עבור לתוכן

ציון לשבח - PC365 (שניידר) ושירות IBM

Featured Replies

פורסם

רכשתי לפני שנה וחצי מחשב ASUS באתר של שניידר, המחשב הגיע עם אחריות לשלוש שנים של IBM.

לפני כשבועיים המחשב "מת", נדיר שאני נתקל בבעית מחשב שאיני יודע לפתור, אבל פה הייתי אובד עיצות.

התקשרתי לשירות, מהר מאוד הם הבינו שהבעיה לא פתירה בטלפון, והגיע שליח הביתה לקחת את המחשב !

כעבור שבועיים - לאחר שאבחנו תקלה שדורשת חלק מחו"ל, והחלק מתעכב - הציעו ושלחו מחשב חדש במקום !

אני די המום ממהירות השרות, שליח שהגיע פעמיים הביתה, והתוצאה - מחשב חדש.

(למזלי לא היה משהו קריטי על הדיסק של המחשב).

חייב לציין אותם פה לשבח.

פורסם

בהחלט כל הכבוד, מקווה להגיע ליום ששירות כזה יהיה סטנדרט.

פורסם

מה קשורה החנות אבל לאחריות? היא מתווך בלבד.

האחריות היא של IBM.

לא ברור מההודעה שלך מי נתן לך מה.

פורסם
  • מחבר

קודם כל שיהיה ברור - אין לי שום קשר לא לחנות ולא ל-IBM....

כשקניתי את המחשב לא ידעתי מי נותן את האחריות, הבחור אמר לי בטלפון 3 שנים.

אח"כ ראיתי בחשבונית, שזה שירות של IBM, ואפילו רשמו לי את מספר הטלפון.

מבחינתי - יש פה סגירה יפה ונכונה של החנות מול IBM או היבואן בנושא ולכן ציינתי גם את שם החנות.

לפעמים אתה קונה מחשב בחנות - שהשיגה אותו ב-200 שח פחות מיבואן מפוקפק, ובבא היום כשתנסה לממש אחריות ישלחו אותך "לחפש" את החברים שלך. כבר ניתקלתי בעבר, ולכן אני חושב שיש טעם לציין לטובה גם את החנות - שמוכרת אחריות אמיתית וגם את נותן האחריות - IBM שנתנו שירות מדהים.

אני בד"כ עסוק בביקורת של הרבה ספקים וחברות, עד שכבר ניתקל במשהו טוב, הייתי חייב לרשום פה.

פורסם

אכן שניידר עובדים רק מול היבואנים הרשמים.

רוב המוצרים לא נמצאים במלאי פיזית בחנות אלא החנות מזמינה את המוצר ישירות מהיבואן כשצריך.

היא סוג של מתווך בין הצרכן ליבואן.

הזמנתי מהם מספר פעמים ותמיד קיבלתי את המוצר ישירות מהיבואן

פורסם
  • מחבר

האסוס עבד שנה וחצי, תקלות קורות.

תמיד יש דילמה מאיזה חנות לקנות. קניתי מפלונטר (בעלים הקודמים), נועה (שאפילו עקצו אותי שבוע לפני שפשטו את הרגל), ועוד כמה כוכבים שנעלמו, אפילו (טוב, לא אפילו) באיבורי היתה לי חווית לקוח נוראית (אומרים שהם השתפרו מאז).

אז כן - נתקלתי בשירות שאני לא רגיל אליו, ושווה לציין את זה. ולו רק בשביל כאלה שחוסכים 100 ש"ח וקונים מוצרים בלי אחריות (לא שאני בעד הפקעות המחירים של היבואנים, במקרה הזה המחיר של המחשב היה הוגן, את המחשב השני שלי קניתי בחול כי בארץ הפקיעו את המחיר שלו...)

אנחנו כצרכנים צריכים לעודד מסחר הוגן ואני מקווה שתרמתי פה את תרומתי הצנועה, וזה הרעיון של הפורום הזה, לא רק להתלונן על עסקאות גרועות (לדעתי).

פורסם

כן, בעיקר כשחיכית שבועיים. (!!!) הייתי מציין לשבח את השירות אם זה היה לוקח יומיים.

להיות בלי מחשב יום אחד בימינו זה בלתי נסבל לחלוטין.

פורסם

ואולי הגיע הזמן שאנחנו כצרכנים נפסיק להתרגש

מזה שחנות / יבואן עושים מה שהבטיחו שיעשו.

לצערנו במציאות הישראלית של היום, אולי בגלל מתח רווחים נמוך ואולי בגלל

מודעות שירות נמוכה המצב הוא שחנויות ויבואנים רבים מזלזלים בלקוחות

ומתחמקים ממתן שירות ברמה ראויה. כולנו נתקלים בחוויות לא נעימות כאלה.

עד שזה ישתנה נמשיך להתרגש

וראוי לציין כמה שיותר את המקרים הטובים.

פורסם
  • מחבר

שבועיים עם יום הזכרון והעצמאות באמצע, כולנו בני אדם, הם הודיעו שיש בעיה עם חלק שלא נמצא בארץ וכשראו שזה לוקח יותר מדי זמן, שלחו מחשב חדש.

לדעתי זה בסדר. הם התחייבו מראש לעד עשרה ימי עבודה.

היו יכולים למרוח את זה חודש וחצי, גם זה קורה, ואין עם מי לדבר.

נראה לי שהדיון מיצה את עצמו :-)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים