עבור לתוכן

חוויית רכישה חיובית מ - ksp כרמיאל

Featured Replies

פורסם

בוקר טוב לכולם

לפני כמה ימים נשרף לי הספק במחשב והלכתי ל - ksp בכרמיאל לקנות ספק חדש. בהמלצת אחד חברי הפורום קניתי את הספק SeaSonic Platinum-660 660W Active PFC 12cm Fan Modular. חיברתי את הספק, הכל עבד טוב ויפה ופתאום לאחר 4 ימים הספק מת. יצרתי קשר עם המוקד הארצי של ksp והם אמרו לי להגיע לסניף שיבדקו לי את הספק ובמידה ויימצא תקול - יוחלף. הגעתי לסניף, מצאו שהספק תקול ואמרו לי שיזמינו לי את אותו הספק מסניף אחר בארץ. יום למחרת, התקשרתי לברר אם במקרה הגיע הספק והם אמרו לי תתקשר קצת יותר מאוחר כי השליח שלהם מגיע אחה"צ. התקשרתי מאוחר יותר ואמרו לי שהספק הגיע ושאני מוזמן לבוא לאסוף אותו. הגעתי לסניף, קיבלתי את הספק. הגעתי הבייתה והחלטתי שהדבר הראשון שאני עושה הוא לבדוק את הספק. חיברתי את הספק והופ - הוא מוציא רעש סטטי. התקשרתי שוב למוקד הארצי של ksp ואמרו לי תחזור שוב לסניף. חזרתי לסניף, בדקו לי את הספק ושוב מצאו שהוא באמת מוציא רעש סטטי. ביקשתי להחליף את הספק בספק של חברה אחרת ולאחר קבלת אישור מהבעלים, החליפו לי את הספק לספק Corsair TX 750W V2 Active PFC 14cm Fan. החלטתי לבדוק את הספק שם כדי למנוע את הטרטור של לחזור לסניף שוב. חיברנו את הספק למחשב שלהם במעבדה (אפילו נתנו לי להכנס לשם יחד איתם) והמאוורר לא נדלק. אחד הטכנאים אמר שלספק הזה יש בקר שמדליק ומכבה את המאוורר לפי הטמפרטורה. לאחר כשעה של הרצת הספק במחשב שהיה להם שם (מפרט כללי שלא צורך יותר מדי חשמל ובגלל זה הספק לא מתחמם מספיק כדי להדליק את המאוורר) הם הצליחו לגרום למאוורר להסתובב והשתכנעתי שהספק תקין.

אם תשאלו אותי, זה מטומטם לעשות כזה דבר שכביכול 'חוסך בחשמל' במיוחד כשמאוורר בקושי צורך חשמל .. מה שיותר מטומטם זה שהמאוורר יכול להיהרס ואי אפשר יהיה לדעת עד שבמקרה הטוב המחשב פשוט יכבה או במקרה הגרוע שהספק ייהרס ויקח איתו עוד כמה חלקים ..

לסיכום, הופתעתי לטובה מהחנות (לאחר חווייה נוראית לפני מספר שנים בסניף בקריות ובחנויות מחשבים אחרות בכרמיאל) והחבר'ה שעובדים שם מאוד סבלניים ונחמדים ולמרות שקיבלתי 2 ספקים תקולים ברציפות אני בהחלט אמשיך לקנות שם וממליץ לכם גם (לפחות בסניף של כרמיאל).

חשוב גם לציין, לא הרגשתי אפילו לרגע שמנסים לשלוח אותי הביתה אחרי שהחליפו לי את הספק למרות שנשארתי איתם כ - 40 דקות לאחר הסגירה !

פורסם

עוד פעם הוכחה לכך שלקוח בד"כ מגיע בגלל מחיר אבל נשאר בגלל שירות (הדבר נכון לעוד הרבה עסקים)

אישית אני לא קונה אצלם יותר מאשר ציוד היקפי (מקלדות\עכברים\DOK וכיוב') - שם אין לי יותר מדי מה לחשוש

בקניה "רצינית" יותר אני מעדיף חנויות אחרות

שמח בכ"ז לקרוא - בהצלחה,

גבריאל

פורסם
  • מחבר

עוד פעם הוכחה לכך שלקוח בד"כ מגיע בגלל מחיר אבל נשאר בגלל שירות (הדבר נכון לעוד הרבה עסקים)

אישית אני לא קונה אצלם יותר מאשר ציוד היקפי (מקלדות\עכברים\DOK וכיוב') - שם אין לי יותר מדי מה לחשוש

בקניה "רצינית" יותר אני מעדיף חנויות אחרות

שמח בכ"ז לקרוא - בהצלחה,

גבריאל

את האמת אפילו לא עשיתי השוואת מחירים .. קניתי אצלם כי זאת החנות שבדרך כלל אני קונה אצלם חלקים למחשב

פורסם

תודה על השיתוף ,

אמרו לי שעדיף לא לקנות את המחשב ב-KSP (למרות שהם הכי זולים ) כי החומרה שלהם הרבה פעמים עושה בעיות , אז קניתי במקום אחר ,

עכשיו אתה מאושש את זה שעשיתי בחירה טובה :yelclap:

ככה שלדעתי עדיף להשקיע עוד קצת אבל לקנות משהו שיעבוד לחסוך את התרתורים שבתכלס בסופו של דבר עולים לך יותר

פורסם
  • מחבר

זאת הפעם הראשונה שאני מקבל מ - ksp סחורה (לדעתי זו לא אשמתם, הם לא יכולים להכנס לקופסא ולוודא שהמוצר תקין) שהייתה תקולה .. בכל מקרה העיקר שאתה שמח ומרוצה עם המחשב שקנית בחנות אחרת 8)

פורסם

כמה זמן (שעות ברוטו) השקעת סביב הספק?

מה העלות הסופית של הספק (כולל כל ההוצאות הישירות והעקיפות)???

:kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

אתה מתכוון כמה זמן לקח לספק הראשון שקיבלתי מהם להיהרס ? אם כן 4 ימים שמתוכם המחשב היה דלוק אולי 24 שעות בסה"כ. הספק החדש מחברה אחרת שביקשתי להחליף אליו עולה 625 ש"ח

פורסם

קניתי ב-KSP כרמיאל את הספק שלי וקיבלתי שירות אחלה.. :xyxthumbs:

לעומת סניף אחר באיזור הצפון שכל פעם כשאני בא לשם אני שם עלי שכפץ, תמיד נכנס ויש צעקות חחח..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים