עבור לתוכן

מקרה נוסף של חווית שירות טובה אצל איבורי מחשבים

Featured Replies

פורסם

אז חשבתי להמשיך את המגמה של סיפורים חיוביים, אז הנה עוד אחד לאוסף.

המקרה נסוב סביב דיסק טרה שהחלפתי במסגרת האחריות.

מסיבות שונות, שלא אלאה אתכם בהן, שתי נסיונות ההחלפה הראשוניות שלי כשלו, ולכן בפעם השלישית שנאלצתי להחליף פניתי קודם לנציג איבורי כאן באתר.

הנציג נתן מענה אישי, מנומס, וזריז ביותר, ותוך שעות ספורות היה כבר בידיי דיסק חלופי ותקין.

הנציג הציע מיוזמתו האישית, ובלי שיהיה חייב, לשדרג לי את ההרדיסק לדיסק 2TB חדש; הצעה נדיבה שכמובן נענתי לה ברצון רב, אלא מה חח. :D

לאחר ההחלפה, הנציג התקשר שוב מיוזמתו לבדוק שהכל בסדר ולשביעות רצוני, ובכל שלב הטיפול גם סיפק בידיי טלפון להתקשרות מהירה במידת הצורך.

התברר לי מהנציג שהדיסק המקורי שרכשתי היה בכלל 500GB (חמש שנות אחריות, אתם יודעים... ::)), כך שנזקפת לזכותם זכות מכופלת ומשולשת.

הדיסק שקיבלתי נראה חדש ועם אחריות יצרן עד 2016, כך שאני בהחלט מבסוט מאיך שהעניין הסתדר בסוף, ובלי יותר מדי כאב ראש מצידי.

כמו שאומרים, עוד טרה לאוסף חח. בקרוב חגיגות 15.

תודה לשמואלי, הנציג כאן בפורום, ולעידן במעבדה.

זה למה קונים באיבורי ולא ב-KSP. :xyxthumbs:

(הם פשוט מעצבנים אותי, אז הייתי חייב. ;))

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים