אנשי החיזבאללה, האירנים ודומיהם. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנשי החיזבאללה, האירנים ודומיהם.


udicol

Recommended Posts

הידיעה הקשה והכואבת שהחיילים השבויים מתים לא פותרת אותנו מרגשי השנאה והגועל שמעוררים בנו אנשי החיזבאללה - תתי אדם- חיות.

עד שעסקה לא מבוצעת אין ידעה מ- תתי האדם הללו על מצבם של השבויים שלנו. דבר זה נוגד כל חוק כתוב ולא כתוב מוסרי ולא מוסרי בעולם שבו אנחנו חיים.

הטיפול שנתנו לשי'חים העלובים הללו מלבנון בין אם נאנסו ואם לא, עדיין הותיר לבני משפחתם תקווה (מה שלא קיבלנו אנחנו) והראנו לעולם כולו מוסר ואנושיות מן הגבוהים בעולם. (מקסימום יכאב לו בתחת הבן- ז*****).

ארורים אתם חיזבאללה

ארורים אתם אירן.

(זה כמובן בעקבות עסקת חילופי השבויים והרגשות המעורבים שלנו עם משפחתם של החיילים החטופים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער, לפעמים, שאנו חיים במדינה דמוקרטית. הייתי שמח אם היינו קצת פחות "רגישים" ופחות חושבים "מה יגידו עלינו" ופשוט מכסחים את כל הנבלות בני נבלות האלו. תת אדם. חבל על האויר שהם נושמים ועל האוכל שאנחנו נותנים להם. הייתי שמח אם פשוט היינו מקרקפים אותם.

אבל המצב לא כזה. אנחנו מדינה הומנית. מדינה שבה רוצח/מחבל/זבל אנושי תובע את מדינת על נזקים שנגרמו לו!!!

אם זה היה במדינה אחרת היו כבר עוקרים לו את הלשון מהמקום רק על עצם המחשבה.

בושה וחרפה. לעזאזל כל אירגוני השמאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מה שנותר לנו הוא לקוות שהממשלה תעמוד בהבטחתה לתגובה צבאית קשה במקרה של חטיפות נוספות, שלא יקרה עוד מצב של אולטימטום מגוחך, כפי שנתן אהוד ברק לאחר חטיפת החיילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל...

יש לי רגשות מעורבים בקשר לכל הנושא של טיפול שלנו בשבויים ועד כמה אנחנו מדינה דמוקרטית וכמה זה עולה לנו.

מדהים אותי כל פעם מחדש כיצד כל אותם ארגונים מתחסדים, כביכול מגיני זכויות האדם, מתערבים כל פעם מחדש בכדי להגן על מחבלים ואף אחד אפילו לא מעלה בדעתו לחשוב שאנחנו אולי הכי ההומאנים בכל התמונה הזאת. אולי הם חושבים שזה לגיטימי לחטוף חיילים שלנו כי הרי הם "רוצחים תינוקות פלסטנאים חפים מפשע!!!"?!?!?!

לא זכור לי שהיתה התקוממות בהיקף כל כך גדול נגד פעולות אר"הב באפגניסטן ובעירק, שהיו הרבה פחות הומאניות מהפעולות של צה"ל בשטחים מכמה סיבות.

ראשית כל, צה"ל פועל בעזרת חיילים רגליים שברוב המקרים עוברים מדלת לדלת תוך סיכון חייהם ובחוסר ידיעה מוחלט של מי יפתח להם את הדלת, בעוד שצבא אר"הב פשוט הפציץ הכל ממטוס תחילה, מה שגרם לאבידות רבות בנפש וברכוש. בנוסף, כאשר אנחנו תוקפים מטרות מהאויר (או מהים), אנחנו לא תוקפים מטרות אזרחיות במתכוון, אלא תוקפים בסיסי אימונים של החיזאללה (או את הלשכה/וילה של ערפאת ;D) ומיני מטרות מאין אלו, בזמן שהאמריקאים מפציצים ללא הבחנה כי מאז וייטנאם הם מפחדים להנחית כוחות רגלים לפני שהם מפציצים הכל עד שלא נשארת אבן על אבן.

שנית, היחס לשבויים ועצירים הוא הומאני, יותר מדי לטעמי, ואני יכולה להעיד על כך, לפחות חלקית, משום שחבר מאד טוב שלי הוא אחראי על עצירים בטחוניים ברצועת עזה והוא עצמו אומר לי שהוא לא יכול לפגוע בהם כמה שהוא ירצה והוא חייב לגלות כלפיהם סובלנות, על כמה וכמה שלא מגיע להם. הוא מגיש להם אוכל ושתייה, מנקה את התא שלהם ודואג שהם ירגישו בנוח ואפילו מגן עליהם אם נשקפת סכנה לחייהם כמו במקרה אחד שבו מתנחל התפרץ באמצע הובלת עציר אחד לתא המעצר וניסה לפגוע בו, אז חברי הנחמד נצתווה לתקוף אותו (הוריד לו 4 שיניים עם המחסנית). עד כדי כך דואגים לחלאות האלו אצלינו.

משהו גורם לי לחשוב שלא משנה מה תעשה, לערבים אף פעם לא יהיה דיי ולעולם לא יחסרו פנאטים שישמחו לפוצץ לנו את הצורה, ובעולם ה"נאור" תמיד ימצאו הדפוקים שיצדדו ויאמרו שזה בגלל שאנחנו מדכאים אותם עם המשטר הטוטאליטארי שלנו...

זה מה שנקרא "אנטישמיות ירוקה".

החיזבאללה הוא ארגון טרור לכל דבר ועירן מסייעת לו, וחבל מאד שכל אותם ארגונים שאמורים להגן על האדם עוזרים בעצם להפר אותן בכך שהם נותנים חופש פעולה לאותם מפגעים, רק בגלל שהםמעלים אותם בכלי התקשורת, ושלא נדבר על הצדקת מעשיהם. יום אחד ארגון כזה או אחר יבצע פעולה חבלנית מתחת לאפם של כל אותם "אוהבי ערבים", כמו שקראתם להם, ויעשו פיגוע בסדר גודל כמו ב-11 בספטמבר, ונגד מטרה נוצרית הפעם. אז אני הייתי רוצה לראות מה הם יגידו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייבים להבין נקודה אחת פה: לתקשורת יש חלק גדול מאוד בתדמית של בעולם כיום.

ממילא המדינות באירופה אף פעם לא אהבו יותר מדי את יהודים ואת ועכשיו יש להם סיבה נוספת.

פיגועים נגד מוזכרים בשולי חדשות ואילו בפגיעה בפלשטינאים מהבהבת בכותרות ומרכזת תשומת לב.

גם העובדה שאירופאים מאוד רחוקים מהמציאות שבה מתפוצצים בתי קפה ואוטובוסים לא ממש מקלה- הם

פשוט לא מבינים מה הולך כאן. תתנו לאירופאי לגור בישראל שנה ותראו אותו עם דעות חדשות לגמרי.

לגבי כל מני ארגוני טרור, כגון חיזבאללה, חמאס ודומיהם אפילו לא שווים התייחסות. הם חיים בספרי היסטוריה

ומתעלמים לגמרי מהמציאות היום יומית ששוררת בארץ, מציאות שבהם אנשים נהרגים משני הצדדים. הפנאטיות

והטיפשות מתערבבים יחד ויוצרים שילוב שהוא ארגון טרור ממוצע, שחושב יותר על מלחמה מאשר על שלום.

אפילו אם תהרגו את כל מנהיגי הארגון, יקומו חדשים, יותר טיפשים ויותר פנאטים. את השנאה הזאת קשה

מאוד להרוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל באשמתנו!! אנחנו אשמים!!! אם היינו משתמשים בפצצות האטום על כל מדינות ערב בשנות ה 60 היום לא היה כזה בלאגן.

נכון,חלק אומרים "איזה אידיוט כל העולם אז היה נגדנו",אבל אל תשכחו שככל שזמן עובר אנשים שוכחים,אנחנו השארנו בעיות רציניות לילדים ולנכדים שלנו!! שהם יפתרו את זה והם שהם ימותו,כי היום שפיתוח פצצות אטום או פצצות מלוכלכות כל כך קלות לערבים זה פשוט בלתי אפשרי.

אנשי השמאל מתחילים להתעורר אפילו בטלוויזיה פרופסורים שמאלנים מתחילים להגיד ששלום עם הפלשתינים הוא מצב בלתי אפשרי והפתרון הוא להיפרד מהם.

מתי הם גם יתעוררו ויראו שגם הפרדה לא תעזור.

ולכל הימניים הקיצונים שרוצים לעשות טרנספר לערבים: מה הם מפגרים? טרנספר לירדן? אז מה יהיה לנו? מדינה פלסטינית גדולה קרובה לסוריה,עיראק(חכו חכו שם העסק לא ניגמר),איראן,עם טילים שיכובנו אלינו.

היה לנו צאנס בשנות ה50 לשנות את המזרח התיכון ולא עשינו כלום,חוץ מארצות הברית (שגם שמה הם יתמכו בנו כל עוד זה משרת את המטרות שלהם)כולם שונאים אותנו,זה לא התחיל עכשיו ולא בשואה...אנחנו עם נרדף במשך אלפי שנים תכניסו את זה טוב טוב לראש.

ערבים זה עם טיפש!! אם היה להם קצת שכל כבר מזמן הם היו משתלטים על העולם (להזכיר לכם שרוב מדינות ערב הם מדינות שניכבשו על ידי האיסלם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים, לא צריך להאשים כל הזמן את עצמינו ואת התקשורת בכל מצב שלא נעים במדינה הזו.

צריך להבין את הכללים. יש מדינה למול אירגון. תמיד לפני העיסקה צריך לדעת מי ומה מקבלים. אני לא מדבר על "הומניות" חס וחלילה מצד אירגוני שיטנה ושינאה. אני מדבר על מה מקבלים ומה נותנים. הם מסתירים עד הרגע האחרון. לדעתי המתווך הגרמני גם עבר על גבולות הטעם הסביר של משא ומתן להחזרת גופות/שבויים.

לא זכור לי שום מקרה של אוילות שינאה ושטנה מצד אירגון כל כך שנוא בעולם.

אני חושב שאירגון החיזבאללה הוא השיא העולמי בתולדות אנושות.

צריך קמצוץ של אכזריות מצידנו ע"מ להלחם בחלאות אדם שכאילו. ולא לשמוע לצדדים שקוראים "בו לא נרד לרמה שלהם" כי זה גו'נגל וגם אנחנו צריכים לטרוף אכולי שנאה שכאילו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

400 אסירים פלשתינים משוחררים = חיסכון של 5000 ש"ח לאדם בשנה כפול 400 = חסכון של 2 מיליון ש"ח בשנה = מספר לא ידוע של ישראלים שימותו בגלל פעילות של אותם משוחררים.

תעשו את החשבון אם זה שווה לכם או לא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטעות הכי גדולה בתולדות המדינה היא שלא גירשנו ת"פלסטיניים" (שהם בכלל פליטים ירדנים ולבנונים שהחליטו שקוראים לעצמם פלסטיניים ומקומים ההיסטורי פה ואז פתאום כל מדינות ערב אוהבות אותם) עוד כשהיתה לנו הזדמנות... הטעות הזאת תוביל להשמדת מדינת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דעת יחיד :

לדעתי העסקה לא הייתה צריכה להתקיים מעולם, כן ואפילו אם הם היו בחיים, הנה הטיעונים שלי :

החיזבאללה, לא היה את החטיפה אילולא היה יודע שייצא לו משהו מזה.

האנשים שביצעו את זה לא היו סתם כלומניקים שפתאום "בא להם" לחטוף חיילים, זאת פעולה מתוכננת ומדוקדת מראש.

החיזבאללה ככל הנראה בזבז הרבה זמן משאבים לצורך הפעולה הזאת (וכן יש לו עוד דברים לעשות אני חושב).

הם ידעו שהם ייקבלו תמורה מלאה+ לפעולה הזאת אז הם עשו את זה.

אם הם היו יודעים שאנחנו לא נושאים במשא ומתן עם ארגוני טרור וטרוריסטים הם אפילו לא היו חושבים על זה.

אם נסתכל על עניין זה במבט אובייקטיבי, ונעמיד את ה"פלוסים" מול ה"מינוסים" שיבואו כתוצאה מעסקה זו נוכל לראות שהמינוסים גוברים על הפלוסים. האסירים ששוחררו היו אנשים חשובים בחיזבאללה והם ככל הנראה נבחרו על ידיהם בקפידה מתוך אלפי אסירים (!) ולא צריך לחשוב למה.. שחרור האסירים האלו יביא מוות ויגון רב יותר מאשר אם לא היינו את העסקה הזו כלל.

רובכם מצדדים בה אז חשבו לרגע מה היה קורא אם אחד מקרובי המשפחה שלכם ימות בפיגוע דווקא ע"י אחד מהם שכל-כך רציתם שיישתחרר, בשביל שהעסקה תצא לפועל.

אז ככה - אני חושב שעדיף היה לשלוח כוח תקיפה למקום שהחיילים היו מוחזקים ופשוט להוציא אותם משם בכוח, כמו שאמרתי ללא משא ומתן, נכון חייהם של אנשים אחרים יהיו בסכנה אך הם יהיו מודעים לסיכונים והם לא יהיו נשים או ילדים או סתם מישהו שנוסע באוטובוס. התמורה תהיה גדולה יותר מן העסקה, החיזבאללה ידע כבר שלא כ"כ כדאי להתעסק איתנו, ויחשוב פעמיים לפני שיעשה מעשה דומה.

עוד דבר אני לא מבין, למה המשפחות לוחצות כך על הממשלה, בניהם מתו (כך קבעה הוודעה שחקרה את העניין הזה) כמות הדם הייתה עצומה והם לא היו יכולים לשרוד. אז למה לסכן עוד חיים בשביל כמה גופות ??

אני יודע שזה נשמע קר אבל תכירו בזה שאנשים אחרים ימותו בגלל זה, האם זה כ"כ שווה את אותן גופות ?

אם להסתכל קצת קדימה אפשר כבר לראות את החטיפה הבאה, וכך גם את העסקה הבאה ... חבל שמהממשלה שלנו לא חושבת יותר ומנוהל על ידי חבורת אהבלים.. (רובם הגדול).

אה ורון ארד, כבר ככל הנראה מת ממזמן והטעויות שנעשו בעקבות מה שקרה איתו כבר נעשו, אז למה שוב לסכן חיים נוספים ??? ? בגלל האינטרסים האגואיסטיים של המשפחה שלו ? ושטיפות המוח שהם עושים בטלוויזיה ? מה הם לא מבינים ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעת פעם את המונח "לא משאירים פצועים בשטח"?

אינך יכול לוותר על שבויים מכיוון שהם אזרחי וחיילי המדינה. אינך יכול להתייחס לכל העניין הזה בצורה אובייקטיבית מכיוון שע"י כך הינך הורס את הצבא. אם חיילים שמתגייסים היום (או נמצאים כבר בשירות) ישמעו כי המדינה תפקיר אותם במקרה של חטיפה, הם לא ירצו להתגייס ומי יגן על המדינה הזו? נראה אותך רודף אחרי מחבלים בימים ובלילות תמורת משכורת זעומה ובסוף המדינה לא מוכנה לעשות דבר עבורך. מה הטעם? אנשים הולכים לשרת בקרבי מכיוון שהם רוצים לתרום למדינה ומדינה שלא מגנה על אזרחיה באש ובמים לא ממש שווה שיתרמו עבורה את החיים.

בנוגע לשליחת כוח תקיפה: זה היה המעשה הראשון שהיו עושים אם היו יודעים היכן השבויים מוחזקים אך לא היה מודיעין על כך. אם תשים לב, רוב השבויים שנחטפו הוחזרו בפעולות צבאיות ולא במעשי מתן (מבצע אנטבה, נהג המונית מר"ג, נחשון וקסמן ז"ל - אמנם נהרג אך זאת תוך כדי נסיון החילוץ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם כשחטפנו את דיראני ועובייד מלבנון ידענו שייצא לנו מזה משהו, אז הנה אכן יצא מזה משהו - השתמשנו בהם כדי להחזיר שלושה חיילים ואזרח ישראלי.

האסירים ששוחררו אכן היו אנשים חשובים בחיזבאללה, אבל מאז שהם נחטפו עבר זמן רב ואת תפקידם ממלא כבר אדם אחר, שגם הוא בטח כבר הספיק להתחלף; האסירים הזרים שוחררו רק כדי לחזק את המעמד של החיזבאללה, אין להם שום חשיבות בפועל והם לא יוכלו לחזור לתפקידם הקודם בארגונים השונים גם אם ירצו (כאשר אנחנו מחסלים בכיר באחד ארגוני הטרור, לא עוברת שעה ומישהו אחר כבר תופס את מקומו, אז אתה מצפה שתפקידי מפתח בארגון החיזבאללה יישארו פתוחים במשך שנים?).

לגבי חילוץ השבויים בכח, אני בטוח שאמ"ן היו שמחים לקבל מידע על מקום המצאם המדויק, אבל אני לא חושב שהם אי פעם קיבלו אותו.

וכפי שאתה שואל איך ירגיש אדם שמצדד בעסקה אם מישהו קרוב אליו ייהרג בפיגוע שהאחראי לו שוחרר במסגרתה, אני שואל אותך איך תרגיש אם מישהו קרוב אליך ייחטף על ידי ארגון טרור? האם תסכים להשאיר אותו במקום לא נודע במקום לדרוש מהמדינה לעשות כל מה שנדרש למען שחרורו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...