פורסם 2013 באפריל 2312 שנים שלום חברים ..אני מנוי ברמי לוי תקשורת למעלה משנה והסופש שינה לי את כל מה שחשבתי על החברה:הסופש שהיה היתי בלי אינטרנט בבית ולכן לפני התקשרתי להגדיל את החבילת גלישה מ 5 גיגה שהיה לי ל 10 גיגה, לא הוסבר לי כראוי שזה יחסי לחודש ושאני לא יהנה כל החודש מ 10 גיגה גלישה (לא בתשלום ולא כמות הגלישה ).בנוסף שאלתי אם אתם שולחים הודעת sms התראה לפני גמר החבילה והנציגה אמרה לי שאתם כן מספקים את השירות.אתמול נחסם לי הקו לשיחות יוצאות עקב חוב של יותר מ 1000 שח !! עקב חריגת גלישה !!אני לא קיבלתי sms המהזהיר על גמר החבילת גלישה ובנוסף אני לא מבין למה חסמו לי את הקו ללא התראה הרי עוד לא הגיע תקופת התשלום !!איך לדעתכם אני אמור להמשיך מכאן ??
פורסם 2013 באפריל 2312 שנים שאלה ראשונה - האם מה שהם עשו חוקי (לא משנה כרגע מסריח\לא תקין\לא הוגן)?באם כן - אתה יכול לדבר על ליבם ולצפות שחברה שמכבדת את עצמה תבין את האבסורדבאם לא - תתבע אותם.אגב לא הוסבר לי כראוי - לא שונה בהרבה מלא הבנתי כראוי. אם נקשרת בחוזה עקב טעות - בעיה שלך. אם בעקבות הטעיה (שקשה מאוד להוכיח הטעיה) אזי יש לך קייס.
פורסם 2013 באפריל 2312 שנים אם אני לא טועה, החוק מחייב אותם לשלוח לך SMS המודיע לך על ניצול של 75% מהחבילהולאחר מכן SMS על ניצול של 90%אם לא שלחו לך אף אחד, הם חייבים לבטל את החיוב.ככה עשו לחבר משפחה ואחרי שפנה אליהם (סלקום), מהר מאוד הורידו לו את החיוב.
פורסם 2013 באפריל 2312 שנים מציע שתפנה אליהם בכתב, ותפרסם פה את התשובה שלהם.מאמין שהם יפתרו לך את הבעיה. לא סביר לחייב כך, במיוחד אם הגדלת את החבילה.
פורסם 2013 באפריל 2312 שנים ע"פ חוק היו אמורים לשלוח לך סמס מיידע ב75%+ 95% מנפח הגלישה שאתה מתקרב לניצול של החבילה.מבחינת החסימת קו לשימוש יוצא זה מקובל ומותר חוקית.המלצה חמה כמו שנאמר מקודם לשלוח הכל בכתב רשום ,השירות הלקוחות הטלפוי של רמי לוי לא הייתי בונה עליו כל כך.
פורסם 2013 באפריל 2412 שנים מחבר עופר שלום, לא בוצעו שימושים במנוי מינואר עד ה 10/4. לכן תקופת החשבונית הינה ממרץ (חויב על דמי שימוש חודש מרץ) ב10/4 הועבר למסלול ללא הגבלה עד ה19/4 – גלש 4.2GBהמנוי ביקש ב19/4 לעבור לחבילה זול להיות בקשר 15 עם חבילת גלישה 10GB.מכיוון שזה באמצע חודש הוקצב למנוי 4778 MB. (כמעט 5GB)כבר באותו יום יש שימושים של 4357 MB פלוס עוד 999MB בתעריף מוזל. משמע סיים באותו יום את הגלישה שהוקצבה לו. (בשעה 17:52) מאז ועד ה21/4 גלש, בתעריף חריגה, בעוד 7996 MB. עד לפה אנחנו מסכימים, לא נשלחה הודעה על ניצול החבילה (כדרישת משרד התקשורת) וביום שני 22/4 הקו נחסם לשיחות יוצאות ללא הודעה מראש!! עופר שלום, צר לי אך ע''פ בדיקה מקיפה שלי השימוש באינטרנט היה חריג ביותר בלילה אחד (19/04/2013) במידה ותרצה יש פירוט שיחות אותו אוכל לשלוח לך במייל שתראה את הכמות האדירה של הגלישה במס' שעות . בברכה, ארז אין לנו ויכוח על כמות השימוש בחבילת גלישה, יש לי בעיה עם זה שלא נשלחה הודעה על ניצול החבילת גלישה (להבנתי אמורות להשלח 2 הודעות על ניצול של 75% ו 95%)ההודעות לא נשלחו !! בנוסף לא מצליח להבין למה חסמו לי את הקו לשיחות יוצאות! עופר שלום, בנושא קו מושהה לפנות לשירות לקוחות יום טוב.. ובנושא אי שליחת התראה על סיום החבילה (כדרישת משרד התקשורת) ?!?
פורסם 2013 באפריל 2412 שנים תמסמך את ההתראה - אני לא ראיתי שום דבר כתוב על זה בשום תקנותתמציא את התקנה
פורסם 2013 באפריל 2412 שנים מחבר http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/188/368.html10. מתן הודעה מוקדמת על ניצול חבילת גלישההכשל: לעיתים מנוי אינו מודע לעובדה שניצל את חבילת הגלישה שנקבעה בתוכנית התעריפים שלו, וכי הוא מחויב בתעריף גבוה יותר עבור השירות שצרך מעבר לחבילה. התיקון: מנוי אשר רכש חבילת גלישה, יקבל מסרון למכשיר הנייד שלו ולמכשיר נייד אחד נוסף על פי בחירתו, בסמוך לניצול 75% ו-95% ממכסת הצריכה של חבילת השירות, במידה שהתעריף מחוץ לחבילת הגלישה יהיה גבוה ביותר מפי 1.25 מהתעריף בתוך חבילת הגלישה. ההודעות יתריעו בפני המנוי, כי הוא עומד לחרוג ממכסת הצריכה במסגרת חבילת הגלישה שרכש, וכך הוא יוכל לכלכל את צעדיו ולהימנע מחיובים גבוהים בגין חריגה ממכסת הצריכה.
פורסם 2013 באפריל 2412 שנים השאלה אם התקנות האלה נכנסו לתוקף, NRG זה לא המקור הנכון לצטט, צריך מקור רשמי.
פורסם 2013 באפריל 2412 שנים צודק אתגרת את יכולות החיפוש שלי - מצאתי - עמוד 7 באמצעhttp://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/3/2803.pdfאני חושב שזה קביל כמסמך רשמיועד כמה שהבנתי - זה בא תוקף - התחולה היא חודש לאחר פרסום התקנות
פורסם 2013 באפריל 2412 שנים מחבר עופר שלום, שים לב ששירות הודעת SMS לגביי כמות השימוש בגלישה הוא שירות אקסטרה אותו החברה מספקת ודאי ע''פ חוק משרד התקשורת רק שבמקרה שלך לא עדכנת את הנציג בזמן ההצטרפות לגביי מס' המנוי אליו תרצה לקבל הודעת מערכת והודעות שירות כגון צריכת גלישה וכדומה. שים לב להסכם אליו אתה חתום בעת הצטרפותך לשירות ולסעיף 17.לצערי לא אוכל לעזור מעבר לכך.. בברכה, ארז למרות שכתוב בפרוש בחוזה אחרת, מחר אפנה למשרד התקשות וכנראה אין מנוס מלהגיש תביעה קטנה.
פורסם 2013 באפריל 2412 שנים מחבר בעיה שלהם. רק תדאג שאתה יכול להוכיח שהם לא שלחו את ההודעה.נציג הודה בפני שלא נשלחה הודעה !!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.