יש לי בעיה עם המחשב- בלו סקרין ועוד- אני לא יודעת אם זה חומרה או תוכנה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי בעיה עם המחשב- בלו סקרין ועוד- אני לא יודעת אם זה חומרה או תוכנה


noa2009

Recommended Posts

קניתי מחשב לפני שנה וחצי בערך (והוא עלה לא מעט כמו שאתה רואה במפרט). אני סטודנטית לאנימציה וכרגע עובדת על הפרויקט גמר שלי בתלת מימד ולכן המחשב הוא פחות או יותר הדבר שהכי חשוב לי בחיים . בכל מקרה, במשך שנה (מאוד לא כיפית) היה לי blue screen of death בתדירות של כל חצי שעה, אבל כשהבאתי את זה למעבדה שבה קניתי את המחשב (גם נאלצתי לנסוע לשם כי קניתי את זה במרכז ובינתיים עברתי לירושלים) אז הם אמרו לי "מחשב בסדר, תוכנות לא חוקיות" :s07: :s07: :s07: :s07: :s07:במילים האלו, ואני יודעת שזה בולשיט, :pissed: אז פירמטתי אותו כל פעם כדי שלא יהיה להם מה לטעון ונסעתי לשם שוב ושוב והם לא פתרו לי את הבעיה. שמתי trail versions בשביל שלא יהיה להם מה לטעון. ידעתי שהם יודעים שאני לא אוכל להרשות לעצמי לקנות את התוכנות שלי (כולן יחד עולות יותר מהמחשב שלי ) אז עבדתי עם ה- trail אבל הם רק פרמטו לי את זה כל פעם ואמרו לי שעכשיו זה יהיה בסדר ואז אחרי יום הבעיה חזרה.. אחרי שנה בערך (של לילות לבנים שבהם רשמתי בפורמים את כל הדברים שיש לי ב-event viewer) הצלחתי להבין שהבעיה קשורה לחיבור או להגדרה של הכונני דיסקים שלי (כן, זה נשמע הזוי) ובאתי לשם, אמרתי להם מה הבעיה והם תיקנו לי את זה. כששאלתי אותם מה זה היה הם לא אמרו לי, הם רק אמרו שזה היה קשור להגדרה של הכוננים. בקיצור, אחרי הפעם הזאת, חזרתי עם המחשב, אבל הצרות לא נגמרו. אמנם המסך הכחול לא הופיע לי כל חצי שעה אבל הוא הפתיע אותי פעם בשבוע בערך, בלי שום קשר לפעולות שאני עושה, זה קורה לי כל פעם בפעולה אחרת לחלוטין. :bash: מלבד זאת, היו בעיות שהיו ונשארו מאז שקניתי את המחשב והן:

שהוא נתקע כל עשרים דקות כשאני מנגנת מדיה דיגיטלית (בחיים לא יכולתי לראות סרט כמו שצריך במחשב הזה...)

שכל תוכנות העריכה שלי לא פועלות כמו שצריך (אגב, יש לי dual booth כי תוכנות מסוימות עובדות עם ויסטה 64 ותוכנות מסוימות עם ( ככה שהבעיה היא לא בתאימות של התוכנה עם המערכת- הבעיה היא שהאודיו והוידאו לא מסתנכרנים ואני לא יכולה לרנדר מדיה כמו שצריך- ככה שגם ניגון מדיה וגם עבודה של עריכת מדיה לא מתאפשרות לי (כנראה שהמקור לשתי הבעיות האלו זהה).

כשאני מחברת מיקרופון למחשב- הוא פשוט נתקע לחלוטין!

מידי פעם, בלי קשר לכלום, גם אם אין תוכנות שדלוקות, אני שומעת חריקות ואז הוא נתקע לדקה (הוא לא מתחמם)

לפני כמה ימים ניסיתי להתקין תוכנה פשוטה של חייגן (של בזקבילאומי) ובאותן שניות היה לי מסך כחול, (אגב, זאת תוכנה שאמורה לעבוד עם 64 ביט, ניסיתי להתקין אותה גם על ה-xp וגם על ה- 64 והיה לי מסך כחול ישר, הם אומרים שהתוכנות תואמות מערכות הפעלה של 64 ביט ושהם לא נתקלו בבעיה של מסך כחול עם ההתקנה)

יש לי בעיה עם הכרטיס מסך ומידי פעם הוא נעשה שחור לשתי שניות (לאחרונה יותר)

ויש לי בעיות רבות ונוספות (אני לא מפרטת כי פשוט אין להן סוף..)

שילמתי לטכנאים ממיטב כספי ובסוף גיליתי שאני כבר מבינה יותר מהם (ולצערי אני לא מבינה כל כך) והם היו רחוקים מלהבין על מה אני מדברת, לא היה לאף אחד מושג וסבלנות להבין את ההודעות שגיאה שלי. הם רק רצו לפרמט את המחשב המסכן שלי ...שפירמטתי שבוע לפני שהם באו! אני מרגישה שבמשך כל התקופה הזאת - עד עכשיו- הבעיות שלי לא נפתרו כי אף אחד לא טרח לחקור אותן.

אני מקפידה על האבטחה במחשב שלי, אני משתמשת בקספרסקי חוקי, (ובינינו, אני מורידה תוכנות רק מ- Demonoidולא מכל מיני אתרים מוזרים) ובודקת את התגובות ל-torrent. בדרך כלל אני מורידה את התוכנה מהאתר של היצרן ורק שמה את הרישיון. אני לא מכניסה שום דיסק און קי למחשב שלי- בקיצור אני יודעת במליון אחוז שזה לא קשור לתוכנות שלי. בסה"כ, אני משתמשת בתוכנות מוכרות של חברת אטודסק ואדובי - שמתאימות למערכות ההפעלה שלי. אין לי ספק שהבעיה לא קשורה בי. אפילו לא ספק קטן. אני פשוט צריכה עזרה ממישהו שמבין בשגיאות של מיקרוסופט, שיכול לדעת עם הבעיה קשורה ל- ויכול לפענח את הבעיה, או לחילופין- לשלול בעיות משוערות, כי אני לא רואה טעם לשלוח את החלקים שלי ליבואן לפני שאדע בוודאות שהבעיות הן לא בהגדרות או בכל דבר אחר. בקיצור, אני מחפשת מישהו שלשם שינוי לא יאמר לי את מה שכולם אומרים "זה או הלוח אם, או הזיכרון, או הכרטיס מסך, או המערכת הפעלה או הספק כוח.... או זה או זה.. את רוצה לפרמט?" זאת בערך העזרה שקיבלתי עד עכשיו, גם בפורמים. :pissed: אני לא צוחקת, אבל כדי שהאלו במעבדה שבה רכשתי את המחשב "ירדו ממני" עם התוכנות הלא חוקיות, פשוט נתתי להם לפרמט (היה בא לי לבכות בכל פעם) כי לקח לי כל פעם לפחות ארבעה חמישה ימים להתקין את התוכנות מחדש, ככה כל פעם.. עוד לפני שסיימתי (והסתבכתי) עם ההתקנה של התוכנות- הבעיה חזרה- ואז הם לא טרחו לענות לי כשהתקשרתי. כן, כן, אלו היו החיים שלי במשך שנה! במקום לעבוד על הסרט גמר התרוצצתי עם המחשב שלי במשך שנה! אני יכולה רק לתבוע אותם (הייתי מפרסמת את השם שלה אבל אולי זה יסבך אותי) נעשיתי כל כך ממורמרת שאנשים הפסיקו לדבר איתי וברור שלא יכולתי לקחת על עצמי פרויקט. אני לא אקח לשם את המחשב שלי יותר. (גיליתי גם שהם אפילו לא התקינו לי את הוינדואוז מהדיסק המקורי כי בטעות נתתי להם קופסא ריקה. הם אמרו לי שהם השתמשו בתוכנה שהיא כמו ghost ולא רצו לומר לי את השם שלה.. ואני מקווה שזה לא יצר חלק מהבעיות)

הבעיה היא שאני עובדת על פרויקט גמר בתלת מימד ואני לא ממש יכולה להרשות לעצמי להשאיר את המחשב במעבדה. כי בכל יום שאני לא עובדת על הפרויקט אני תקועה. מה גם, שבדיוק התחלתי לעבוד עם מישהו ואם אני אומר לו שהמחשב שלי הולך להיות חודש במעבדה - זה יהיה כמו לומר שהכלב אכל לי את השיעורי בית, מנסיון....

אני לקחתי עוד שנת לימודים בגלל המחשב שלי. בזבזתי שנה מהחיים שלי כי היה לי מסך כחול כל חצי שעה!! כמו שאמרתי, עכשיו יש לי מסך כחול כל כמה זמן.. אבל עדין, אי אפשר לעבוד איתו, זה גם נורא מלחיץ- אני עושה save as כל שתי שניות.. :facepalm: אני חושבת שבדקו אותו כבר שלושים פעמים. זה דבר שאני לא מאחלת לאף אחד בעולם הזה. אני ממש עובדת עצות.

חוץ מזה, המחשב הישן שלי באופן מפתיע לא עולה (הוינדואז מאתחל את עצמו כרגיל ואז יש לי מסך שחור, ואני מתפללת שההראדיסק שלו לא נדפק כי יש לי שם דברים של חמש שנים מהחיים שלי)

בקיצור, יש לי בלי סוף הודעות שגיאה ונתונים שיכולים להצביע על הבעיה, אני יכולה לשלוח אותם, אבל אני לא אוכל לפתור את הבעיה בעצמי בכל מקרה, אולי רק להבין את זה מבחינה עקרונית.. אז מה שחשבתי לשאול אותך (סוף סוף) זה אם אתה מכיר טכנאי ממש טוב או מעבדה ממש טובה שתוכל להבין מה הבעיה/בעיות עם המחשבים שלי. (כבר ביצעתי בדיקה של הזיכרונות עם memtest ולא נמצאה בעיה.) אני מוכנה לשלם כמה שיבקשו כדי שמישהו יבוא לירושלים, אני פשוט עובדת מסביב לשעון ולא יכולה לעשות הפסקה של שבוע ולהשאיר אותו במעבדה..

נ.ב: יש דרך לבצע בדיקה כדי לראות אם הלוח אם פגום? הבנתי שצריך לשלוח את זה למעבדה וזה בירוקרטיה ועלול לקחת חודשים..

מקווה מאוד שתוכלו להפנות אותי לכתובת הנכונה, :'(

יום טוב

MOBO:

Asus P6T Deluxe . Intel Intel X58/ICH10R Chipset. 6 x DIMM, Max. 12 GB, 1333/1066 (1600 O.C.). Triple channel memory architecture (up to 6400 MT/s) . Supports Intel® Memory Profile (XMP). 3 x PCIe 2.0 x16 (at x16/x16/x1 or x16/x8/x8 mode), and CrosFireX on Demand. True16+2 phase Power Design. 1 x PCI-e x4 and two PCI

CPU

Intel (Quad) i7-920 2.66GHz 8MB Cache shared across all four cores (Nehalem).Intel Hyper-Threading (eight-threads on four cores). Turbo Mode ( Additional processing boost during peak dfmand).Integrated three channels Memory Controller. Memory performance up to 32GB/s.

Memory

6GB (3 x 2GB) 1333 Latency 9/9/9. SPD (Serial Presence Detect). (Kingston)

6GB (3 x 2GB) 1333 Latency 9/9/9. SPD (Serial Presence Detect). (Kingston)

Case:

Antek 1200

CPU cooling fan

Thermalright Ultra 120 Extreme

Power Supply

Silent 700 Watt (24Pin) ATX12V v2.3, EPS 2.91 compliant. 12cm fan cooling. 19dBA at 80% Load. Support SLI, Quad CPU and all Multi- GPU. 3.3V - 24A, +5V - 24A, +12V1 - 20A, +12V2 - 20A, +12V3 - 20A,+12V4 - 20A, (Combined 12V - 612W),-12V - 0.8A, +5VSB - 3A.

Video Card

Leadtek PCI-E FX4600 - 768MB GDDR3-384 bit-bandwidth 67 gb/s-DVI-DL+DVI-DL+Stereo ,Dual Link DVI ,Dual 400 MHz Ramdacs-SLI

Integrated Disk Controller

6 x SATA 3Gb/s ICH10R), Intel® Matrix Storage Technology with RAID 0, 1, 5 10 support. 1 x UltraDMA 133/100/66 for up to 2 PATA devices. 1 x External SATA 3Gb/s (SATA On-the-Go). 2 x SAS ports supporting SAS RAID 0 and 1.

Integrated RAID Support

Intel Matrix Storage Technology. Support RAID 0,1,5,10-

איך לי RAID אני לא יודעת למה זה כתוב במפרט! בכל מקרה, השארתי את זה כי אולי הם הגדירו שיש לי RAID למרות שאין לי. אין לי מושג על מה אני מדברת, אגב, אני פשוט מציינת את זה כי אולי זה קשור לבעיה.

DISK

Serial ATA II (3Gb/s) 1TB 32MB Cache 7200 rpm. 27 dBA (average). Dual processor ,StableTrac™ ,NoTouch™ ramp load technology . Power Dissipation: Read/Write 8.40 Watts. (Western Digital/Seagate)

Optical Device

Super Multi internal Sata DVD±R (Rewriter) 22x (DVD±R and DVD±RW) SecureDisk technology x 2

Integrated LAN

Dual Gigabit LAN controllers featuring NET2

Integrated Sound

ADI AD2000B 8-channel High Definition Audio CODEC. Coaxial/Optical S/PDIF out ports at back I/O. Noise-Filtering

Operating System

Microsoft® Win Professional 64 BIT

vista biasness 64 bit

ב- אני אמורה להיות עם sp2 ובויסטה גם sp2 אבל שמתי לב שיש דברים שמוגדרים אצלי כ-sp1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. בשלב ראשון, מומלץ לרשום (או לצלם) את קוד השגיאה שאת מקבלת במסך הכחול. לעיתים קרובות זה יכול לרמוז על מקור הבעיה.

2. שנית, במפרט לא כתוב מיהו יצרן ספק הכוח. האם את יכולה לבדוק את זה במבט על הספק עצמו (מתוך מארז המחשב או מחלקו החיצוני, אם ניתן)?

3. בהדזמנות הראשונה, למען הסדר הטוב הייתי מריץ במהלך הלילה בדיקת MemTest. תוצאות הבדיקה יכולות לשלול או לאמת תקלה ברכיבי הזיכרון.

4. יחד עם כל מסך כחול (אמור) נוצר גם קובץ minidump. האם תוכלי להעלות לפה מספר קובצי minidump (אם המערכת לאחר התקנה מחדש ואין עדיין קבצים כאלה, אז תעלי ברגע שיהיו).

הוראות מלאות איך להשתמש ב-Memtest ואיך למצוא את קובצי ה-minidump ניתן למצוא ב-FAQ (איתור קובצי minidump נמצא תחת הכותרת 'ניתוח מסכים כחולים (קריאת התוכן שלהם):'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי תודה,

כבר הרצתי את התוכנה memtest ובמעבדה שקניתי בה את המחשב הם טוענים שהם הריצו אותה כל הלילה.

לגבי איתור קבצי ה-Minidump , אני יכולה לאתר את זה אבל עדיין, אני לא מספיק בקיעה בנושא בכדי לפתור את הבעיה. אגב, פעם הגדרתי שכשיש לי את המסך הכחול אז הוא ישאר בפריז כדי שאני אוכל לצלם אבל שכחתי איך להגדיר את זה, ככה שאם אתה יודע זה יעזור ואני אשלח צילום של זה.

לגבי המערכת הפעלה, אני דווקא לא הייתי שוללת בעיות עם מערכת ההפעלה, כי : א. הם לא התקינו לי את המערכת מהדיסק המקורי (כמו שכתבתי בגוף ההודעה)אלא דרך תוכנה מסוג ghost. לא כל הדברים לא מעודכנים כמו שצריך ל-sp2 ככל הנראה, ואולי הביוס שלי לא עדכני ולכן יש גם בעיות עם מערכת ההפעלה... אז אני לא רוצה לשלול את זה..

בכל מקרה, אם תוכל להגיד לי איך להגדיר ככה שאני אוכל לצלם את המסך זה יעזור לי, אני אנסה למצא את ה-Minidump בנוסף.

אבל מה שהכי חשוב לי, זה שתמליצו לי על איש מקצוע. אני באמת לא יכולה להתמודד עם זה לבד! אולי אני אקח קורס בתחום בשלב מסוים, אבל כרגע אין שום סיכוי שאוכל לעבור את זה ללא איש מקצוע, ככה שאני אהיה אסירת תודה על המלצות.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לאיש מקצוע אני לא יכול להמליץ כי אני פשוט לא מכיר, אבל אולי אחרים כן יוכלו להמליץ.

המלצה שלי, לפני שאת פונה שוב למעבדה או טכנאי תבצעי כמה בדיקות משל עצמך ובעזרת החברים פה בפורום אני די בטוח שיימצא קצה חוט. כך לפחות תוכלי לדעת אם התשובות שאת מקבלת מאיש מקצוע/מעבדה הן בכלל בכיוון.

1. אני מבין שהתוצאות של ה-Memtest היו תקינות?

2. כדי לבטל את ההפעלה מחדש האוטומאטית (ההוראות נכונות ל- אך מאוד דומות אם לא זהות עבור XP) לחצי לחיצה ימנית על הסמל Computer בשולחן העבודה. שם בחרי באפשרות Advanced system settings ובחלון שיפתח לחצי על Settings שתחת הכותרת Start-up and Recovery (בחלקו התחתון של המסך). בחלון שייפתח תחת הכותרת System Failure תוודאי שהאפשרות Write an event to the system log מסומנת. תורידי את הסימון לצד Automatically restart (כך המחשב יישאר "תקוע" במסך הכחול) ולבסוף תורידי את הסימון שלצד Overwrite any existing file כדי שיווצרו כמה קובצי minidump וכך נוכל לאסוף כמה שיותר מידע.

3. בנוגע לניתוח קובצי ה-minidump את לא צריכה לנתח לבד, רק תעלי אותם לפה.

4. לא פסלתי בעיה במערכת ההפעלה, הבדיקות מיועדות להעלות איזה קצת חוט להמשך.

יש לך דרך לברר מהו דגם הספק?

לגבי עדכון ל-SP2 תוכלי לעשות זאת בעצמך. ורק כהערת אגב, את עוברת על חוקי הפורום בכך שאת מדברת על שימוש בתוכנות לא חוקיות, אולי כדאי שתשני את נוסח ההודעה המקורית שלך בהתאם (גם כך אין לזה משמעות מבחינת מידע שעשוי לעזור לפתרון הבעיה) כדי שהדיון לא יינעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכנסי להפעלה>תרשמי %systemroot%\minidump ולאחר מכן תעלי אותם לאתר הורדות F2H.

אפשר גם לצרף להודעה שאת כותבת אם זה יותר נוח לך (פשוט אחרי תקופה הם ימחקו, אבל זה לא משנה).

כדי לעשות זאת לחצי על 'אפשרויות נוספות' (מתחת לחלון ההודעה) ושם 'צרף קובץ'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

‏היי, קודם כל תודה על התגובות ;), הצלחתי למצא את כל ה-minidump דרך ה-event viewer-

אז חלק- (רק מה שיכול להיות קריטי לדעתי) מהודעות השגיאה מה-System log- כולל ה- minidump:( לקחתי אותן רק מה-xp 64 sp2, עוד לא הספקתי לקחת גם את ההודעות מה-- יש לי dual booth)

לפני שאתם קוראים את זה יש לי שני דברים חשובים לומר:

1. ביצעתי כבר כל בדיקה אפשרית לזיכרונות שלי, להוציא סטוקים- לחבר, להריץ בלילה- ה-כ-ללל- המחשב שלי גם לא סובל מבעיה של אוורור.

2. לא סידרתי את מה שכתבתי לפי החשיבות של הדברים, ככה שלקראת הסוף אתם תיתקלו בהודעה שגרמה לי ל-blou screen- סימנתי אותה באיקון הזה- :o :o :o :o :o, אז תשתדלו להגיע לנקודה הזאת- כי נראה לי שזה הכי קריטי

3. אחרי כל ההערות שלי אתם בטח תגידו לי שאני לא מבינה- אז כדי לחסוך- אני באמת לא מבינה מספיק ואני מודה בזה. בגלל זה אני צריכה את העזרה שלכם. אז תודה על כל התגובות שקיבלתי ומקווה שמה שיש פה יעזור קצת..

1. הודעה מספר 1000:

הערות לגבי ההודעה: זה מהיום שניסו לסדר לי את התוכנת חייגן של בזקבילאומי והיה לי מסך כחול.

Product: Windows Operating System

ID: 1000

Source: Dhcp

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_LEASE_TERMINATED

Message: Your computer has lost the lease to its IP address %2 on the Network Card with network address %1.

Explanation

This computer's IP address lease expired and the DHCP server was not able to extend the lease. If another DHCP server is available to provide a lease, the DHCP Client service will automatically obtain a new lease from it. If no other DHCP servers are available, then an Automatic Private IP address will be assigned within five minutes after the lease expires.

This could be caused by a DHCP server or DHCP relay malfunction, network connectivity issues, firewall issues, or a malfunction of your computer's network interface card or driver.

User Action

If your computer is connected to the network by cable, confirm that the cable is plugged in. If you have a wireless network connection, confirm that you have a signal and proper credentials for the wireless network.

The DHCP Client service will continue trying to obtain a working IP address until it succeeds. If the network connection is not established automatically, check the following possible causes and take corrective action:

• The DHCP server is down or not responding.

• The DHCP relay is not functioning correctly.

• The network is down.

• The firewall on your computer is blocking out network broadcast traffic.

• Your computer's network interface card or driver is not functioning correctly.

המסקנה מההודעה: יש לי בעיה עם הכרטיס רשת. לא הצלחתי להתקין את התוכנה של החייגן של בזקבילאומי (במקום זה היה לי מסך כחול) וכנראה שזה בגלל שכרטיס הרשת שלי אמור להיות על הלוח אם והוא לא מותקן, או לא מוגדר. מצד שני, המודם שלי מחובר דרך . אז אני שואלת אם יש סבירות שהבעיה קשורה ללוח האם אם אני בכלל מחוברת דרך ה - ? השאלה שלי נובעת רק מהעובדה שכשניסיתי להגדיר חייגן היה לי מסך כחול- ככה שכנראה ששיש קשר בין השניים. בכל מקרה, קראתי שחייב להיות על הלוח אם שלי "כרטיס מובנה" והוא כפי שמכונה במפרט של הלוח אם " Built in network card" ככה שכנראה הלוח אם לא יכול לזהות אותו כמו שצריך.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. הודעה מספר 4226

Product: Windows Operating System

ID: 4226

Source: Tcpip

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_TCPIP_TCP_CONNECT_LIMIT_REACHED

Message: TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent (incomplete) TCP connect attempts.

Explanation

The TCP/IP stack in with Service Pack 2 (SP2) installed limits the number of concurrent, incomplete outbound TCP connection attempts. When the limit is reached, subsequent connection attempts are put in a queue and resolved at a fixed rate so that there are only a limited number of connections in the incomplete state. During normal operation, when programs are connecting to available hosts at valid IP addresses, no limit is imposed on the number of connections in the incomplete state. When the number of incomplete connections exceeds the limit, for example, as a result of programs connecting to IP addresses that are not valid, connection-rate limitations are invoked, and this event is logged.

Establishing connection–rate limitations helps to limit the speed at which malicious programs, such as viruses and worms, spread to uninfected computers. Malicious programs often attempt to reach uninfected computers by opening simultaneous connections to random IP addresses. Most of these random addresses result in failed connections, so a burst of such activity on a computer is a signal that it may have been infected by a malicious program.

Connection-rate limitations may cause certain security tools, such as port scanners, to run more slowly.

User Action

This event is a warning that a malicious program or a virus might be running on the system. To troubleshoot the issue, find the program that is responsible for the failing connection attempts and, if the program might be malicious, close the program as follows.

To close the program

1. At the command prompt, type

Netstat –no

2. Find the process with a large number of open connections that are not yet established.

These connections are indicated by the TCP state SYN_SENT in the State column of the Active Connections information.

3. Note the process identification number (PID) of the process in the PID column.

4. Press CTRL+ALT+DELETE and then click Task Manager.

5. On the Processes tab, select the processes with the matching PID, and then click End Process.

If you need to select the option to view the PID for processes, on the View menu, click Select Columns, select the PID (Process Identifier) check box, and then click OK.

________________________________________

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. הודעה מספר 1003:

Product: Windows Operating System

ID: 1003

Source: Dhcp

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_FAILED_TO_RENEW

Message: Your computer was not able to renew its address from the network (from the DHCP Server) for the Network Card with network address %1. The following error occurred:

%2. Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

Explanation

The DHCP Client service on your computer did not receive a response from the DHCP server to renew your computer's IP address lease. The client still has a valid IP address and periodically will try to get an address lease extension.

This could be caused by network connectivity issues, a DHCP server or relay malfunction, firewall issues, or a malfunction of your computer's network interface card or driver.

User Action

If your computer is connected to the network by cable, confirm that the cable is plugged in. If you have a wireless network connection, confirm that you have a signal and the proper credentials for the wireless network.

The DHCP Client service will continue trying to get an IP address lease extension until it succeeds, so DHCP might establish communications on its own.

If communication between the DHCP client and the DHCP server is not established automatically, check the following possible causes and take corrective action:

• The DHCP server is down or not responding.

• The DHCP relay is not functioning correctly.

• The network is down.

• The firewall on your computer is blocking out network broadcast traffic.

• Your computer's network interface card or driver is not functioning correctly.

Version: 5.0

Component: System Event Log

Symbolic Name: EVENT_FAILED_TO_RENEW

Message: Your computer was not able to renew its address from the network (from the DHCP Server) for the Network Card with network address %1. The following error occured:

%2. Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

Explanation

The DHCP Client service on your computer did not receive a response from the DHCP server to renew your computer's IP address lease. The client still has a valid IP address and periodically will try to get an address lease extension.

This could be caused by network connectivity issues, a DHCP server or relay malfunction, firewall issues, or a malfunction of your computer's network interface card or driver.

User Action

If your computer is connected to the network by cable, confirm that the cable is plugged in. If you have a wireless network connection, confirm that you have a signal and the proper credentials for the wireless network.

The DHCP Client service will continue trying to get an IP address lease extension until it succeeds, so DHCP might establish communications on its own.

If communication between the DHCP client and the DHCP server is not established automatically, check the following possible causes and take corrective action:

• The DHCP server is down or not responding.

• The DHCP relay is not functioning correctly.

• The network is down.

• The firewall on your computer is blocking out network broadcast traffic.

• Your computer's network interface card or driver is not functioning correctly.

________________________________________

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. הודעה מספר 57:

Product: Windows Operating System

ID: 57

Source: Ftdisk

Version: 5.2

Symbolic Name: IO_WARNING_LOG_FLUSH_FAILED

Message: The system failed to flush data to the transaction log. Corruption may occur.

Explanation

NTFS could not write data to the transaction log. This could affect the ability of NTFS to stop or roll back the operations for which the transaction data could not be written. NTFS could not write data because of one or more of the following reasons:

< bad have might disk>

1. I/O requests issued by the file system to the disk subsystem might not have been completed successfully.

User Action

If this message appears frequently, run Chkdsk to repair the file system.

To repair the file system

1. Save any unsaved data and close any open programs.

2. Restart the computer.

The volume is automatically checked and repaired when you restart the computer.

Alternatively, you can run the Chckdsk tool from the command prompt without shutting down the computer first.

1. Click Start, click Run, and then type

cmd

2. At the command prompt, type chkdsk /R /X Drive:

Chkdsk runs and automatically repairs the volume.

3. Repeat step 2 for each volume on the disk.

If the following message appears, type Y.

“Cannot lock current drive. Chkdsk cannot run because the volume is in use by another process. Would you like to schedule this volume to be checked the next time the system restarts?”

The next time the computer is started, Chkdsk will automatically run.

Version: 5.0

Symbolic Name: IO_WARNING_LOG_FLUSH_FAILED

Message: The system failed to flush data to the transaction log. Corruption may occur.

Explanation

NTFS could not write data to the transaction log. This could affect the ability of NTFS to stop or roll back the operations for which the transaction data could not be written. NTFS could not write data because of one or more of the following reasons:

< bad have might disk>

1. I/O requests issued by the file system to the disk subsystem might not have been completed successfully.

User Action

If this message appears frequently, run Chkdsk to repair the file system.

To repair the file system

1. Save any unsaved data and close any open programs.

2. Restart the computer.

The volume is automatically checked and repaired when you restart the computer.

Alternatively, you can run the Chckdsk tool from the command prompt without shutting down the computer first.

1. Click Start, click Run, and then type

cmd

2. At the command prompt, type chkdsk /R /X Drive:

Chkdsk runs and automatically repairs the volume.

3. Repeat step 2 for each volume on the disk.

If the following message appears, type Y.

“Cannot lock current drive. Chkdsk cannot run because the volume is in use by another process. Would you like to schedule this volume to be checked the next time the system restarts?”

The next time the computer is started, Chkdsk will automatically run.

________________________________________

Currently there are no Microsoft Knowledge Base articles available for this specific error or event message. For information about other support options you can use to find answers online, see http://support.microsoft.com/default.aspx.

המסקנה מההודעה: היא שהדיסק של הוינדואוז לא הותקן כראוי כיוון שה- SCSI disk subsystem לא הותקן כראוי. אגב, יש לי בעיה עם פרמייר cs4 שאין לי סיכרוניזציה ויתכן והבעיה קשורה בזה שאין לי את SCSI disk subsystem preferred כפי שהתוכנה דורשת.

5. הודעה מספר 50

Details

Product: Windows Operating System

ID: 50

Source: Ntfs

Version: 5.2.3790.1830

Message: NTFS - Delayed Write Lost

Explanation

Microsoft® Windows® was unable to write the data cache from memory to the disk. This error might have been caused by a failure of your computer hardware or network connection.

Cause

Possible causes include:

• If you were writing to removable media (such as a floppy disk or CD-R), the media might have been taken away before the data cache could be cleared.

• The disk resource that you were writing to went offline.

• You were writing to a remote disk and the network connection between your computer and the remote disk was severed.

User Action

Do one or more of the following:

• Check the network connection.

• Check the disk integrity. For disks that are formatted with the NTFS file system, you should examine the disk because it might be nearing failure.

• Review the application log in Event Viewer for the file name.

• Check the system or application logs for entries related to the disk stack. If there are entries in the logs related to the disk stack, it is likely that the event occurred because of a hardware failure.

Related Resources

For more information about Event ID 50, see Knowledge Base article 816004 “Description of the Event ID 50 Error Message,” at http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=25977.

אני חושבת שזה ה-sestem event שמצביע על הבעיה שלי. מהסיבות הבאות: הייתה תקופה שהיה לי בלו סקין כל חצי שעה. זה היה כי שני כונני הדיסקים היו מוגדרים על אותו מקום, אם אני לא טועה הם הותקנו באופן שמתאים ללינוקס. המידע היחיד שקיבלתי על הבעיה שהייתה הוא כזה:"הבקר סטה היה מכוון לא נכון על הדיסק. הדרייבר של הדיסקים- 10 פסים. בביוס היה מוגדר קונטרולר. שינוי הגדרה של לקונטרולר ואז לא צריך דרייבר. הדרביר לא היה מצליח לבצע פעולה ואז הבעיה חוזרת לwindows- " אז אחרי שעליתי על זה שהבעיה היא עם הכוננים הם תיקנו לי את הקטע עם הכוננים ואפילו החליפו אותם (ככה הם טוענים)

על כל פנים, הבעיה נפתרה באופן חלקי- ומקריאה בנושא- יתכן ובביוס מוגדרים דברים שקשורים ל- RAID. מה שמעלה את החשש שלי בנוגע להגדרה של raid היא העובדה שבמפרט שלי כתוב שיש לי raid- לכן- הטכנאי שהרכיב לי אותו התבלבל, הגדיר חלק מהדברים בביוס כמו שעושים ל-raid ולכן יש לי בעיה עם הלוח אם!! לא מבחינת חומרה- אלא מבחינת ההגדרות!!!

האם ישנה אופציה לבדוק אם קיימים אצלי לSATA (אותם היית אמורה לקבל עם לוח האם)?

הדיסק שמגיע עם הלוח אם לא היה אף פעם ברשותי, אבל אולי אפשר להוריד את הדרייבר מהאתר של Ausus (רק שאני לא יודעת עד כמה ממולץ לעשות את זה בלי לוודא שצריך את הדרייבר- זה עלול להיות קטלני אם לא מוודאים את זה.. ואני גם לא יודעת איך לעשות/לבדוק את זה)

כעת, אני אחזור לבעיה ההתחלתית שהייתה לי: כאמור, היתה לי בעיה עם הגדרת הכוננים= בלו סקרין כל חצי שעה > הגדרת הכוננים שונתה> אבל הבעיה נשארה, אמנם לא כמו שהייתה- אבל עדיין יש מסכים כחולים מדי פעם והמחשב לא יודע לעבוד עם מדיה דיגיטלית! הבעיה ההתחלתית- זו שממנה צמחו כל האחרות הייתה ככל הנראה שהוינדואוז לא זיהה את הדיסק (כפי שפירטתי)- כי לווינדואוז אין תמיכה מובנית בהתקנה ל-SATA. אז כמו שאמרתי הם תיקנו את זה, אבל מה לגבי ההגדרות האחרות של ה-raid ? הם ככל הנראה הגדירו בביוס הכל לפי raid ואז כשהם תיקנו הם שינו את ההגדרות של הכוננים בלבד. במילים אחרות.. זה בדיוק כמו לנקות ולשכוח לנקות בפינות- הם פשוט לא שינו את כל ההגדרות.... הם לא ניקו את הכל...ככה שהגדרת ה-raid כנראה נוגעת לדברים נוספים- לדברים נוספים שהם לא שינו- ולכן הבעיה נפתרה באופן חלקי!

אני , כאמור, לא מצליחה לעשות שום פעולה שקשורה בעיבוד של מדיה דיגיטלית. כנראה כי שכשאני מריצה מדיה דיגיטלית היא נתקעת משום שאופציית ה-RAID ב- מפריעה לתהליך ההרצה הזה באופן מסוים (שאני לא יודעת איך הוא עובד)

מצד שני, אולי יש לי לא מעודכן,! אבל שוב פעם, הסבירות היא שמדובר בהגדרות לא נכונות- בגלל שידוע לי זה מכבר שהבעיה של הכוננים הייתה קשורה בהגדרה של raid = הגדרה לא נכונה, ואז די מתבקש להסיק מכך שעדיין יש לי שאריות, ואיפשהו god knows where יש שם עדיין דברים שמוגדרים כ-raid וכיו"ב

על כל פנים- החלפת הכוננים יצרה בעיה אחרת. הנה ההסבר שחשבתי עליו, אין לי מושג אם יש בסיס למה שאני חושבת, אבל אני אפרט בכל זאת: אחרי שהם שינו את החומרה הם התקינו את הוינדואז ואת הויסטה. ואיפה הבעיה? מערכות ההפעלה לא הותקנו ישירות מהדיסק אלא מתוך תוכנה מסוג gohst . גיליתי את זה כי בטעות הבאתי להם את הקופסא של הדיסק כשהיא ריקה. כששאלתי אותם "איך בדיוק התקנתם את זה עם הקופסא הייתה ריקה?" הם אמרו לי "מתוכנה מסוג ghost, פשוט שיחזרנו את זה למה שזה היה" הגיוני ביותר כשמתקינים היא מתיישבת על ההארדיסק - אבל - יחד עם זאת, קיימת שרשרת של תגובות במחשב. לכן, כאשר מערכות ההפעלה שלי הותקנו דרך תוכנת שחזור מסוג gohst הן לא הותקנו בהתאם לרכיבי החומרה וההגדרות שהשתנו, כאמור. כלומר שהמערכת הפעלה למעשה שוחזרה למצב שבו כונני הדיסקטים ישבו באופן אחר (ושגוי) על הלוח אם (וכיו"ב הוגדרו אחרת על ההארדיסק.)

קשה לי להסביר את זה מבחינה מקצועית, אבל ההיגיון שלי אומר לי שיש פה בעיה. בעיה שלא הייתה קיימת אם החומרה הייתה יושבת כפי שישבה. זאת בעיה שנובעת מזה שהם שינו את החומרה ושיחזרו את המערכת לנקודת זמן שבה החומרה ישבה אחרת. אני די משוכנעת שזה יצר בעיה של הגדרות. אני אשחזר את רצף הנתונים כדי להסביר למה אני מתכוונת. אגב, ממש לי מושג אם מה שאני כותבת פה קשור למציאות, אבל בכל זאת.. אז ככה:

א. קניתי מחשב

ב. היה לי בלו סקרין בתדירות של כל חצי שעה

ג. הבעיה הייתה בהגדרת הכוננים מבחינת חומרה, משהו שגם קשור לכבל שלהם .. הם ישבו פיזית לא נכון ולא חוברו כראוי ללוח אם (כמו בלינוקס, אם אני לא טועה.. פירטתי על זה קודם) כך שזה גרם להגדרה לא נכונה שלהם ובכך לחישוב לא נכון שהביא להתרסקות המערכת אחת לחצי שעה בערך.

ד. על כל פנים, בעיית החומרה של הכבל והכוננים נפתרה (לדעתי לא לחלוטין)

ה. עד פה הכל טוב

ו. אבל- לאחר תיקון החומרה ופירמוט המחשב הותקנו שתי מערכות ההפעלה מחדש.

ז. עד פה גם הכל טוב- גם החלפה של הכוננים וגם פירמוט! אז זהו שלא.

ח. למה לא? כי הבעיה הייתה שמערכות ההפעלה הותקנו מדיסק גיבוי של תוכנת שיחזור- והתוכנה שיחזרה את מערכת ההפעלה מהתקופה שהיא התישבה על המערכת כפי שהיו אז, כלומר בנקודת הזמן שבה הכוננים ישבו אחרת על המחשב!! זאת בעיה!

המערכת בנויה על תגובות שרשרת, והחוליה החסרה היא הכוננים. המערכת מריצה פקודה כדי לחפש את הכוננים הישנים ולא מצליחה- ואז היא נתקעת. מערכת ההפעלה שוחזרה למצב שבו הכוננים ישבו במקום אחר בלוח אם- לכן כשאני מכניסה דיסק למחשב מערכת ההפעלה שלי לא קוראת אותו - לא נפתח לי שום חלון.. לכן בעת כל הרצה של מדיה דיגיטלית המחשב שלי נתקע, כי כשהוא מגיע לקטע של הכונן ב-chain של החישוב/,במערך החישובי- הוא מריץ עליו חיפוש ואז נוצרת בעיה של זמן הרצה. (כשאני מנגנת מדיה או עורכת אני שומעת את הסאונד כרגיל אבל התמונה קופאת כי יש בעיה במערך החישובי כמו שאמרתי, לא תמיד הכל נתקע בבת אחת- זה בא בשלבים) למעשה: המדיה הדיגיטלית קשורה לכוננים - העובדה שהמערכת קוראת את הדיסק די.וי.די כשם שהיא קוראת סרט שיושב על הזיכרון מהווה את הקו המחבר של הבעיה: מערכת ההפעלה (ששוחזרה במקום שיתקינו אותה מהדיסק) מבקשת לזהות רכיב שהמיקום שלו שונה! אז יש כשל בחישוב ולבסוף גם בעיה עם ה-Runtime של החישוב = המחשב שלי נתקע בהרצת כל סוג של מדיה. לכן הוא גם נתקע בעת השימוש בתוכנות העריכה- כי הוא לא יודע לבצע את פעולת החישוב כמו שצריך. הוא עדיין מחפש את ההגדרות שהיו לו בנקודת הזמן שבה הכוננים ישבו אחרת, שבו החומרה ישבה אחרת- והכל בגלל שמערכת ההפעלה הותקנה באופן של שחזור! באופן הזה היא לא יכולה הייתה יכולה לקלוט (קלט) שיש לי כוננים אחרים שיושבים אחרת, ולכן בתהליך החישוב שלה היא עדיין מחפשת את הקלט של הכוננים הקודמים- היא מריצה חישוב- אז המחשב שלי חורק- אחר כך הוא נתקע -ובשלב מסוים,כשכל החישוב מסתיים- יש גם מסך כחול! כן, זה לא כיף...חח..

בקיצור, המערכת לא הוגדרה, לא התלבשה על החומרה החדשה כי היא שוחזרה כהשחומרה ישבה באופן אחר. מה שמפליא זה שתוכנת השחזור לא נתנה הודעת שגיאה שהיא לא יכולה להיות מותקנת על המחשב כי החומרה השתנתה. כנראה שהיא לא נתנה הודעת שגיאה כי זאת תוכנה דפוקה, וגם בגלל שהיא מותקנת על ההארדיסק- וההארדיסק בתכלס הוא אותו הארדיסק, והמחיצות הן אותן מחיצות- רק שההגדרות שלו שונו- לכן השחזור "עבר בשלום".. אבל, כמו שאמרתי, ההארדיסק מקושר לכוננים ושניהם ללוח אם ופה מתחיל הכשל במערך החישובי..

אז בעצם, בגלל שהכתובת של הכוננים שונתה וכיו"ב גם דברים נוספים- יש בעיה בהרצה של מערכת ההפעלה על החומרה- אין תאימות- כי מערכת ההפעלה היא שחזור של המערכת שהייתה כשהחומרה הייתה אחרת, כלומר כשהכוננים ישבו אחרת. לכן, המערכת לא תדע לתקשר כראוי עם הכוננים משום שהיא לא זיהתה אותם בעת ההתקנה. בצורה של שחזור, המערכת עדיין "תבקש" לזהות את רכיבי המחשב כפי שהיו ביום ההתקנה המשוחזר, וביום ההתקנה המשוחזר הרכיבים היו אחרים וישבו

המסקנה היא שמערכת ההפעלה לא יכולה להיות מותקנת כמו שצריך במצב הזה וזה גורם לעוד בעיות.. ואולי זה, בשילוב הגדרות לא נכונות של הביוס הן 2 הבעיות שיש לי.

והנה, בהקשר לכך- ההודעה הבאה מראה את הקשר ל-cdrome-

6. הודעה מספר 7:

Details

Product: Windows Operating System

ID: 7

Source: Cdrom

Version: 5.2

Symbolic Name: IO_ERR_BAD_BLOCK

Message: The device, %1, has a bad block.

Explanation

The device has a bad block of memory, which attempted to read. The data might be missing or corrupted.

User Action

Do one or all of the following:

• Retry the operation.

• Clean the physical hard drive.

• Use newer media.

Version: 5.0

Component: System Event Log

Symbolic Name: IO_ERR_BAD_BLOCK

Message: The device, %1, has a bad block.

Explanation

The device has a bad block of memory, which attempted to read. The data might be missing or corrupted.

7. הודעה מספר 7011:

Product: Windows Operating System

ID: 7011

Source: Service Control Manager

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_TRANSACT_TIMEOUT

Message: Timeout (%1 milliseconds) waiting for a transaction response from the %2 service.

Explanation

The specified service did not respond to a control request (such as pause, continue, interrogate, or stop) from Service Control Manager within the specified time.

The service might be stuck in a loop or waiting on a system resource, such as additional memory.

User Action

To determine why the service is unresponsive, do the following:

• Verify that the service is configured correctly.

• Verify that the system is in a healthy state, for example, it is not running low on resources.

Version: 5.0

Component: System Event Log

Symbolic Name: EVENT_TRANSACT_TIMEOUT

Message: Timeout (%1 milliseconds) waiting for a transaction response from the %2 service.

Explanation

The specified service did not respond to a control request (such as pause, continue, interrogate, or stop) from Service Control Manager within the specified time.

The service might be stuck in a loop or waiting on a system resource, such as additional memory.

User Action

To determine why the service is unresponsive, do the following:

• Verify that the service is configured correctly.

• Verify that the system is in a healthy state, for example, it is not running low on resources.

ובהקשר לכך- הנה הודעה שמראה שיש בעיה עם הכבל או משהו בסגנון, או שמדובר בהגדרה לא נכונה!

8. הודעה מספר 11:

The driver detected a controller error on \Device\Harddisk1\DR4.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Details

Product: Windows Operating System

ID: 11

Source: Disk

Version: 5.2.3790.1830

Message: Disk - The driver has detected a controller or cable error.

Explanation

This event indicates that I/O failures have occurred on the volume.

Cause

Possible causes include:

• A hardware failure that prevents communication with a disk (for example, a loose cable, a loose disk controller card, or a cable failure).

User Action

Do one or more of the following:

• Check the status of your hardware for any failures (for example, a disk, controller card, or cable failure).

• Check Event Viewer for additional events from lower-level storage drivers that might indicate the cause of the failure.

• Restart the computer.

• Contact Customer Service and Support.

9. הודעה מספר 51:

Product: Windows Operating System

ID: 51

Source: Disk

Version: 5.2

Symbolic Name: IO_WARNING_PAGING_FAILURE

Message: An error was detected on device %1 during a paging operation.

Explanation

An input/output (I/O) request to a memory-mapped file failed and the operation was retried.

User Action

If these events are logged regularly on a primary system drive, replace the device. Otherwise, no user action is required.

Version: 5.0

Symbolic Name: IO_WARNING_PAGING_FAILURE

Message: An error was detected on device %1 during a paging operation.

Explanation

An input/output (I/O) request to a memory-mapped file failed and the operation was retried.

User Action

If these events are logged regularly on a primary system drive, replace the device. Otherwise, no user action is required.

10. הודעה מספר 15200 (אין עליה מידע, אבל זה מה שהיה רשום ב-event):

MTP Driver has cancelled the operation 0x9803

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

ID: 15200

Source: WPDMTPDriver

We're sorry

There is no additional information about this issue in the Error and Event Log Messages or Knowledge Base databases at this time. You can use the links in the Support area to determine whether any additional information might be available elsewhere.

________________________________________

Thank you for searching on this message; your search helps us identify those areas for which we need to provide more information.

11. הודעה מספר 8021 (אין עליה מידע, אבל זה מה שהיה רשום ב-event):

the browser service was unable to retrieve a list of servers from the browser master \\'some name'- on the network \Device\NetBT_Tcpip_{'some nomber'}.

Browser master: \\'some name'-PC

Network: \Device\NetBT_Tcpip_{'some nomber'}

This event may be caused by a temporary loss of network connectivity. If this message appears again, verify that the server is still connected to the network. The return code is in the Data text box.

Details

Product: Windows Operating System

ID: 8021

Source: BROWSER

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_BROWSER_SERVER_LIST_FAILED

Message: The browser service was unable to retrieve a list of servers from the browser master %1 on the network %2.

Browser master: %1

Network: %2

This event may be caused by a temporary loss of network connectivity. If this message appears again, verify that the server is still connected to the network. The return code is in the Data text box.

Explanation

The master browser maintains the browse list and provides it to other computers when requested. This computer could not retrieve the browse list from the master browser four times consecutively.

Possible causes include:

• Network outages,

• Name resolution problems,

• An overloaded master browser, or

• A master browser that is unavailable because, for example, it is shut down or its network connectivity is lost.

This event usually indicates poor network health. For more information about browsing, see Appendix I: Windows 2000 Server Browser Service on the Technet Web site.

User Action

If this event is logged more than several times per day, check network connectivity issues. Otherwise, no user action is required.

Version: 5.0

Symbolic Name: EVENT_BROWSER_SERVER_LIST_FAILED

Message: The browser service was unable to retrieve a list of servers from the browser master %1 on the network %2.

Browser master: %1

Network: %2

This event may be caused by a temporary loss of network connectivity. If this message appears again, verify that the server is still connected to the network. The return code is in the Data text box.

Explanation

The master browser maintains the browse list and provides it to other computers when requested. This computer could not retrieve the browse list from the master browser four times consecutively.

Possible causes include:

• Network outages,

• Name resolution problems,

• An overloaded master browser, or

• A master browser that is unavailable because, for example, it is shut down or its network connectivity is lost.

This event usually indicates poor network health. For more information about browsing, see Appendix I: Windows 2000 Server Browser Service on the Technet Web site.

12. הודעה מספר 10016 :

The machine-default permission settings do not grant Local Activation permission for the COM Server application with CLSID

{555F3418-D99E-4E51-800A-6E89CFD8B1D7}

to the user NT AUTHORITY\LOCAL SERVICE SID (S-1-5-19). This security permission can be modified using the Component Services administrative tool.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Details

Product: Windows Operating System

ID: 10016

Source: DCOM

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_COM_ACCESS_DENIED_IN_SERVER_ACTIVATION_OR_LAUNCH_PERMISSION

Message: The %1 permission settings do not grant %2 %3 permission for the COM Server application with CLSID %4 to the user %5\%6 SID (%7). This security permission can be modified using the Component Services administrative tool.

%1 = machine-default, application-specific; %2 = local, remote; %3 = launch, activation; %4 = ; %5 = /; %6 = .

Explanation

A program, the Clsid displayed in the message, tried to start the DCOM server by using the DCOM infrastructure. Based on the security ID (SID), this user does not have the necessary permissions to start the DCOM server.

User Action

Verify that the user has the appropriate permissions to start the DCOM server.

To assign permissions

1. Using Regedit, navigate to the following registry value

HKCR\Clsid\clsid value\localserver32

The clsid value is the information displayed in the message.

2. In the right pane, double-click Default. The Edit String dialog box is displayed. Leave this dialog box open.

3. Click Start, and then click Control Panel.

4. Double-click Administrative Tools, and then double-click Component Services.

5. In the Component Services snap-in, expand Computers, expand My Computer, and double-click DCOM Config.

6. In the right pane, locate the program by using its friendly name.

7. Right-click the program name, and then select Properties.

8. On the Security tab, in the Launch and Activation Permissions group box, select Customize, and then click Edit.

13. הודעה מספר 1003 מקטגוריה (102)- System error ! ! ! :o :o :o :o :o

זאת הודעת שגיאה על בלו סקרין מתאריך 14/2/2010 )מסתבר שכל הודעה שה-source שלה הוא system error ושה-category שלה הוא ( 'מספר' ) היא הודעת שגיאה אשר מביאה למסך כחול)

הערות לגבי ההודעה: הודעה זו הופיעה גם בתאריך 27/10/2009- צריך לבדוק איזה פעולות ביצעה המערכת בזמן הזה כדי לאמוד את הבעיה?

Error code 000000000000003b, parameter1 00000000c0000005,

parameter2 fffff97ffd61f8ed, parameter3 fffffadeb25d7ca0, parameter4

0000000000000000.

For more information, see Help and Support Center at

Bytes:

0000: 53 79 73 74 65 6d 20 45 System E

0008: 72 72 6f 72 20 20 45 72 rror Er

0010: 72 6f 72 20 63 6f 64 65 ror code

0018: 20 30 30 30 30 30 30 30 0000000

0020: 30 30 30 30 30 30 30 33 00000003

0028: 62 20 20 50 61 72 61 6d b Param

0030: 65 74 65 72 73 20 30 30 eters 00

0038: 30 30 30 30 30 30 63 30 000000c0

0040: 30 30 30 30 30 35 2c 20 000005,

0048: 66 66 66 66 66 39 37 66 fffff97f

0050: 66 64 36 31 66 38 65 64 fd61f8ed

0058: 2c 20 66 66 66 66 66 61 , fffffa

0060: 64 65 62 32 35 64 37 63 deb25d7c

0068: 61 30 2c 20 30 30 30 30 a0, 0000

0070: 30 30 30 30 30 30 30 30 00000000

0078: 30 30 30 30 0000

Words:

0000: 74737953 45206d65 726f7272 72452020

0010: 20726f72 65646f63 30303020 30303030

0020: 30303030 33303030 50202062 6d617261

0030: 72657465 30302073 30303030 30633030

0040: 30303030 202c3530 66666666 66373966

0050: 31366466 64653866 6666202c 61666666

0060: 32626564 63376435 202c3061 30303030

0070: 30303030 30303030 30303030

Details

Product: Windows Operating System

ID: 1003

Source: System Error

Version: 5.2

Symbolic Name: ER_KRNLCRASH_LOG

Message: Error code %1, parameter1 %2, parameter2 %3, parameter3 %4, parameter4 %5.

Explanation

A blue screen (Stop error) was reported. The message contains details about the error. A matching event with Event ID 1001 might also appear in the event log. This matching event displays information about the specific error that occurred.

המסקנה מהמסך הכחול:

א. ה-event הזה קשור ל-event 1001 ככל הנראה. התאימות בין שני ה-events היא המקור לבעיה- לכן צריך למצוא את מה שמקשר בין שתי הודעות השגיאה האלו. חשוב ביותר.

ב. אז הנה ההודעה 1001

14. הודעה מספר 1001 (כאמור- קשורה להודעה 1003 שהביאה לבלו סקרין)

bytes:

0000: 79 00 00 00 y...

words:

0000: 00000079

Your computer was not assigned an address from the network (by the DHCP Server) for the Network Card with network address 002354484A07. The following error occurred:

The semaphore timeout period has expired. . Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Details

Product: Windows Operating System

ID: 1001

Source: Dhcp

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_FAILED_TO_OBTAIN_LEASE

Message: Your computer was not assigned an address from the network (by the DHCP Server) for the Network Card with network address %1. The following error occurred:

%2. Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

Explanation

The DHCP client could not contact the DHCP server.

User Action

No user action is required. The DHCP client will automatically try to contact the server again.

If you expect a DHCP address and you still cannot contact the server, verify that the client is on a network that has a DHCP server.

==========================================================

מסקנה של התאימות בין שתי הודעות השגיאה:

א. מבחינת byets: שתי ההודעות חולקות את אותו בייט- כלומר בגלל ששתי הבעיות קשורות לאותה כתובת אז יש התנגשות ואז blou screen . להלן הביטים המשותפים:

זה חלק מה-bytes של הודעת שגיאה מספר 1003 מקטגורית (102)

0000: 53 79 73 74 65 6d 20 45 System E

זה חלק מה-words של הודעת שגיאה מספר 1003 מקטגורית (102)

0000: 74737953 45206d65 726f7272 72452020

זה כל ה- bytes של הודעת שגיאה 1001

0000: 79 00 00 00 y...

זה כל ה-words של הודעת שגיאה 1001:

0000: 00000079

15. להלן information על הודעת השגיאה 1001:

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff97ffd61f8ed, 0xfffffadeb1babc50, 0x0000000000000000). A dump was saved in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini100509-01.dmp.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Details

Product: Windows Operating System

ID: 1001

Source: Save Dump

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_BUGCHECK_SAVED

Message: The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: %1. A dump was saved in: %2.

Explanation

The computer has restarted from a bugcheck. The event log contains details about the cause of the bugcheck.

User Action

If an error report was generated for this error, you might be able to obtain more information about the error by sending the report to for analysis.

What to expect

Microsoft actively analyzes all error reports and prioritizes them based on the number of customers affected by the error signature contained in the report. When a report is submitted, Microsoft will try to determine the cause of the error, categorize it according to the type of issue encountered, and send you relevant information when such information is available. However, because error reports do not always contain enough information to positively identify the source of the issue, Microsoft may might need to collect a number of similar reports from other customers before a pattern is discovered. Although Microsoft might not be able to provide a solution for your particular error at this time, all information submitted is used to further improve the quality and reliability of our products.

מסקנה מה-information על הודעת השגיאה 10001:

הם כותבים כך:

If an error report was generated for this error, you might be able to obtain more information about the error by sending the report to Microsoft for analysis.

כלומר- שאםreport error היה קשור ל-error הנ"ל (והרי ש-error id 1003 מ-catgory (102) הוא זה שקשור לזה ) אז יש באפשרותי לדלות עוד מידע לגבי הארור הזה באמצעות דיווח ל-Microsoft בשביל אנליזה.

להלן שלשת האניפורמיישנס האחרים וכן הסדר הכרונולוגי של ההודעות:(מה שבכחול זה אינפורמיישן של הודעת שגיאה 1001 כמו מה שלמעלה, מה שבשחור זה ההודעת שגיאה עצמה)

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff97ffd61f8ed, 0xfffffadeb0b5e450, 0x0000000000000000). A dump was saved in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini060210-01.dmp.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff97ffd61f8ed, 0xfffffadeb19f1ca0, 0x0000000000000000). A dump was saved in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini051710-01.dmp.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Your computer was not assigned an address from the network (by the DHCP Server) for the Network Card with network address 002354484A07. The following error occurred:

The semaphore timeout period has expired. . Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

For more information, see Help and Support Center at

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff97ffd61f8ed, 0xfffffadeb25d7ca0, 0x0000000000000000). A dump was saved in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini122809-01.dmp.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff97ffd61f8ed, 0xfffffadeb25d7ca0, 0x0000000000000000). A dump was saved in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini122809-01.dmp.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff97ffd61f8ed, 0xfffffadeb1babc50, 0x0000000000000000). A dump was saved in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini100509-01.dmp.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

ואחרי כל זה מופיע:

================================================================================================================

16. הודעה מספר 10016:

Product: Windows Operating System

ID: 10016

Source: DCOM

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_COM_ACCESS_DENIED_IN_SERVER_ACTIVATION_OR_LAUNCH_PERMISSION

Message: The %1 permission settings do not grant %2 %3 permission for the COM Server application with CLSID %4 to the user %5\%6 SID (%7). This security permission can be modified using the Component Services administrative tool.

%1 = machine-default, application-specific; %2 = local, remote; %3 = launch, activation; %4 = ; %5 = /; %6 = .

Explanation

A program, the Clsid displayed in the message, tried to start the DCOM server by using the DCOM infrastructure. Based on the security ID (SID), this user does not have the necessary permissions to start the DCOM server.

User Action

Verify that the user has the appropriate permissions to start the DCOM server.

To assign permissions

1. Using Regedit, navigate to the following registry value

HKCR\Clsid\clsid value\localserver32

The clsid value is the information displayed in the message.

2. In the right pane, double-click Default. The Edit String dialog box is displayed. Leave this dialog box open.

3. Click Start, and then click Control Panel.

4. Double-click Administrative Tools, and then double-click Component Services.

5. In the Component Services snap-in, expand Computers, expand My Computer, and double-click DCOM Config.

6. In the right pane, locate the program by using its friendly name.

7. Right-click the program name, and then select Properties.

8. On the Security tab, in the Launch and Activation Permissions group box, select Customize, and then click Edit.

Add the user to the permissions list, and give the user the appropriate permissions.

The shadow copies of volume E: were aborted during detection.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

17. הודעה מספר 29:

ID: 29

Source: VolSnap

We're sorry

There is no additional information about this issue in the Error and Event Log Messages or Knowledge Base databases at this time. You can use the links in the Support area to determine whether any additional information might be available elsewhere.

18. הודעה מספר 7000:

Product: Windows Operating System

ID: 7000

Source: Service Control Manager

Version: 5.2

Symbolic Name: EVENT_SERVICE_START_FAILED

Message: The %1 service failed to start due to the following error:

%2

Explanation

Service Control Manager (SCM) could not start the specified service, probably because the service is not configured correctly.

User Action

Do one or all of the following:

• Review the error information displayed in the message.

• Verify that the service password has not expired.

• Verify that the service is in the correct location.

• Verify that the service is not infected with a virus.

• To display the WIN32_EXIT_CODE error that SCM encountered when trying to start the program, at the command prompt, type

sc query service name

The information displayed can help you troubleshoot possible causes for the error.

If the WIN32_EXIT_CODE is zero, then SCM did not attempt to start the service because the error was detected first.

Version: 5.0

Symbolic Name: EVENT_SERVICE_START_FAILED

Message: The %1 service failed to start due to the following error:

%2.

Explanation

Service Control Manager (SCM) could not start the specified service, probably because the service is not configured correctly.

User Action

Do one or all of the following:

• Review the error information displayed in the message.

• Verify that the service password has not expired.

• Verify that the service is in the correct location.

• Verify that the service is not infected with a virus.

• To display the WIN32_EXIT_CODE error that SCM encountered when trying to start the program, at the command prompt, type

sc query service name

The information displayed can help you troubleshoot possible causes for the error.

If the WIN32_EXIT_CODE is zero, then SCM did not attempt to start the service because the error was detected first.

ההודעה הבאה מראה שלמרות שהמערכת שלי מכוונת על עדכונים אוטומטיים הדבר לא באמת נעשה, וככה זה גם נראה כשמסתכלים על הגרסאות של כל דבר- חלק מהפונקציות הן עדיין בגרסאות של sp1 למרות שיש לי sp2, אז הנה ההודעה:

Unable to Connect: is unable to connect to the automatic updates service and therefore cannot download and install updates according to the set schedule. Windows will continue to try to establish a connection.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

18. הודעה מספר 16:

ID: 16

Source: Windows Update Agent

We're sorry

There is no additional information about this issue in the Error and Event Log Messages or Knowledge Base databases at this time. You can use the links in the Support area to determine whether any additional information might be available elsewhere.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל נתחיל מהבסיס. עני בבקשה על השאלות הבאות (יכול להיות שאני חוזר על דברים שענית עליהם ואם כך אני מתנצל מראש, פשוט ההודעה הכילה המון מידע ולא בטוח שהספקתי לעכל את הכל).

1) האם את יכולה לברר מהו דגם ספק הכוח של המחשב (הדרך המדויקת ביותר לעשות זאת היא לפתוח את המארז ולהסתכל על המדבקה שמודבקת על הספק עצמו, חשוב לדעת מיהו היצרן ופחות מעניינים הנתונים כמו וולט, אמפר וואט שכתובים עליו). אני שואל כי לפי המפרט שפרסמת יכול להיות שהספק ג'נרי וגם אם רשום עליו 700W בפועל יכול להיות שהוא נותן הרבה (הרבה) פחות. זאת נקודה חשובה.

2) האם את יכולה להעלות לפה את קובצי ה-minidump עצמם (הכי פשוט ליצור קובץ ZIP שמכיל את כולם או האחרונים ביותר ולהעלות אותו לכאן)?

3) כדאי להריץ בדיקה לכונן הקשיח בעזרת הכלי הייעודי מאתר היצרן או תוכנה כגון HDtune.

4) את יכולה להוריד את התוכנה PCWizard ולהעלות לפה פלט של החלון הראשון (האייקון השמאלי העליון ברשימת האייקונים שבצד שמאל) - באמצעות לחיצה ימנית בנקודה כלשהי וייצוא הנתונים בפורמט TXT. זה ייתן לכולם מידע מדויק על החומרה המדויקת שמותקנת אצלך במחשב.

א. בקשר להגדרות ה-, לא יודע מה מוגדר שם אבל אפשר לאפס את ה- להגדרות האופטימאליות (הגדרות ברירת המחדל) כדי להחזיר את כל ההגדרות להגדרות היצרן. אני עדיין לא חושב שיש בזה צורך בהכרח.

ב. בעקרון לא צריכה להיות שום בעיה ושום הבדל בין התקנת מערכת לשחזורה מ-Ghost (אלא אם הבעיה תוכנתית והם לקחו אימאג' של מחיצה שמכילה את הבעיה התוכנתית ואז החזירו אותה). במקרה ויהיה צורך אני מבין שיש לך את המדיות עצמן כדי לבצע התקנה נקייה (אך עדיין אין בכך צורך) אם זה נכון?

ג. את מחוברת לנתב או ישירות למודם? בכל מקרה אני מבין שהחיבור הוא באמצעות חיבור .

ד. כשאת אומרת שאת לא יכולה להפעיל שום מדיה במחשב, מה הכוונה? את לא מצליחה לנגן/לשמוע להציג את המדיה? היא נתקעת/מגמגת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, תודה על התגובות (ותודה מיוחדת ל-About:blank)

1. לגבי הספק כוח:

אז כמו שכבר ציינתי- זה מה שכתוב לי במפרט:

Silent 700 Watt (24Pin) ATX12V v2.3, EPS 2.91 compliant. 12c fan cooling. 19dBA at 80% Load. Support SLI, Quad CPU and all Multi- GPU. 3.3V - 24A, +5V - 24A, +12V1 - 20A, +12V2 - 20A, +12V3 - 20A,+12V4 - 20A, (Combined 12V - 612W),-12V - 0.8A, +5VSB - 3A.

ובכלל שהם כמובן לא ציינו הכל הסתכלתי על הספק עצמו פיזית וכתוב עליו:

silent EZ 700w

זה אתר סיני כי זה מיוצר בסין www.topwer.com -

model no: Top-700A-P1

זה מה שהצלחתי לראות שם עם כל החוטים והכל.. אבל חיפשתי בגוגל ומצאתי את זה

200-240V 12-6A / 50-60Hz

SilentEZ 700

Voltage 3.3V 5V 12V1 12V2 12V3 12V4 -12V 5Vsb

Max spilt current 24A 24A 20A 20A 20A 20A 0.8A 3.0A

Max combine Power 150W 612W(*672W) 20W

Total Power 700W

115-230V 12-6A / 50-60Hz

וגם רשימת רייטינג של האתר guru3d.com ששם מדורג ה- ATX Power Supply Unit Maximum Combined 12v

(הנה כתובת האתר.. למי שמעוניין לראות את הסקר על הספקי כוח: http://archive.slickdeals.net/showthread.php?t=554094)

וזה מה שכתוב שם: שיש לדגם שלי 48 אמפר Topower P1 TOP-700A-P1 48amps

2. לגבי הקבצי dump עצמם ומידע על המערכת.. אמממ.. אני אשלח לך את הכל בהודעה. מקווה שזה בסדר מצידך, אני פשוט לא ממש יכולה למיין מידע שעדיף לא לפרסם באתר.

3.

"כדאי להריץ בדיקה לכונן הקשיח בעזרת הכלי הייעודי מאתר היצרן או תוכנה כגון HDtune- "
אני אעשה את זה.. אממ.. זה קצת מלחיץ אותי.. אני מעדיפה לגבות את כל המידע שלי לפני שאני מריצה משהו בסגנון למרות שעקרונית אין צורך.

4. מידע על החומרה שיש לי במחשב אפשר לראות בקבצים שאצרף לפה

א. בקשר להגדרות ה-BIOS,

לא יודע מה מוגדר שם אבל אפשר לאפס את ה- להגדרות האופטימאליות (הגדרות ברירת המחדל) כדי להחזיר את כל ההגדרות להגדרות היצרן. אני עדיין לא חושב שיש בזה צורך בהכרח-

אני לא יודעת אם כדי לשנות את ההגדרות באמת כי כשהלכתי ל- Hardwar research> conflicts/ sharing

היה כתוב לי

i/o port I/O Port "0x00000000-0x00000cf7" +hardware resources

ומהמידע שאספתי כתוב שזאת בעיה שיכולה לנבוע מהגדרות של הביוס בין השאר, כלומר דווקא כהוא מוגדר עם ההגדרות של היצרן אז יש בעיות. אני כבר ממש מבולבלת מכל הנושא הזה.. קראתי על זה אבל אין לי מושג מה נכון ומה לא, ובכלל.. אין סוף לבעיות שאני מוצאת....אז הנה מה שכתוב בנושא של ה- i/o port (ושוב, אני לא מבינה בזה לגמרי..אבל אני תמיד כותבת הכל כי אולי מה שלא נראה חשוב הוא דווקא חשוב)

ה-portes לא מוגדרים כמו שצריך בביוס, או שמוגדרים יותר מידי דברים שגורמים נזק:ללכת לביוס ולבחור disable עבור כל ports או peripherals שבהם אני לא משתמשת . לדוגמא להגדיר כ- disable את ה- serial ואת ה- parallel ports. כנל לגבי modem floppy seek וכל האקסטרה ביטים שהם לא בשימוש. זה עשוי לנקות את כל ה- i/o share concerns

בעיה של דרייברים- SB Audigy drivers לעשות uninstall ל- SB Audigy drivers ולהתנקות מזה ככל האפשר. כמו כן, לכבות ולהוציא פיזית את הכרטיס>>לעשות reboot>>לעשות unistall ל- drivers>>אם הכל מסתדר, להתקין מחדש את ה-SB card ולוודא שהדרייבים של ה-SB שיש ברשותי הם הכי עדכניים.

ה- onboard sound= זה הכרטיס סאונד שבה מובנה עם הלוח אם- ולפעמים הוא לא מחובר כמו שצריך, או לא מוגדר כמו שצריך וכתוב איפשהו שצריך להגדיר כ- disableאת ה- onboard sound שב-

בעיה של ACPI פעולה של disable ACPI תדרוש להתקין מחדש את הווידואז על ההתקנה הנוכחית, אבל בחירה של STANDARD HAL . עדיף לתת ל-ACPI להסדר עם הכתובות כיוון שהוא עושה עבודה טוב יותר מאשר להגדיר את זה manually כלומר ידנית.

בעיה עם הסלוטים של הזיכרון והקשר שלהם ללוח אם- אולי הם לא מורכבים בצורה נכונה"Read the motherboard manual thoroughly to find out in which slots your suppose to populate 3 dimm's. in this case usually specifies to occupy opposite slots meaning A1,B1,C1 of total 6 memory slots. Some motherboards will run from one memory slot (1GB/2GB) thus beign designated and others will boot from every other slot. This is mainly for testing purposes.Populate one dimm (2GB) and see how Vista behaves. If the freezing/restarting stops than install the next (4GB total) and so forth however if you still encounter errors than it's either a new BIOS to be upgraded or a manlfunctioning memory slot and that's really rare for ."

ג. לגבי החיבור שלי למודם- אני מחוברת ישירות למודם.

ד. "כשאת אומרת שאת לא יכולה להפעיל שום מדיה במחשב, מה הכוונה? את לא מצליחה לנגן/לשמוע להציג את המדיה? היא נתקעת/מגמגת?"
לא בדיוק, היא לא מגמגמת כל הזמן. זה הולך ככה. אני צופה במדיה, ולא משנה באיזה פורמט היא וכמה היא שוקלת (וזה לא קשור לקודקים, מניסיון) אז התמונה פתאום קופאת לחלוטין, הסאונד ממשיך כרגיל ואז התמונה קופצת לנקודת הזמן שבה ממשיך הסאונד. לפעמים התמונה גם מקבלת מעין edeges כאלה צבעוניים לכמה שניות.

כל נושא המדיה זאת הבעיה שלי- אני יכולה לרנדר רצף של מהתוכנה שלי autodesk maya אבל אני לא יכולה לעבוד עם סיכרונזציה של מדיה- אני לא יכולה לעבוד עם תוכנות עריכה כי אין לי סיכרוניזציה נכונה- האודיו מתנגן והתמונה קופאת- זה לא קשור לתוכנה, לקודקים, הכל אצלי בסדר. בקיצור הקשר בין הויזואל לאודיו לא עובד- משהו נתקע בהרצה של כל קבצי המדיה.

דבר נוסף שמאוד מטריד- איך שאני מחברת מיקרופון למחשב, מכל סוג שהוא, וגם כזה שבוודאות תומך במערכות הפעלה של 64 ביט- איך שאני מכניסה אותו המחשב נתקע לחלוטין ואני צריכה לכבות אותו ידנית.

כשאני רוצה לצרוב אז הוא אף פעם לא יודע לזהות באיזה כונן- וזה מחזיר אותי, לבעיה ההתחלתית שלי שבה התגלה שההגדרות שלי היו של sata ומקריאה על זה הבנתי שבחיבור sata אי אפשר לזהות את הכוננים. ככה שאצלי זה ככה, התוכנת צריבה אף פעם לא יודעת באיזה כונן אני רוצה לצרוב- זה תמיד מגדיר את זה אוטומטית בכונן הריק... זאת לא הבעיה שהכי מפריעה לי מן הסתם, אבל זה רק מוכיח שיש משהו מאוד מוזר בהגדרות שבמחשב שלי ובכל מה שקשור לסיכרוניזציה.

המחשב שלי גם נתקע לאיזה דקה חביבה כל כמה שעות. אני שומעת חריקות ואז התמונה קופאת ואחרי כמה זמן זה משתחרר.. אין לי מושג למה זה קורה, אני אפילו לא מקבלת על זה דברים ב-event, זה פשוט קורה, בלי קשר לתוכנות שאני משתמשת. אני יכולה לגלוש באינטרנט וזה פתאום יתקע.

אני אאלץ לקחת את 2 המחשבים שלי למעבדה כי גם המחשב הישן שלי עם מידע של חמש שנים לא עולה.. (אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.) לא יודעת איך בדיוק אני אגיע לשם מירושלים (המליצו לי בפורום על IQPC בזיגזג 2000) ורציתי לדעת אם אני כבר עושה את זה, איזה דברים כדי לי לומר להם שיבדקו קודם לאור ההודעות שגיאה שיש לי? אני מקווה שתהיה להם סבלנות לקרוא את כל ההודעות האלו. במעבדה שקניתי בה את המחשב הם לא התייחסו לזה, כשאמרתי את זה לטכנאי ששם אז הוא פשוט מחק אותן..חחח.. באמת. :'(

נ.ב: אם אני כבר אפרמט שווה לי לעבור ל-win 7 ?

ב- IQPC בזיגזג 2000 יכולים לבדוק לי גם את הלוח אם? (אני מניחה שלא, אבל שווה לשאול)

::)%7Boption%7D

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין צורך לכתוב את כל התוכן הנ"ל כי רוב באי הפורום לא יקראו את כולו ולכן רצוי לתמצת את התוכן לנקודות עניין.

ולעניין עצמו - מחר תרימי טלפון ל-IQPC וזיגזג ותבדקי את נושא שליחת המחשב בעזרת שליח אל אחת החניות הנ"ל, אני מניח שהעלות תהיה כמה עשרות שקלים. כאשר המחשב יחזור מתיקון או כאשר תקבלי מידע לגבי מה צריך להחליף/לתקן במחשב, תשמרי את דו"ח המעבדה לצורך תביעה עתידית נגד החנות שמכרה לך את המחשב התקול הזה (אני יודע שאת סטודנטית ולכן אני מציע ללכת לתביעות קטנות ולתבוע בתחילת שנת הלימודים הבאה או בסוף תקופת המבחנים של הסמסטר הנוכחי).

נ.ב. כאשר את מכניסה את המחשב למעבדה של IQPC או זיגזג, תבקשי שייצרו איתך קשר במידה וסכום התיקון גבוה מעלות הבדיקה.

נ.ב. 2 שמעתי טובות על החנות P-See שיושבים בירושלים, שווה לבדוק מולם:

http://www.p-see.co.il/InfoD.asp?id=19

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:hi:היי תודה על כל העזרה, כבר קיבלתי המלצות לגביהם. חוץ מפיסי מחשבים..בכל אופן, אני אשתדל לקצר הפעם. אחרי בדיקה של ההאדיסק מסתבר שיש לי 202 sectors פגומים והתוכנה כתבה לי שיש להארדיסק שלי 64 ימים לחיות... אממ.. אני לא עשיתי עדיין את כל הבדיקות האחרות...אבל עכשיו אני יודעת בוודאות שאני צריכה להחליף הארדיסק! (הוא גם חורק..מה שלא משאיר הרבה ספק..נראלי שכתבתי את זה איפשהו) הכרטיס מסך שלי גם כנראה פגום לפי איך שזה נראה.. מאוד מאוד הגיוני שזה לא רק ההארדיסק.

הבעיה היא שכרגע אני חוששת בכלל לגעת במחשב הזה ולהריץ עליו בדיקות. אני קצת פרנואידית, אבל לאור העובדה שלפני כמה ימים המחשב הישן שלי הפסיק לעבוד- באופן מפתיע ! ! ! אז You Can't Blame Me :nixweiss:

נ.ב : צירפתי את התוצאות של הבדיקה

נ.ב2 אני מאוד מקווה שאישור מבדיקת מעבדה יוכל להיות תקף בבית המשפט, זה נשמע כמו משהו שמאוד קשה להוכיח כי אחרי שהדברים מתוקנים אז בעצם אין ממש ראיות שיכולות להיות תקפות בבימ"ש...? בהנחה ששופטים לא ילכו לקרוא קבצי dump ישנים.. אבל נראה.. בסופו של דבר- כרגע- מה שהכי חשוב לי זה שיעבוד וגם שיוכלו לשחזר לי את ההארדיסק/ים של המחשב הישן..וגם שאמא שלי תפסיק לתת לי הערות מסוג

אויש! אז למה את צריכה תמיד את הכל? אז אולי תוותרי על כמה חלקים וזהו!
ויש עוד הרבה בסגנון.. :kopfpatsch:

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב. דבר ראשון אל תשתמשי במחשב הזה ואל תמשיכי בהרצת בדיקות היציבות/תקינות. תגבי את המידע החיוני מהכונן להחסן (דיסק און קי) או כונן חיצוני/דיסק.

שנית, הכונן עדיין במסגרת האחריות ולכן יש לדרוש שהחנות ממנה קנית את המחשב תחליף לך אותו באחד תקין (וליתר ביטחון כשאת מקבלת את החדש תבדקי שהוא תקין כי על חנות שהמחשב היה אצלם מספר פעמים למשך מספר שבועות והם לא טרחו לבצע בדיקה כזאת פשוטה אני ממש לא סומך). גם אם אחרי ההחלפה ימשיכו בעיות כאלה ואחרות ובסוף תחליטי לקחת אותו לבדיקת מעבדה אחרת, פשוט חובה לממש את האחריות על הכונן התקול הזה בהקדם האפשרי.

בעניין החשד לבעיה בכרטיס מסך, כרגע קשה לקבוע משהו בבירור. אני אפילו עדיין לא שולל בעיה בספק הכוח, אבל מכיוון שהכונן הקשיח בבירור תקול, וחלק מהבעיות ניתן לאפיין גם כבעיות שמקורן בכונן קשיח, אני מציע לעבוד שלב שלב וקודם לדאוג להחלפתו לפני המשך הבדיקה/טיפול (באופן פרטי או במעבדה).

בקשר למה שהציע תמיד מחייך, לא צריך לשמור קובצי dump או כל נתון טכני אחר, צריך לקבל דו"ח תקלות מפורט מהמעבדה אליה תפני (אם תפני), יחד עם פירוט עלויות תיקון משוערות, ובצירוף הוכחה לכך ששלחת את המחשב מספר פעמים לחנות ממנה קנית את המחשב (אני מקווה שיש לך איזה שהוא מסמך שכזה או כל דרך אחרת להוכיח) לגשת לתביעות קטנות. אך שוב אני חוזר על מה שאמרתי בתחילת ההודעה. לאור הממצאים בנוגע לכונן הקשיח התקול קודם יש לדאוג להחלפתו באחד תקין, ואז נוכל לדעת איך להמשיך.

בקשר למחשב הישן, זה מחשב נייד/שולחני? מה בדיוק הבעיה? הבעיה הופיעה אחרי שעשית משהו מסוים או שהמחשב היה מושבת תקופה מסוימת וניסיתי לחזור להשתמש בו רק לאור הבעיות שצצו בחדש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי תודה, אני באמת חושבת שלאור מה שראיתי עדיף לי לעבוד עליו כמה שפחות. כרגע אני כותבת מהמחשב הזה (אבל אני משתדלת לקצר כדי שלא ידלוק הרבה זמן) :-[

לגבי החזר המחשב שלי למעבדה ממנה רכשתי את המחשב- המחשב היה אצלם למעלה מעשר פעמים, לצערי בגלל שאני בסה"כ אנימטורית לא יכולתי לומר להם איזה בדיקות לבצע ומסתבר שבכל אותן פעמים הם לא טרחו לבצע את הבדיקות. מה גם שכל המסכים הכחולים שלי בוודאי תרמו לא מעט למצב הרעוע של ההארדיסק שלי. כמו שאמרתי- אם אני מדברת איתם הם משתמשים בטקטיקה הקבועה שלהם- הם אומרים לי שהבעיה קשורה לתוכנות שלי ומוכנים רק לפרמט- מבלי להתקין לי שום דבר מחדש- ואם אני רוצה עוד בדיקה זה גם בתשלום- ותאמת, הם כנראה יודעים להרוס יותר מאשר לתקן. אפילו אז, אני הפניתי אותם לבעיה שיש בכבלים של הכוננים, הם לא עלו על זה בעצמם..

לגבי המחשב הישן-הוא דווקא עבד מצוין פרט לעובדה שלא סחב תוכנות ולכן לא יכולתי לעבוד איתו, אבל לפני שבוע כשפתחתי אותו הוינדואוז עלה ואז בום מסך שחור, בלי אזהרות או שום סימן שמשהו הולך לקרות.....היה אצלי טכנאי מאוד נחמד אתמול, שהגיע אלי דרך הפורום (מי שמעוניין בטכנאי טוב בירושלים יוכל לקבל ממני פרטים עליו) קראתי לו במטרה שיחליף לי ו/או כבלים במחשב הישן שלי כדי שבזמן שהחדש ישהה במעבדה אוכל לפחות לעבוד קצת עם הישן( כי היה לי ברור שבשביל לבצע בדיקה למחשב החדש עדיף לי ללכת למקום שיוכל להביא לי אישור שהייתה לי תקלה -איזשהי הוכחה, ובכלל..לדעתי צריך לנסות ולהחליף את הכרטיס מסך באחד אחר ולבדוק איך זה עובד וכיו"ב..) - ב-כ-ל מ-ק-ר-ה מסתבר שבהארדיסק שעליו יושב הוינדואוז ועוד מלא מידע מאוד מאוד יקר שלי יש בעיה- ככל הנראה סקטורים והוא דורש שיחזור! :'(אני מקווה שהשניים האחרים (גם הם הארסקים של המחשב הישן) לא ידרשו שחזור, היום יבואו לקחת לי את המחשב החדש ואת הישן מ-iopc ובעלת החנות אמרה לי שהיא במקרה בירושלים והיא תוכל לבוא לקחת אותם.

היא אמרה לי שהם יכולים לנסות לשחזר את זה ושאני צריכה לכתוב על כל מחשב דף אחד עם התקלות שיש לי. הבעיה היא שאני לא יודעת איך לתמצת את הכל לדף....?

אני חושבת שלגבי המחשב החדש אני אכתוב שדבר ראשון צריכים להחליף לי הארדיסק,

דבר שני הכרטיס מסך שלי מתחמם מידי/תקול- ושצריך לשים אחד אחר במקומו ולראות מה קורה.- השאלה אם יש להם שם דגם זהה כדי להחליף ולבדוק?

כששאלתי אותה אם הם יכולים לבצע בדיקה גם ללוח אם- כדי לראות אם הוא פגום- היא אמרה לי שהם עושים בדיקה לכל ושזה בסדר. אני לא יודעת למה אבל ככל שמפרטים פחות זה יותר מלחיץ אותי ::)

לגבי הארדיסק חלופי- חשבתי לקחת לקנות מהם את ההארדיסק הבא: נראה לי שזה דגם טוב מבחינת מהירות וזיכרון נדיף...........

כונן קשיח פנימי Caviar Black 1000GB WD1002FAEX - עולה בזאפ בין 490-600 ש"ח.

נפח: 1000 GB , (Flash): לא , סדרה: Caviar Black , זכרון נדיף(Buffer): 64 MB , ממשק: SATA 2 - 3Gb/s , מיקום: פנימי , גודל: 3.5 אינטש , מהירות: 7200 RPM , יצרן:

מאפייני מפתח (Flash) לא מיקום פנימי נפח (GB) 1000 GB גודל (אינטש) 3.5 אינטש ממשק SATA 2 - 3Gb/s מהירות (RPM) 7200 RPM סדרה Caviar Black נדיף(Buffer) (MB) 64 MB

אני בקושי כותבת פה עכשיו, אני הולכת לקנות הארדיסק (אין לי אפילו זמן לחכות להזמנה מזאפ) כי אין לי מקום לגבות את הכל בנוכחי.. ולמדתי שעדיף לגבות לבד וכמה שיותר מהר.. אני מפחדת שעוד שנייה המחשב יכרוס.. אני מגבה בזמן שאני כותבת.. זה ממש מלחיץ.. ביי בנתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את לא צריכה לקנות כונן קשיח חדש, את צריכה להחליף את התקול כי הוא אמור להיות במסגרת האחריות (בסך הכל אצלך סדר גודל של שנה), אם החנות עושה בעיה אפשר לפנות ישירות לייבואן עם הוכחת רכישה (קבלה). אולי IQPC יסכימו לטפל בזה עבורך (לא יודע).

אם את בכל זאת רוצה לקנות כונן קשיח חדש אני ממליץ (כמו ההמלצה פה בפורום) על סדרת F3 של סמסונג.

המסכים הכחולים לא השפיעו על תקינות הכונן הקשיח, אם כבר בדיוק להפך, הם אלו שגרמו להופעתו, ועושה רושם שהבעיות במחשב הישן נובעות גם הן מכונן קשיח תקול.

על המחשבים תכתבי:

על החדש:

1) מסכים כחולים באופן קבוע כל כמה דקות ובצורה אקראית.

2) תקול בוודאות.

3) חשד גם לאי תקינות ספק וכרטיס מסך -- לא חובה להוסיף כי זה ממש רק בגדר השערה נכון לעכשיו.

על הישן:

1) מערכת ההפעלה לא עולה.

2) תקול בוודאות.

זה הכל. אין צורך לכתוב את כל הסיפור, החברים במעבדה כבר יבצעו את הבדיקות שצריך. רק תזכרי לקבל דו"ח בדיקה מפורט ומתוארך, כולל עלות תיקון משוערת (גם לצורך תביעה עתידית אפשרית וגם כדי שתוכלי להחליט האם התיקון כדאי לך). דבר שני שאסור לשכוח הוא שאם המחשב אצלך פחות משנה (כך עושה רושם), כל הרכיבים עדיין מכוסים במסגרת האחריות (וחלקם מכוסים גם מעבר לכך), כל מה שתקול יש להחליף במסגרת האחריות בהקדם האפשרי, אפילו מול הייבואן עצמו (כי כנראה לא כדאי לסמוך על החנות המקורית ממנה רכשת את המחשב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...