כרייה עם Readon 3850 - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרייה עם Readon 3850


Neus

Recommended Posts

אני מנסה לעשות שימוש בתוכנת הCGMINER.. אני עושה הכל לפי ההוראות, כלומר, יצרתי את קובץ ההרצה עם סיומת הbat, וברגע שהקובץ נפתח-הוא גם נסגר. האם זה קשור לכרטיס המסך המיושן שלי, או שישנה בעיה אחרת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המדריך שפורסם פה באתר? אל תשתמש בו - חובבני במקרה הטוב.

הכותב דילג על חלק הכרחי של התקנת ה Catalyst App SDK ועוד חלק חשוב מאוד של כיוון ההגדרות כי אחרת תקבל ביצועים נמוכים מאוד(חצי ממה שאפשר להשיג עם טיפה עבודה).

לגבי ה App SDK אתה יכול להוריד מכאן - http://developer.amd.com/tools-and-sdks/heterogeneous-computing/amd-accelerated-parallel-processing-app-sdk/downloads/

לגבי כיוון ההגדרות חפש מדריך כריית litecoin ותלמד איך לקנפג את המערכת לביצועים טובים. יש הרבה ניסוי וטעיה, הגדרות שיתאימו לבן אדם אחד לא בכרח יתאימו לבן אדם אחר אפילו שיש להם בדיוק את אותו כרטיס מסך.

שים לב שהחשמל שתבזבז על הכרייה כנראה יעלה יותר מהשווי של המטבעות שתקבל עם הכרטיס הזה ויש סיכוי שהכרטיס מסך שלך ישן מידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא השתמשתי במדריך שמופיע כאן, אלא במדריכי . התקנתי את ה

Catalyst App SDK, ועדיין-מה שקורה זה שכשאני מריץ את הקובץ עם שורת ההוראה (לדוגמא), נפתח חלון הMS-DOS, אבל נסגר כהרף עין, מבלי להתחיל בפעולת הכרייה. אני לא מצליח להבין מה הבעיה..

/cgminer --scrypt -o stratum+tcp://pool.dogepool.net:4444 -u Weblogin.Worker -p Worker password

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...