פורסם 2013 במאי 2212 שנים נרשמתי לחבילת גישה לרשת האינטרנט + שירות "GAMER" ביום 09/04/13.במעמד שיחתי עם נציג המכירות של החברה סוכם על סכום מסוים לחודש וחודש ראשון חינם (ביקשתי לבדוק את איכות השרות).בתאריך 29/04/13 ביטלתי את המנוי בחברה עקב רמת שרות נמוכה (פינגים גבוהים וכו').למרות ביטול החבילה חויב חשבוני עבורה ולאחר התכתבות עם אחראית פניות הציבור מאיה בן יוסף \ ויקטוריה בילאי נאמר לי כי החבילה לא כוללת חודש חינם.לסיכום את כספי הם לקחו ואין לי את מי להאשים חוץ מעצמי.לכולכם: שימו לב לקבל את סיכום השיחה המדויק בכתב כך לא תעשו את הטעות שלי.
פורסם 2013 במאי 2212 שנים ומה מונע ממך לדרוש מהם להאזין לשיחה המוקלטת ולזכות אותך על החודש הזה כפי שטענה הנציגה ?
פורסם 2013 במאי 2212 שנים בזק בינלאומי באמת נהיתה ספק גרוע גם אני שוקל לעזוב אותם. המחירים עלו , הפינגים גבוהים , חוסמים אתרים (לא צריך לפרט המבין יבין), הסירטונים ביוטיוב עד שנטענים לוקח שעות ולקינוח הם עושים הגבלה על התעבודה של טורנטים.אני שוקל לעבור לספקיות קטנות יותר כשיגמר לי המבצע הנוכחי.את האמת גם אני לא סובל נציגים אתה מדבר עם משהו X ומקבל Y במקוםלמה אין אתר עם מחירים וזהו כמו טריפל סי למשל? (הבעיה שהמחירים שלהם יקרים)ולגבי mishax1 הם יטענו שאין להם הקלטה כזאת כבר קרה לי בעבר דבר כזה.השאלה שלי היא איך בדיוק אפשר לקבל את סיכום השיחה בכתב מהם?
פורסם 2013 במאי 2212 שנים מחבר צריך לדרוש הכל בכתב לפני שמסכימים למשהו עם החברה הזאת.ראו הוזהרתם !- - - נערך: - - -אני מודה לך על פנייתך.במענה לפנייתך, ערכנו בדיקה במנוי אשר על שמך והריני להשיבך כדלהלן:1. לפי הרישום הקיים במערכותינו, ביום 09/04/13 הצטרפת לחבילת גישה לרשת האינטרנט, "20-adsl-צ'ופר לשנה", הכוללת גלישה במהירות 20 מגה, בתשלום חודשי בסך 29.9 ₪ כולל מע"מ לחודש למשך 12 חודשי השירות הראשונים ובתום תקופת ההטבה המחיר יעמוד על סך 59.9 ₪ כולל מע"מ לחודש.ובנוסף, שירות "GAMER", בעלות חודשית בסך 15.9 ₪ כולל מע"מ לחודש.2. אציין כי במעמד שיחתך עם נציג המכירות שלחברתנו, סוכם עמך פרטי החבילה כפי שצוין בסעיף 1 לעיל.3. לפיכך, לא אוכל להיענות לבקשתך ולזכותך.לשירותך בכל עת,ויקטוריה בילאיאחראית פניות הציבורבזק בינלאומי
פורסם 2013 במאי 2212 שנים אתם סתם בכיינים.אני עשר שנים ב014, משלם 55ש"ח ל100מגה כולל גיימר.מקבל את הפינגים הכי נמוכים שניתן (וניסית משהו כמו 10 ספקיות עד כה), youtube טס 99% מהזמן, טורנטים מוריד בשיא המהירות.mvitzman, כמו שאמרתי, לדרוש להקשיב לשיחה המוקלטת.ולדבר איתם בפקסים, משום מה זה יעיל יותר.
פורסם 2013 במאי 2212 שנים מחבר בתקופה שהיה לי המנוי בבזק בינלאומי היה לי גם מנוי ב Netvision.בדקתי מול אותם השרתים (בחו"ל - גרמניה) פינגים ואני חייב להגיד ש בNetvision הפינגים היו נמוכים משמעותית.הבדיקות בוצעו במשך מספר ימים ומאותו המחשב.
פורסם 2013 במאי 2612 שנים מחבר עדכוןהיום יצרו איתי קשר מבזק בינלאומי ומסרו לי שהם הקשיבו לשיחת הטלפון המדוברת וכתוצאה מכך הם מזכים את חשבוני.
פורסם 2013 במאי 2612 שנים בזק בן לאומי שייכת לבזק ולכם אותה רמת יחס שרות גלישה חוסר מהירות משלמים על 100mbs יקר מאודשהם לא מסוגלים לתת 30mbs חברה שקרנית ונצלנית כמו החבילות תעדוף שלהם שזה הדרך שלהם לגנוב עוד כסף תעברו לHOT+HOTNET ובאמת תקבלו 100mbs וגם שרות טוב מאוד 24/7 שהשתפר הרבה בחצי שנה אחרונה וגם תשלמו מחרים סבירים בלי ניסיון למכור לכם חבלות שנות ומשונות בתירוצים שונים ומשונים ויותר יקרות שיטה להוציא יותר כסףבושה של חברה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.