות והחשמליות המוכרות לנו כיום, על ידי שימוש בקפסולות בהן דחיסות האוויר נמוכה יותר מהסביבה החיצונית וברחיפה מגנטית בכדי לספק תנועה במהירויות של עד 1,200 קמ"ש – ליעילות חסרת תקדים בהעברת נוסעים וסחורות ממקום למקום, תחילה באיזורים ספציפיים בארצות הברית ובעתיד גם בכל רחבי הגלובוס.

hplt3

להמשך:

https://hwzone.co.il/%D7%A6%D7%A4%D7%95-%D7%94%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%94-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%94%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתה טענה שייצור של ליתיום-יום כיום הוא יותר בזבזני ומזהם באופן יחסי מתהליך ייצור של בנזין ממוצע - ואותה דבר נטען אפילו לתאי דלק מימניים, אבל אף אחד לא מכחיש שזה הכל משחק של כמויות. ברגע שהעולם יעבור מאסה קריטית מסויימת והייצור יהפוך להמוני הרבה יותר המצב יתהפך מן הסתם, ואם וכאשר ייצרו מכוניות חשמליות או מכוניות מימניות בכמויות שמייצרים רכבי בנזין או דיזל התרומה לסביבה תהיה אדירה.

 

אגב, מה הקשר לפרוייקט החדש הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע, פשוט זכור לי איזה מאמר שאמר שהפרוייקטים שלו הם לא בדיוק מה שהוא טוען... אז לקחת בערבון מוגבל כל טיעון שבא ממנו על לשנות את העולם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה הזה הוא רק הציע רעיון של מערכת תחבורה אולטרה-מהירה שמתבססת על מנהרות (או צינורות) עם לחץ אוויר וחיכוך אוויר מופחתים, ומערכת שונה של הנעה באינדוקציה מגנטית לעומת רכבות ה-Maglev שקיימות בעולם כיום.

 

הוא לא הקים חברה שתבנה את זה, אלא שיתף באופן חופשי את החישובים והתכנונים הבסיסיים שעשה בנושא - וכתוצאה מכך קמו מספר חברות הזנק שמאמינות בקונספט ורוצות להפוך אותו למציאות. במקרה הספציפי הזה אין מה לבוא אליו בטענות, כי אין לו יד מעשית בסיפור - לפחות לא באופן פומבי ורשמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...