צלצול ב- LG G3 נעלם כעבור כ-3 שניות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צלצול ב- LG G3 נעלם כעבור כ-3 שניות


sashakrik

Recommended Posts

היי,

חבר הראה לי את ה- G3 החדש שלו והראה לי איזה תופעה מוזרה שמתרחשת בטלפון:

אם מתקשרים אליו אז הטלפון מתחיל לצלצל ולרטוט ואז כעבור כ- 3 שניות הצלצול והרטט נפסקים אבל עדיין יש כיתוב על המסך שמתקשרים אליו.

מישהו נתקל בתופעה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא נוגע בטלפון? יש פיצ'ר שמאפשר להשתיק/להמניך את הצילצול כשמרימים את הטלפון (כי אין טעם שהוא ימשיך לעשות רעש אחרי שראית והרמת אותו) - זה נשמע כמו מה שקורה. זה לא קשור ל"3 שניות" אלא שהוא פשוט מרים את הטלפון..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מכיר את המחווה מה- G2 שהוא עושה את הצלצול יותר חלש בהרמת המכשיר אבל זה לא המקרה פה, שמנו את הטלפון על שולחן ולא נגענו בוא וניסיתי להתקשר כמה פעמים ותמיד אותה התוצאה ובנוסף ניסיתי לכבות את המחווה שמחלישה את הצלצול בהרמת המכשיר וזה לא שינה כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכבות את הטלפון ולהדליק, כאשר אתה רוצה את הלוגו ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הווליום להנמכה (עד שאתה רואה את מסך הבית). ואז במידה ובוצע נכון תראה בצד שמאל למטה שכתוב safe mode.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נפגשתי עם הבחור ועשינו כמה בדיקות. הדלקנו את המכשיר ב safe mode (לחיצה ארוכה על power off) ואז הצלצול והרטט עבדו בצורה תקינה, אז אני מנחש שמקור הבעיה זה אחת האפליקציות. מסתבר שגם מותקנים לו לאנצרים על המכשיר אבל הם לא פעילים והוא משתמש בדיפולטיבי של .

הוא אמר שינסה למחוק את הלאנצרים ויעדכן אם הבעיה נפתרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...