עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם

כן, מפריע לי לראות אנשים שמעלים דיוני בכי "לקחו לי,אכלו לי,שתו לי..." במקום לנסות להתמודד עם הבעיות שלהם מראש או כשהם רוצים להפעיל כוח.

אני חושב שיש מקום להודעות התרעה, אבל הדיון הזה לדוגמה נהיה ויכוח מי צודק יותר. איך זה עוזר לצרכים אחרים?

אין לי בעיה עם דיון ענייני על טעות/תקלה/בעיה בטיפול במישהו במקום מסויים.

ברגע שזה גורר גל של תגובות שלא מועילות בכלום ומורידות את רמת הפורום, זה מפריע לי באופן אישי.

יש לך בעיה עם זה?

נ.ב.

לגבי חופש הביטוי, הפורום לא מצונזר אבל יש כללים שאתה מסכים אליהם אם אתה לוקח חלק בדיון. אם אתה לא מסכים לכללים אל תשתתף בדיון.

  • תגובות 300
  • צפיות 60.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא מדבר בכלל על מקרה מסוים, אלא על העניין של הצרות מההרכבה שדיברת עליו, וכמו שאמרתי זה רק חוסך צרות.

כל מה שרשמת באנדל חסר וכו' זה כבר קשור להרכבה אלא למה שהלקוח מבקש ועד כמה החנות אמינה/מקצועית.

היו חנויות שגם סתם כך החליטו לגזור לי את הכבלים ה"לא נחוצים" של המארז. :facepalm:

שלא נדע מצרות... אין מצב יותר שאני נותן ל"טכנאי" מעפן לנגוע לי בציוד.

נזק. נזק. נזק. עוד לא ראיתי אחד שהייתי מרוצה מאיכות העבודה שלו.

מי שיודע מה הוא קונה אין לו "צרות בהרכבה".

רק לטמבלים של מבינים כלום יש, ומוכר אחראי יכול להעיר זאת לתשומת ליבם בעת ההזמנה.

אני לא כל כך מבין את הנק' שאתה מנסה להעביר, אבל נראה לי שמיצינו.

פורסם

יש לי כמה דברים שאני לא מבין מת'רד הזה;

למה אנשים נטפלים לצורת ההתבטאות שלו, יכולות הכתיבה ואוצר המילים שלו? האם זה אומר שהוא אשם? האם זה אומר שהוא לא רציני?

רוב האנשים פה ניסו ללמד אותו איך להתבטאות והגיבו על כך ויכול להיות שהוא גם ילד צעיר, אז מה?

דבר נוסף, אם זה היה קורה לי או לכם אני מאמין שגם אתם הייתם עצבניים, וכן אפשר להבין את טון הדיבור שלו כי אם היה נופל עליכם תיק כזה - ששילמתם עשרת אלפים שקל,קיבלתם מוצר פגום, מסרבים להביא לכם חדש או אפילו לתקן (אני אישית לא הייתי לוקח ומאמין שגם פה אני בנחלת הרוב) ועכשיו להתחיל הליך משפטי שלוקח כחצי שנה -שנה .. כן הייתם מתעצבנים.

דעתי בנושא הראשי היא - אני לא יודע אם אתה צודק או לא אבל אני יותר חושב שאתה צודק. למה? אם אפשר, להשתמש בדעות קדומות וטייפקאסטים - אדם שקונה מחשב בעשרת אלפים שקל לא ניראה לי איזה ערס שמנסה לרמות או אחד שהתנהג בפזיזות כזאת שתפגום על הימים הראשונים במחשב חדש.

מה שמעניין אותי יותר זה למה אדם שקונה מחשב יקר כזה ועם קייס כזה יקר שככל הניראה מבין דבר או שניים ובוודאי שיפתח את המחשב מתישהו יתנו לו מוצר פגום כזה. הם חשבו שהדלת תסתדר עם הזמן?

פורסם

אדם שקונה מחשב בעשרת אלפים שקל לא ניראה לי איזה ערס שמנסה לרמות או אחד שהתנהג בפזיזות כזאת שתפגום על הימים הראשונים במחשב חדש.

מה שמעניין אותי יותר זה למה אדם שקונה מחשב יקר כזה ועם קייס כזה יקר שככל הניראה מבין דבר או שניים ובוודאי שיפתח את המחשב מתישהו יתנו לו מוצר פגום כזה. הם חשבו שהדלת תסתדר עם הזמן?

לרוב זה בדיוק הפוך. מי שקונה מפרט במחירים כאלו מבזבז הרבה מעבר לרמה המקובלת ולכן לרוב גם לא מבין גדול במפרטים.

לדעתי (ויכול להיות שאני טועה) לרוב מדובר בילדים שכל מה שחשוב להם זה לקנות את המוצר הכי יקר בלי קשר למציאות.

לכן סביר להניח שאנשים כאלו שלא מבינים הרבה בחומרה ימצאו פגמים במקום שאין.

אבל אי אפשר להסיק שזה המקרה.

פורסם

תאמת בזמן שכתבתי את זה בדיוק עבר לי אותו דבר בראש.

אבל אמרתי אולי מדובר באדם שעוסק בעיצוב ווידאו.

אבל כניראה שאתה צודק :)

בכל מיקרה זה לא ניראה לי סיבה טובה לעבוד על בנאדם

פורסם

לרוב זה בדיוק הפוך. מי שקונה מפרט במחירים כאלו מבזבז הרבה מעבר לרמה המקובלת ולכן לרוב גם לא מבין גדול במפרטים.

לדעתי (ויכול להיות שאני טועה) לרוב מדובר בילדים שכל מה שחשוב להם זה לקנות את המוצר הכי יקר בלי קשר למציאות.

לכן סביר להניח שאנשים כאלו שלא מבינים הרבה בחומרה ימצאו פגמים במקום שאין.

אבל אי אפשר להסיק שזה המקרה.

מאוד מציק לי מה שאתה כותב (בלי קשר למקרה הזה ספציפי). אם למישהו שמבין דבר או שניים במחשבים, ויש לו כסף, ומחליט לקנות מחשב יקר עם רכיבים מהטופ (בניגוד להמלצות ה"חסכוניות" של חברי הפורום), זה הופך אותו ללא מבין ופרייאר וכו' ?!

לגופו של עניין, אם הייתי במקום ה- OP מקבל מחשב פגום (לא משנה אם הוא יקר או לא יקר), הייתי מצפה מהחנות להחליף את החלק הפגום מבלי לעשות מזה עניין, זה היה מרתיח אותי אם היו מנסים להתחמק מאחריות (או משרים אווירה כזו). אם זאת מאוד חורה לי ההתבטאות של ה- OP, מתנשאת ולא ראויה, גם מול צוות החנות וגם מול חברי הפורום שמנסים לעזור.

פורסם

מחכה לראות מה יהיה בתביעה.

פורסם
  • מחבר

כמה דברים שרציתי להגיד:

- אני בן 22

- יש לי ידע במחשבים, רציתי לממש הרכבה מהסיבה שאם הם יקבלו מוצר פגום הם ידאגו שלא יגיע אליי כך, אך גיליתי שאני תמים.

- זאת לא חומרה של הטופ, אז לקחתי מערך 670 אז מה? זה אומר שצריך להתאכזר אליי ולתת לי מארז פגום? זה הכסף שלי ואם ארצה אני יכול גם לתרום אותו.

תצאו מהסרט שאני ילד קטן שלא מבין כלום, הכעס והפאניקה פגעו בצורת ההתבטאות שלי וביום שחס וחלילה תגיעו לנקודה שלי נראה אתכם מדברים.

ד.א פגמים שלא קיימים? המוכר ב ksp לא הצליח לפתוח את המארז למרות שהוא עשה הכל כמו שצריך, הייתי צריך להשאיר שם את המחשב פתוח.

פורסם

תצאו מהסרט שאני ילד קטן שלא מבין כלום, הכעס והפאניקה פגעו בצורת ההתבטאות שלי וביום שחס וחלילה תגיעו לנקודה שלי נראה אתכם מדברים.

אני יעדכן אותך במשהו, כי נמאס לי שאתה כותב את זה כל הזמן.

קניתי מהם מחשב שבוע שעבר והוא הגיע יום חמישי, בהתחלה חשדתי שנורת ה-HD במארז לא עובדת (מארז מואר יחסית, לא הייתי בטוח), אבל לא יחסתי לזה חשיבות, לפני יומיים ראיתי שכפתור הריסט והמאוורר (שהוספתי להזמנה) לא עובדים. ברגע הזה הבנתי שכנראה יש בעיה בעיה במארז (אולי בגלל המשלוח).

פניתי אליהם בצורה רגועה ואחרי מספר מיילים ושיחות טלפון (שנעשו באופן רגוע ובאווירה טובה) היום (זה היה יכול להיות אתמול, אבל לא היו שליחים באזור שלי באותו זמן) נאסף מימני המארז לבדיקה.

לפי דעתי זאת התנהלות טובה ומצוינת, ששיקפה יחס ברמה גבוהה ללקוח. בהזמנה הזאת קיריל אפילו שיפר לי את כרטיס המסך לדגם עדיף באותו הסכום של הקודם (בלי קשר למלאי).

יחס גורר יחס, תלמד...

פורסם

מן הסתם היחס שלו נהיה "שלילי" אחרי שהם סירבו לטפל בבעיה במקצועיות שבה טיפלו בשלך. אם החנות הייתה אומרת לך ללכת לעזאזל, שהתקלה באשמתך לחלוטין ואתה לא זכאי לא לתיקון ולא להחלפה, עדיין היית כל כך נחמד וטוב לב?

ומעבר לזה- יתכן שהשינוי ביחס התבצע בגלל אנשים כמו פותח הת'רד שגרמו לשינוי בחשיבה של מנהלי החנות?

התגובה שלך צבועה ומתנשאת.

פורסם

הוא היה נסער עוד לפני זה, ראיתי את 4 הפוסטים שלו?

פורסם

מאוד מציק לי מה שאתה כותב (בלי קשר למקרה הזה ספציפי). אם למישהו שמבין דבר או שניים במחשבים, ויש לו כסף, ומחליט לקנות מחשב יקר עם רכיבים מהטופ (בניגוד להמלצות ה"חסכוניות" של חברי הפורום), זה הופך אותו ללא מבין ופרייאר וכו' ?!

שים לב שכתבתי שזו דעתי, וההנחה שלי שרוב הקניות הן כאלו. זה לא אומר שאין אנשים כמוך שרוצים מחשב חזק בהרבה מהממוצע.

העניין שזה פחות שכיח, ולכן סביר שלא מדובר בגאוני מחשבים אלא באנשים שהמחיר יותר חשוב להם מהתמורה.

אל תסיק מזה שאני מחשיב כל מי שמוציא סכומים גדולים כאחד שלא מבין. פראייר אולי כן.

בנוגע לפאן שעלה על האחריות - יש כתב אחריות מפורט שמגדיר מה ניתן במסגרת האחריות וזו חובה של כל לקוח לדעת מה היא מכסה (אחרת אין לו מקום לבוא בטענות)

יש צדק בדרישה להחלפת מוצר פגוע. אבל בתור ישראלי שחי בישראל יש לזה צד נוסף.

אני מכיר טוב את הגישה של אנשים - לשחק עם ההרכבה של מחשב חדש, ואם הם דופקים משהו במחשב הם ישר מפילים את זה על החנות.

אין להבין מזה שאני רומז למשהו במקרה הזה, אבל אפשר להבין חנות שמעמידה בחשד פניה לתקלה פיסית.

וכמו שאמרו קודם, הפתרון הכי טוב זה פשוט להיות בנאדם. אם תתנהג בצורה רגועה ומנומסת תגלה שאנשים הרבה יותר פתוחים לטענות שלך.

נ.ב.

הגישה של הישראלי הממוצע היא של "מגיע לי כי שלמתי הרבה" בלי קשר לעל מה ניתן התשלום ואם החנות בכלל רואה מזה יותר רווח.

אני יכול להאמין שגם במקרה הזה הבחור לא היה מאוד מנומס ושקול כשהוא דיבר איתם בפעם הראשונה.

פורסם

מעניין מה יהיו תוצאות המישפט...

ולסיכום החפץ במעשה נקי יבוא אצל אומן בקיא

פורסם

התגובה שלך צבועה ומתנשאת.

אני לא פתחתי ת'רד שנייה אחרי שגיליתי את הבעיה.

אני לא ניסיתי לפגוע במכוון בשמה של החנות או אנשים ספציפיים העובדים בחנות.

אני הייתי שקוף, הפעלתי שיקול דעת בהתאם למצב לבעיה ולמקרה. ובהתאם לכך היה השירות.אני לא קפצתי להאשמות חסרות בסיס, הוא האשים אותם בנזק, אני רק תיארתי את הבעיה, לא טענתי שהחנות גרמה לזה או חברת השליחויות, תיארתי את הבעיה שהייתה וקיבלתי מענה בהתאם (מן הסתם חשבתי שכנראה משהו במשלוח השתבש...). יכול להיות שהוא לא מודע לנזק שגרם, יכול להיות שזאת חברת השליחויות, אבל אני בספק רב אם חנות מחשבים הייתה שולחת מוצר פגום בידיעה על כך.

אתה היית רוצה לעזור למישהו שרק מאשים אותך ולא מוכן לקבל אף אפשרות כאופציה?

פורסם

שים לב, עשית את כל הדברים האלה, ואז הם עזרו לך.

מאיפה אתה יודע איך הוא התנהג לפני שסירבו לו? בשום מקום, גם בפוסטים הקודמים שלו זה לא תואר. ההתנהגות והפרסומים החלו רק אחרי שהחבר'ה בTMS דחו אותו. ותאמין לי, גם אם אתה היית מקבל מארז תקול שקנית ב1300 שקל והיו מסרבים לטפל לך בבעיה, גם היית פותח ת'רד בשביל לנסות להשפיע על החלטת החנות, אולי היית מנסה לפגוע בשמה (זה בא ביחד עם הת'רד...). ואם תגיד שלא, אז אני אגיד שאו שאתה משקר או שאתה חסר עמוד שדרה.

ובתור איש שירות בעברי, לתת שירות זה לא אופציה, זה לא אם בא לך ואם הלקוח מריח טוב. הוא שילם להם כסף, והוא זכאי לקבל תמורה לכספו. גם אם הוא היה קונה מסטיק במכולת והוא היה מקולקל הוא צריך לקבל שירות כבנאדם ששילם כסף ושבלעדיו לבעל המכולת לא היה כסף בסוף החודש.

נ.ב.

הגישה של הישראלי הממוצע היא של "מגיע לי כי שלמתי הרבה" בלי קשר לעל מה ניתן התשלום ואם החנות בכלל רואה מזה יותר רווח.

אני יכול להאמין שגם במקרה הזה הבחור לא היה מאוד מנומס ושקול כשהוא דיבר איתם בפעם הראשונה.

תסלח לי, אבל עם גישה כזאת אתה לא תתקדם הרבה בחיים. כשאתה בא לעשות עם מישהו משא ומתן אתה דואג לאינטרסים שלו ולשולי הרווח שלו? כל אחד דואג לאינטרסים של עצמו, וכן, מגיע לו כי הוא שילם הרבה. מה אכפת לו לעזאזל אם החנות לא הרוויחה מזה?! גם אם הם מוכרים בהפסד עדיין הם צריכים לתת שירות משביע רצון.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים