פורסם 2013 ביוני 1012 שנים 1. האם ניתן לרכוש סמסונג גלאקסי S3 בפחות ב 2,100 ש"ח, או שזה מחיר טוב?2. בחנויות אמרו שהאחריות היא שנה אחת והיא אחריות היצרן, ע"י סמסונג בישראל (או משהו דומה),ובכל מקרה לא דרך החנות, החנות רק מוכרת את המכשיר ולאחר מכן אין לה קשר לנושא תמיכה ובעיות,האמנם כך הדבר?3. בהמשך לסעיף הקודם, האם יש חשיבות לחנות ממנה נרכוש את המכשיר,או שגם חנויות קטנות ולא מוכרות, אשר עובדות על מתח רווחים נמוך (בהנחה ומדובר במכשירים חדשים ותקינים) - לגיטימית?4. מה חשוב לבדוק לפני המכירה וגם בזמן המכירה (פיזית במכשיר), כדי למנוע עוגמת נפש בהמשך?תודה.
פורסם 2013 ביוני 1012 שנים 1. זה בערך המחיר.2. תגיד תודה אם זה היה המצב, האחריות המקבילה היא זוועה. הבעיה היא שסאני (היבואנית שמכנה עצמה רשמית) נותנת שנתיים אחריות כך שמה שהחנויות אומרות נראה חשוד.3. עיין 2.4. שהמכשיר נדלק ואין עליו נזק פיזי.
פורסם 2013 ביוני 1012 שנים מחבר 1. זה בערך המחיר.2. תגיד תודה אם זה היה המצב, האחריות המקבילה היא זוועה. הבעיה היא שסאני (היבואנית שמכנה עצמה רשמית) נותנת שנתיים אחריות כך שמה שהחנויות אומרות נראה חשוד.3. עיין 2.4. שהמכשיר נדלק ואין עליו נזק פיזי.2. לא הבנתי, יש גם ייבוא מקביל? חשבתי שהכל מגיע מסאני.אתה מתכוון שייבוא מקביל הוא לא מומלץ, וגם נותן שנה אחת פחות אחריות?
פורסם 2013 ביוני 1012 שנים מחבר יש יבוא מקביל. זה שיקול של מחיר מול אחריות קצת יותר נורמלית.בינתיים ראיתי שההבדל הוא כ 500 ש"ח יותר ברכישה מסאני, אבל מקבלים שנתיים אחריות ולא שנה.אכן, במידה ורוכשים מחנות, לא צריך לברר מי בדיוק היבואן, או שיש רק יבואן אחר פרללי?
פורסם 2013 ביוני 1012 שנים מחבר האחריות של סאני היא לא בדיוק מופתית, אפילו דיי רחוק מזהאז לא כדאי לשלם עוד כ 500 ש"ח?ומבחינת היבואנים המקביליים? יש אחד? בודדים? רבים?
פורסם 2013 ביוני 1012 שנים אז לא כדאי לשלם עוד כ 500 ש"ח?ומבחינת היבואנים המקביליים? יש אחד? בודדים? רבים?זה עניין שלך ושלך בלבדאני רק אציין שאני את ה-S3 שלי קניתי ב-KSP, מעדיף להתמודד איתם מאשר עם סאנילגבי כמות היבואנים יש הרבה יותר מדי, כל אחד שהכניס לארץ קופסת קרטון עם 100 מכשירים קורא לעצמו יבואן מקביל
פורסם 2013 ביוני 1012 שנים אחריות יצרן מורחבת לשנתיים על סלולארי זה בלוף להוצאת כסף נוסף מהצרכן.הרי האחריות היא כיסוי תחת למקרה שהמכשיר יצא עם דפקט מהמפעל ולא במקרה של נזק פיזי או כל נזק שנגרם עקב שימוש לא נכון.אם הסלולארי עובד שנה בלי בעיות, הוא גם יעבוד שנתיים ושלוש וארבע. חבל לשרוף כסף על לוקש כזה.
פורסם 2013 ביוני 1012 שנים מחבר אחריות יצרן מורחבת לשנתיים על סלולארי זה בלוף להוצאת כסף נוסף מהצרכן.הרי האחריות היא כיסוי תחת למקרה שהמכשיר יצא עם דפקט מהמפעל ולא במקרה של נזק פיזי או כל נזק שנגרם עקב שימוש לא נכון.אם הסלולארי עובד שנה בלי בעיות, הוא גם יעבוד שנתיים ושלוש וארבע. חבל לשרוף כסף על לוקש כזה.נראה לי שעדיף לרכוש מהיבואן הרשמי רק כדי לא להסתבך עם איזו חנות קטנה ולא מוכרת שהביאה 100 יחידות,אבל אם יש יבואן מקבילי אמין ורציני, אשמח לקבל המלצה.אגב, אם היצרן מעניק שנתיים אחריות, מדוע יבואן מקביל מקצר זאת לשנה? מה אכפת לא להעביר את מלוא האחריות?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.